Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
361/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Helsingistä lähtijöitä? 

Ensiksi tupakoimme Kampin terminaalissa ja vielä kerta kiellon päälle bussin takana piilossa. 

Sitten soitamme Iltapuluun, kun emme pääse bussin kyytiin. Tästä se lähtee, vai mitä?

Tää ketju on ihan hauskinta, mitä oon lukenu tai kuullu aikoihin. Luin tätä illalla sängyssä ja nauroin ääneen, kunnes mies pyysi lopettamaan. Yksinnauruni häiritsi hänen nukahtamistaan. Luin näitä hänelle, mutta ei iskenyt. Hän ei oikein ymmärrä tätä palstailua.

Mutta lähden ehdottomasti matkalle Porvooseen. Pyydetään sekin mamma mukaan, joka oli perheensä kanssa kylpylässä ja huoneestaan käsin kysyi, miksi hänen miehellään ja lapsellaan oli kulunut jo aikaa tunnin siellä kylpyläosastolla. Itse ei voinut tietenkään missään nimessä sinne mennä, kun ei osannut uida.

Sama juttu - olen nauranut itseni kipeäksi täällä näille jutuille. Pitkästä aikaa todella hauska ketjut!

Jotkut tosi vanhojakin juttuja, kuten käsikakkanauha.

Mutta osoitus tuoreudesta oli tuo Jasper-leegot :D :D :D

Repesin!

Kiitos ap ja kaikki ketjun innoittamat av-mammat.

p.s. Otanko pari hamstraamani muumimukia mukaan - noin 150 eurolla lähtee :D

Klassikkoainesta :D 

Vierailija
362/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen ketju :))

Voitaisiin pyytää mukaamme myös palstalta tutuksi tulleet kalastajan vaimon, uinoainon, voileipäiinan ja ketä näitä nyt on.. iltajuhliin esiintymään Jenni Vartiainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun kanssa juoksutrikoisiin pukeutuneena, enkä välitä jos alkkarin sauma näkyy.

Vierailija
364/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on niin ihanaa odottaa tätä matkaa, ja lähden mukaan vaikka olen raskaana. Voidaan matkalla miettiä nimeä meidän kolmannelle lapselle, kun edelliset ovat Ilpo ja Ulpu, että mikä sopii kolmanneksi. Pakkaan mukaan ison kasan raikkaita voileipiä minäkin!

Vierailija
365/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun jättämään mieheni matkan ajaksi mökille veljensä kanssa. Olisiko kellään antaa siksi ajaksi heille muutamia Biltema-lehtiä tutkittavakseen?

Kiitos!

Vierailija
366/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös vaikka olen viimeisilläni paksuna. Mietin vaan että jos bussissa pakko synnyttää niin pitääkö se tehdä alapää paljaana?

Vierailija
367/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yli 40-v nainen tulla raskaaksi siellä Porvoossa? Jos onnistuu, lähden mieheni kanssa mukaan.

Vierailija
368/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-v kirjoitti:

Voiko yli 40-v nainen tulla raskaaksi siellä Porvoossa? Jos onnistuu, lähden mieheni kanssa mukaan.

Kyllä hoituu! Terv. vanukasmies

Vierailija
369/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu (melkein tohtori) nainen. En seuraa palstaanne. Mutta kuulin kälyltäni, että tällainen matka järjestetään. Voin tulla mukaan, koska joskus on hyvä nähdä miten nk. tavallinen rahvas juhlii. Ilmottaudun matkanjohtajaksi. Olen jo vaihtanut bussikuskin, edellinen kuulemma oli provopervo. Säännöt: kerään bussinovella kännykät, ym. Niistä lähtee sinistä valoa, se on vaarallista. Ja lisäksi joku voi katsella niistä epäsopivaa materiaalia, en myöskään ymmärrä miksi pitäisi ottaa itsestä kuvia. Epäsopivasti pukeutuneita varten otan mukaan peittäviä huveja. Kälyäni en ota mukaan. En ymmärrä miksi veljeni nai hänet. Siivoton ihminen, joudun aina heidän jälkeensä pesemään perintöhuvilamme pihakivetkin. Matka maksetaan käteisellä. En halua itse käyttää pankkikortteja, tietoni voivat päätyä vaikka kelle ja miten sitä sitten uskaltaa ulkonakaan liikkua. Maire 68v. 

Vierailija
370/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on niin ihanaa odottaa tätä matkaa, ja lähden mukaan vaikka olen raskaana. Voidaan matkalla miettiä nimeä meidän kolmannelle lapselle, kun edelliset ovat Ilpo ja Ulpu, että mikä sopii kolmanneksi. Pakkaan mukaan ison kasan raikkaita voileipiä minäkin!

Aivan!

Tarjoiluthan alkaa hahmottua.

Raikkaita voileipiä voisi olla välipalana.

Makaroonilaatikkoa illallisella. 

Jälkiruuaksi osallistujat paistavat itse räiskäleitä, toimii samalla ryhmäytymisharjoituksena. Syödäänkö niitä saman tien kun valmistuvat, vai odotellaanko että saadaan kaikki valmiiksi ja syödään vasta sitten.

Vierailija
371/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun matkan aikana? ainoa toive että tekijä asuisi porvoossA. Maksan 100 e.

Vierailija
372/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu (melkein tohtori) nainen. En seuraa palstaanne. Mutta kuulin kälyltäni, että tällainen matka järjestetään. Voin tulla mukaan, koska joskus on hyvä nähdä miten nk. tavallinen rahvas juhlii. Ilmottaudun matkanjohtajaksi. Olen jo vaihtanut bussikuskin, edellinen kuulemma oli provopervo. Säännöt: kerään bussinovella kännykät, ym. Niistä lähtee sinistä valoa, se on vaarallista. Ja lisäksi joku voi katsella niistä epäsopivaa materiaalia, en myöskään ymmärrä miksi pitäisi ottaa itsestä kuvia. Epäsopivasti pukeutuneita varten otan mukaan peittäviä huveja. Kälyäni en ota mukaan. En ymmärrä miksi veljeni nai hänet. Siivoton ihminen, joudun aina heidän jälkeensä pesemään perintöhuvilamme pihakivetkin. Matka maksetaan käteisellä. En halua itse käyttää pankkikortteja, tietoni voivat päätyä vaikka kelle ja miten sitä sitten uskaltaa ulkonakaan liikkua. Maire 68v. 

Tjaa..."Epäsopivasti pukeutuneita varten otan mukaan peittäviä huveja" - selvä, hyvä. Mutta kasvoja ei sitten saa peittää. Sehän voi olla etsintäkuulutettu rikollinen. Maassa maan tavalla!

Vierailija
373/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan!

Tarjoiluthan alkaa hahmottua.

Raikkaita voileipiä voisi olla välipalana.

Makaroonilaatikkoa illallisella. 

Jälkiruuaksi osallistujat paistavat itse räiskäleitä, toimii samalla ryhmäytymisharjoituksena. Syödäänkö niitä saman tien kun valmistuvat, vai odotellaanko että saadaan kaikki valmiiksi ja syödään vasta sitten.

Eikö jälkiruuaksi ole vanukkaita?

Vierailija
374/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun kanssa juoksutrikoisiin pukeutuneena, enkä välitä jos alkkarin sauma näkyy.

Kunhan kamelin varvas on näyttävästi esillä

Vierailija
375/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kamelin varvas on näyttävästi esillä

Nyt tirahti reidelle.

Vierailija
376/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Katsokaa mitä Ruotsissa tapahtuu (Trump),

2. Ruotsi on onnela (Stubb),

3. Nyt minä suutun ja mustaksi muutun (Löfven)

Hesarin toimittajan artikkeli Ruotsia vaivaavasta terrorismista oli huoli siitä, että SDn kannatus nousee - itse väkivalta, autojen polttaminen ja muu rikollisuus ei riitä enää uutiseksi. (hs.fi)

Vierailija
377/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun matkan aikana? ainoa toive että tekijä asuisi porvoossA. Maksan 100 e.

Minulla on valmiina Munsalan kansallispuku sinulle. Minulla ei ole ompelukonetta, joten olen liimannut saumat yhteen. Hinta 99 euroa.

Puku on kokoa 48, mutta käy kaiken kokoisille. 

Vierailija
378/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko tosiaan poiketa Xentulla ja sanoa sille suorat sanat opiskeluista, lasten hoitoon viemisestä, taloprojekteista, Maxista.. jokaisella olis varmaan jotain sanottavaa.

Vierailija
379/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Katsokaa mitä Ruotsissa tapahtuu (Trump),

2. Ruotsi on onnela (Stubb),

3. Nyt minä suutun ja mustaksi muutun (Löfven)

Hesarin toimittajan artikkeli Ruotsia vaivaavasta terrorismista oli huoli siitä, että SDn kannatus nousee - itse väkivalta, autojen polttaminen ja muu rikollisuus ei riitä enää uutiseksi. (hs.fi)

Keskustellaan näistä aiheista matkalla Porvooseen.

Vierailija
380/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalle lähtee varmaan mukaan lapsettomia nuoria naisia, jotka voi kattoa mun Jessican (4v) ja Oliverin (5v kaksikielinen Ruotsin kielen osaaminen plussaa me olemme miehen kanssa äidinkiekeltä Suomi mutta puhuttu oliverille pienestä lähtien kouluruotsia Oliver on jo taitava) perään ?? On vähän tiukkaa taloudellisesti etten voi sitten maksaa lasten vahtimisesta mutta kokemushan tässä tärkein ja hyvin voi sitten harjoitella tulevaa perhe-elämää varten?? Saisin kerrankin ansaittua lomaa lapsettomien on vaikea tätä ymmärtää olen huomannut asian ! Saadaan me mammat nyt nauttia lomasta sitten stressittömästi =)