Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
381/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun kanssa juoksutrikoisiin pukeutuneena, enkä välitä jos alkkarin sauma näkyy.

Kunhan kamelin varvas on näyttävästi esillä

On se😂😂

Vierailija
382/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä haluu tulla Porvooseen kun emmä tykkää, ei mua kiinnosta, emmä mistään tykkää, ei mikään kiinnosta, ompas elämä kurja, kunpa en olisi koskaan syntynyt, emmä mitään haluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalle lähtee varmaan mukaan lapsettomia nuoria naisia, jotka voi kattoa mun Jessican (4v) ja Oliverin (5v kaksikielinen Ruotsin kielen osaaminen plussaa me olemme miehen kanssa äidinkiekeltä Suomi mutta puhuttu oliverille pienestä lähtien kouluruotsia Oliver on jo taitava) perään ?? On vähän tiukkaa taloudellisesti etten voi sitten maksaa lasten vahtimisesta mutta kokemushan tässä tärkein ja hyvin voi sitten harjoitella tulevaa perhe-elämää varten?? Saisin kerrankin ansaittua lomaa lapsettomien on vaikea tätä ymmärtää olen huomannut asian ! Saadaan me mammat nyt nauttia lomasta sitten stressittömästi =)

Mä voisin vahtia, niitä tosin ruotsia en osaa. Eikö rallienganti mitenkään kävis? Olin heikko koulussa ja kunnon wt

Vierailija
384/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseytykää hyvät ihmiset , ettei toisten tarvitse täydessä bussissa haistella kenenkään hikisiä kainaloita. Itse käytän aina laadukkaita vartalotuotteita ja olen raikas.

Tämä! Toivottavasti mukana ei ole ketään joka ei pese pyllyään ison hädän jälkeen. Saati sitten seksin jälkeen, emätin on huuhdottava kunnolla ettei siemenneste jää sinne haisemaan. Myös karvat on syytä ajaa. 

Voin pitää aiheesta nopean luennon bussimatkalla. Kohteessa voin vielä näyttää miten kyykkyvatkataan alapää puhtaaksi. 

Vierailija
385/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän itseni kerta toisensa jälkeen samasta tilanteesta, mieli on pettynyt ja loukkaantunut.

Vierailija
386/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmuistoliitto tuo valoa maailmaan. Kaiken synkkyyden keskellä on onneksi Li Andersson.

Vierailija
387/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kilo vastapestyä jauhenlihaa, otanko mukaan sen evääksi?

Vierailija
388/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kilo vastapestyä jauhenlihaa, otanko mukaan sen evääksi?

Kyllä mun mielestä voi ottaa, jos on kotimaista, joka on OIKEASTI kotimaista?!

Vierailija
389/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄHÄN OHI:

ajatelkaa miten mieletontä olisi oikeasti, että porukka tapaisi jossain bussilla ja näkisi toisensa. 

Vierailija
390/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme syö soseen klo 14. Onko bussissa soseenlämmitysmahdollisuutta? Taapero on tottunut syömään soseen klo 14.

Ei saatana :-D Nyt on avokonttorissa tuskaiset oltavat :-D

Vierailija
391/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen.... Valtteri jäi pysäkille! "Kuski...!"

Vierailija
392/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan termaariin vettä pitää keittää, että pysyy Porvooseen asti kuumana?

Aattelin ihan pikakahvia tarjota teille Porvoossa.

Vierailija
393/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän teini haluaa nyt lähteä Porvooseen. Sille on tolleen hankala selittää asioita. Pitäis teinin mennä kouluunkin, mut se haluu vaan Porvooseen. Mitä teen?

Meidän teini , 8v, puolestaan ei suostu lähtemään muun perheen kanssa porvooseen! paiskoo ovia ja nyt on lukkiutunut huoneeseensa. Minkä ikäisen pakottaisitte vielä mukaan perheen yhteiselle retkelle? Uhkasi etten saa ostaa hänelle iphone 9: ää jos pakotan mukaan Porvooseen. En voi edes takavarikoida pleikkaria koska teini suuttuu. Muita?

Vierailija
394/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on alkanut tuntua, että mun mies ei ole mun mies. Se oli kaksi viikkoa espanjassa, tuli eilen takaisin. Se on jotenkin erilainen, puhuu eritavalla, jotenkin paremmin. Sit se on ruvennut pesemään itseään enemmän ja ostanut taxfreestä tosi kallista partavettä. Mitä teen? Jos se on agentti, ja ne on kidnapannut Sepin, sen mun miehen. Toivon neuvoja. En uskalla lähteä Porvooseen, pitää olla kotona ja seurata tilannetta. Plees neuvoja.

Vierailija
395/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exä ilmoitti että sen 5 ja 7 v lapset tulee mun, miehen ja meidän oman vauvan mukaan Porvooseen! Se on ihan narsisti ja hullu, mies on kertonut. Jatkuvasti työntämässä niitä lapsiaan meille! Ei tajua että miehen entiset lapset ei mua kiinnosta, onhan miehellä uusi vauva mun kanssa! Voiko tällaisesta syystä hakea tapaamistem rajoittamista niille entisille lapsille? Olen kyllä tosi lapsirakas ja niille miehen entisille lapsille paljon parempi äiti yleensä kuin se hullu exä, mutta nyt kun meillä on tämä oma vauva niin haluaisimme viettää aikaa ihan oman perheen kesken! Itkettää ja suututtaa!

Vierailija
396/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet tulee vasta vikon päästä, tiliiä on 3€. onko vinkkejä miten sais matkaeväät 5- henkiselle perheelle kolmella eurolla? Marjassa en voi käydä koska autoa ei ole.

Vierailija
397/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ystävällisesti piffata mulle matkan Porvooseen, ei oo ku 5 egua jälellä ja mieluusti ku joku tarjoais siellä Porvoossa safkat. Ei mulla muuta, nähdään!

Vierailija
398/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko BileDani ja Jetro oppaana?

Jos Tauski tulee laulamaan en lähde.

Haluan Anna Abreyn.

Vierailija
399/1069 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sit, pitäkää kämänen porvoonne!