Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Hyväntuulinen ketju :))
Voitaisiin pyytää mukaamme myös palstalta tutuksi tulleet kalastajan vaimon, uinoainon, voileipäiinan ja ketä näitä nyt on.. iltajuhliin esiintymään Jenni Vartiainen.
Mä tuun kanssa juoksutrikoisiin pukeutuneena, enkä välitä jos alkkarin sauma näkyy.
Musta on niin ihanaa odottaa tätä matkaa, ja lähden mukaan vaikka olen raskaana. Voidaan matkalla miettiä nimeä meidän kolmannelle lapselle, kun edelliset ovat Ilpo ja Ulpu, että mikä sopii kolmanneksi. Pakkaan mukaan ison kasan raikkaita voileipiä minäkin!
Joudun jättämään mieheni matkan ajaksi mökille veljensä kanssa. Olisiko kellään antaa siksi ajaksi heille muutamia Biltema-lehtiä tutkittavakseen?
Kiitos!
Minä myös vaikka olen viimeisilläni paksuna. Mietin vaan että jos bussissa pakko synnyttää niin pitääkö se tehdä alapää paljaana?
Voiko yli 40-v nainen tulla raskaaksi siellä Porvoossa? Jos onnistuu, lähden mieheni kanssa mukaan.
40-v kirjoitti:
Voiko yli 40-v nainen tulla raskaaksi siellä Porvoossa? Jos onnistuu, lähden mieheni kanssa mukaan.
Kyllä hoituu! Terv. vanukasmies
Olen akateemisesti koulutettu (melkein tohtori) nainen. En seuraa palstaanne. Mutta kuulin kälyltäni, että tällainen matka järjestetään. Voin tulla mukaan, koska joskus on hyvä nähdä miten nk. tavallinen rahvas juhlii. Ilmottaudun matkanjohtajaksi. Olen jo vaihtanut bussikuskin, edellinen kuulemma oli provopervo. Säännöt: kerään bussinovella kännykät, ym. Niistä lähtee sinistä valoa, se on vaarallista. Ja lisäksi joku voi katsella niistä epäsopivaa materiaalia, en myöskään ymmärrä miksi pitäisi ottaa itsestä kuvia. Epäsopivasti pukeutuneita varten otan mukaan peittäviä huveja. Kälyäni en ota mukaan. En ymmärrä miksi veljeni nai hänet. Siivoton ihminen, joudun aina heidän jälkeensä pesemään perintöhuvilamme pihakivetkin. Matka maksetaan käteisellä. En halua itse käyttää pankkikortteja, tietoni voivat päätyä vaikka kelle ja miten sitä sitten uskaltaa ulkonakaan liikkua. Maire 68v.
Vierailija kirjoitti:
Musta on niin ihanaa odottaa tätä matkaa, ja lähden mukaan vaikka olen raskaana. Voidaan matkalla miettiä nimeä meidän kolmannelle lapselle, kun edelliset ovat Ilpo ja Ulpu, että mikä sopii kolmanneksi. Pakkaan mukaan ison kasan raikkaita voileipiä minäkin!
Aivan!
Tarjoiluthan alkaa hahmottua.
Raikkaita voileipiä voisi olla välipalana.
Makaroonilaatikkoa illallisella.
Jälkiruuaksi osallistujat paistavat itse räiskäleitä, toimii samalla ryhmäytymisharjoituksena. Syödäänkö niitä saman tien kun valmistuvat, vai odotellaanko että saadaan kaikki valmiiksi ja syödään vasta sitten.
voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun matkan aikana? ainoa toive että tekijä asuisi porvoossA. Maksan 100 e.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesti koulutettu (melkein tohtori) nainen. En seuraa palstaanne. Mutta kuulin kälyltäni, että tällainen matka järjestetään. Voin tulla mukaan, koska joskus on hyvä nähdä miten nk. tavallinen rahvas juhlii. Ilmottaudun matkanjohtajaksi. Olen jo vaihtanut bussikuskin, edellinen kuulemma oli provopervo. Säännöt: kerään bussinovella kännykät, ym. Niistä lähtee sinistä valoa, se on vaarallista. Ja lisäksi joku voi katsella niistä epäsopivaa materiaalia, en myöskään ymmärrä miksi pitäisi ottaa itsestä kuvia. Epäsopivasti pukeutuneita varten otan mukaan peittäviä huveja. Kälyäni en ota mukaan. En ymmärrä miksi veljeni nai hänet. Siivoton ihminen, joudun aina heidän jälkeensä pesemään perintöhuvilamme pihakivetkin. Matka maksetaan käteisellä. En halua itse käyttää pankkikortteja, tietoni voivat päätyä vaikka kelle ja miten sitä sitten uskaltaa ulkonakaan liikkua. Maire 68v.
Tjaa..."Epäsopivasti pukeutuneita varten otan mukaan peittäviä huveja" - selvä, hyvä. Mutta kasvoja ei sitten saa peittää. Sehän voi olla etsintäkuulutettu rikollinen. Maassa maan tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan!
Tarjoiluthan alkaa hahmottua.
Raikkaita voileipiä voisi olla välipalana.
Makaroonilaatikkoa illallisella.
Jälkiruuaksi osallistujat paistavat itse räiskäleitä, toimii samalla ryhmäytymisharjoituksena. Syödäänkö niitä saman tien kun valmistuvat, vai odotellaanko että saadaan kaikki valmiiksi ja syödään vasta sitten.
Eikö jälkiruuaksi ole vanukkaita?
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun kanssa juoksutrikoisiin pukeutuneena, enkä välitä jos alkkarin sauma näkyy.
Kunhan kamelin varvas on näyttävästi esillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kamelin varvas on näyttävästi esillä
Nyt tirahti reidelle.
1. Katsokaa mitä Ruotsissa tapahtuu (Trump),
2. Ruotsi on onnela (Stubb),
3. Nyt minä suutun ja mustaksi muutun (Löfven)
Hesarin toimittajan artikkeli Ruotsia vaivaavasta terrorismista oli huoli siitä, että SDn kannatus nousee - itse väkivalta, autojen polttaminen ja muu rikollisuus ei riitä enää uutiseksi. (hs.fi)
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun matkan aikana? ainoa toive että tekijä asuisi porvoossA. Maksan 100 e.
Minulla on valmiina Munsalan kansallispuku sinulle. Minulla ei ole ompelukonetta, joten olen liimannut saumat yhteen. Hinta 99 euroa.
Puku on kokoa 48, mutta käy kaiken kokoisille.
Voidaanko tosiaan poiketa Xentulla ja sanoa sille suorat sanat opiskeluista, lasten hoitoon viemisestä, taloprojekteista, Maxista.. jokaisella olis varmaan jotain sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Katsokaa mitä Ruotsissa tapahtuu (Trump),
2. Ruotsi on onnela (Stubb),
3. Nyt minä suutun ja mustaksi muutun (Löfven)
Hesarin toimittajan artikkeli Ruotsia vaivaavasta terrorismista oli huoli siitä, että SDn kannatus nousee - itse väkivalta, autojen polttaminen ja muu rikollisuus ei riitä enää uutiseksi. (hs.fi)
Keskustellaan näistä aiheista matkalla Porvooseen.
Matkalle lähtee varmaan mukaan lapsettomia nuoria naisia, jotka voi kattoa mun Jessican (4v) ja Oliverin (5v kaksikielinen Ruotsin kielen osaaminen plussaa me olemme miehen kanssa äidinkiekeltä Suomi mutta puhuttu oliverille pienestä lähtien kouluruotsia Oliver on jo taitava) perään ?? On vähän tiukkaa taloudellisesti etten voi sitten maksaa lasten vahtimisesta mutta kokemushan tässä tärkein ja hyvin voi sitten harjoitella tulevaa perhe-elämää varten?? Saisin kerrankin ansaittua lomaa lapsettomien on vaikea tätä ymmärtää olen huomannut asian ! Saadaan me mammat nyt nauttia lomasta sitten stressittömästi =)
Klassikkoainesta :D