Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Otan piirroslehtiöni mukaan niin voin matkan aikana luonnostella taloa vanhoille päiville.
Mitkä on Latinon kriteerit naiselle, olisin halukas Porvoon matkaromanssiin!!!
Voin maksaa niiden köyhien mammojen matkan jotka näyttää tissejä dösässä.
Voiko porvoossa tehdä taxfree ostoksia? Saako porvoossa yleensä pildeä?
Olen vähän uusi av-matkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on Latinon kriteerit naiselle, olisin halukas Porvoon matkaromanssiin!!!
Isot tissit ja kunnon rämemajava.
40-v kirjoitti:
Voiko yli 40-v nainen tulla raskaaksi siellä Porvoossa? Jos onnistuu, lähden mieheni kanssa mukaan.
Onnistuu helposti jos jätät oman miehen kotiin.
Onko E-kuppi este romanssille?
Naapuri kuuli aikeistamme Porvoon matkalle. Nyt hän tunkee huonosti käyttäytyviä kakaroitaan mukaamme. Ei edes ruokarahaa mukaan laittaisi, muutenkin ovat aina meillä ruoka-aikana pöydän vieressä norkoilemassa.
Kakaroilla on myös täitä ja kihomatoja. Auttakaa . pitääkö ne kiljukaulat ottaa mukaan?
Mulla on loppukuuksi vain 2 € rahaa. Saako sillä matkalipun Porvooseen? Ja miten saada raha riittämään myös syömisiin? Mitä voisin keksiä evääksi, kun siis ei ole enempää rahaa loppukuuksi kuin 2 €?
Hirveästi lapsia lähdössä mukaan. Ehdotan, että rajaamme matkan vain aikuisille, 20v ylöspäin. Ihmiset eivät osaa kasvattaa lapsiaan, en halua, että kukaan potkii istuimeni takaosaa, tai repii hiuksiani. Teinit taas kiroilevat ja haisevat. Ylipainoiset voisivat myös tehdä oman retken, kuka haluaa viereensä mitään valasta, vaikka itse olenkin hyvin kapealanteinen, enkä täytä koko penkin tilaa. He myös usein haisevat, ne ihopoimut keräävät talia. Pääsevät mukaan ensi vuonna, jos laihduttavat.
En ehkä uskalla lähteä. Viimeksi kun olin ilman miestäni Porvoossa niin bussin saunasta kuului höö.
Haittaako matkalle lähteviä naisia matkalle lähtevän miehen kalju? Miksi ette kelpuuta kaljuja miehiä??
Voiko olla raskaana, jos teen raskaustestin Porvoonmatkalla?? Vaikka se on viikko ennen kuukautisia??
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla raskaana, jos teen raskaustestin Porvoonmatkalla?? Vaikka se on viikko ennen kuukautisia??
Porvoossa on kaikki mahdollista!!!!!!
Matkalla bussissa sitten kaikki kertoo estoitta noloimmat kännimokansa ja hirveimmät paskahätänsä eikös juu?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako matkalle lähteviä naisia matkalle lähtevän miehen kalju? Miksi ette kelpuuta kaljuja miehiä??
Minä pidän kaljuista miehistä. Tule istumaan viereeni.
Vierailija kirjoitti:
Tuet tulee vasta vikon päästä, tiliiä on 3€. onko vinkkejä miten sais matkaeväät 5- henkiselle perheelle kolmella eurolla? Marjassa en voi käydä koska autoa ei ole.
Kerää pulloja ja metsästä marjoja. Mene metsään kävellen tai pyörällä. Leivo itse leipäsi, säästät siten hurjia summia ruokakaupassa. Vie kirpparille vanhat tarpeettomat vaatteet ja astiat. Siivosin pienen kämppäni turhista romppeista ja sain pelkästään niistä kirpparilla viikossa 1700 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on loppukuuksi vain 2 € rahaa. Saako sillä matkalipun Porvooseen? Ja miten saada raha riittämään myös syömisiin? Mitä voisin keksiä evääksi, kun siis ei ole enempää rahaa loppukuuksi kuin 2 €?
Haet metsästä marjoja ja sieniä. Lanttu on myös halpaa ja hyvää.
Otan evääksi sen vakuumiin pakatun kalan joka jäi lämpimään autoon kun kävin muutamalla... Kai toi on vielä ihan syötävää.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä uskalla lähteä. Viimeksi kun olin ilman miestäni Porvoossa niin bussin saunasta kuului höö.
Etkö pelkää, että kotiin jäädessään miehet järjestävät saunaillan ja telakoituvat?
Mä en ole sittenkään ihan varma voinko lähteä. Flirttailen kuitenkin koko matkan naisille ja pyydän ne jatkoille ja sitten ihan viime hetkellä muistankin, että mullahan on vaimo, enkä voikaan sekstailla. Apua, mitä teen? Voinkohan kuitenkin tulla?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona