Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
321/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä sitten jätti minut Uuraisille. Voitteko koukata minut täältä kyytiin?

Vierailija
322/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vei minut lapsena Porvooseen vaikka kerroin että en halua lähteä niin sitten se pas ka käytti valtaansa ja ei tajunnut loukanneensa minua. Se, etten MINÄ halunnut lähteä tarkoitti hänelle että MINUN vihantunteeni ja loukkaantumiseni voidaan jättää huomioimatta. Nyt minun omat kakarani ruikuttavat Porvooseen mutta jälleen MINUN tunteeni ja loukkaantumiseni ei saa huomioita vaikka se olin lapsena MINÄ jota äitini loukkasi viemällä minut Porvooseen. Minulla on oikeus vihantunteeseen ja loukkaantumiseen koska se olen MINÄ ketä on loukattu mikseivät he ymmärrä että minulla on oikeus tunteisiini koska äitini käytti valtaansa minuun ollessani lapsi?!

Kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa että lähden vauvan kanssa Porvoo-reissulle, vaikka synnytyksestä on vasta viikko aikaa. Mitä tekisitte tilanteessani?

Vierailija
324/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytykää hyvät ihmiset , ettei toisten tarvitse täydessä bussissa haistella kenenkään hikisiä kainaloita. Itse käytän aina laadukkaita vartalotuotteita ja olen raikas.

Vierailija
325/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Pystyttekö odottamaan pari päivää, että pääsen kartelleja karkuun täältä Etelä-Amerikasta? Olisiko kenellekään lainata rahaa lentolippuihin?

Minää maksan, jos lupaat tanssia kanssani koko illan. N52

Älä yritä. Sä voit maksaa mut älä yritä omia. Mä pakkasin jo kånkenin ja pistin käsikakkanauhan.

Vierailija
326/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot kysymykset - Nämä asiat sinun täytyy tietää Porvoosta ennen matkaa. Muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
327/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mäpä otan Opa-kattilani mukaan - se on suomalaista tuotantoa!

Vierailija
328/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme syö soseen klo 14. Onko bussissa soseenlämmitysmahdollisuutta? Taapero on tottunut syömään soseen klo 14.

Vierailija
329/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeks sinne miekkosia??!! XDXD

Ainakin latino ja hopeakettu. Entä muita? Sinkkumies? M29+? M35? Ulinat? Kiltsut? ATM:t ja YTM:t? Mukaan mahtuu vielä!!!

Vierailija
330/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei :)

Minäpäs tulen myös mukaan täältä New Yorkista. Eikun siis pappaani saattohoitamasta. Voin ottaa kuvia todisteeksi jos ette muuten usko.

Matkaevääksi teen raikkaat voileivät.

Vierailija
331/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun naisellisesti sivuttain ja elehdin tyylikkäästi , saan kaikkien miesten huomion.Pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi. Saatanpa keskustella matkalla oleville prätkätyypeille . Herättää varmasti ihmetystä , että pystyn mukautumaan seuralaiseni tasolle.

Vierailija
332/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toivoi, että käytäisiin Porvoossa Tykkimäessä, mutta kyllä se on Kouvolassa, joten ensi vuonna voitaisiinkin mennä sinne. Tulisi samalla nähtyä Suomen mielenkiintoisin kaupunki!

Vierailija
333/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjelmassa grillausta? Voin tuoda mukanani 10 kg valmiiksi pestyä jauhenlihaa ja jälkkäriksi vanilja- ja suklaavanukkaita. Vanukkaat odottavat jo lukollisessa jääkaapissa pääsyä parempiin suihin.

Vierailija
334/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen mukaan edustamaan maanviljelijöitä. Saatte sitten pauhata mulle oikein urakalla! Tuon kaikille gammayökköshärkissirkkaleipää ilmaiseksi koska saan niin mahtavat tukiaiset!

Vierailija
335/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mennään Timbaaliin syömään etanoita niin aion kyllä meidän Noaa imettää ihan pöydässä ja samoin vaipat vaihtaa. En tod mene mihinkään paskaiseen vesssanurkaukseen. #autentic parenting"tigermom"soccermom#

.

Timbaaliin on yhtä hankala mennä kuin Neuvostoliittoonkin, kumpaakaan ei ole enää olemassa.

.

Aivan hulvaton ketju.

Terv.  Jo 22 vuotta Porvoossa asunut

Vierailija
336/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen mukaan edustamaan maanviljelijöitä. Saatte sitten pauhata mulle oikein urakalla! Tuon kaikille gammayökköshärkissirkkaleipää ilmaiseksi koska saan niin mahtavat tukiaiset!

Hei mä tuun kanssa. Heitän kaikki EU-tukiaisten maksuilmoitukset bussiin, että näkevät kuinka me maajussit uidaan rahoissa... ja muiden kustannuksella!

Vierailija
337/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko koko matka käyttämällävain tunnettujen laulujen tekstejä?

Vierailija
338/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä ehdotti, että kuunneltaisiin matkalla levyltä maallista musiikkia! Se ei käy, sillä meidän lestadiolaisperheemme on tulossa myös. Me kuuntelemme vain Siionin virsiä, ja olenkin varannut niitä monta cd:tä! Meillä on 12 lasta ja lisäksi lupasin huolehtia myös siskon perheen seitsemästä alaikäisestä lapsesta. Eikö olekkin ihanaa kun yksin matkustavat pääsevät auttamaan lastenhoidossa? Ei tule aika pitkäksi!

Vierailija
339/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vauvapalstan lukijamatkalle Porvooseen mukaan yhden rullaluistimen - Kysyttävää?

Vierailija
340/1069 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En tiedä, mutta alapäähän liittyen sellaista, että Porvoossa on sitten ihan pakko puhdistaa alapää bideesuihkulla ison hädän jälkeen!

[/quote]

Pakko tarkistaa: puhutaanko nyt etu- vai takapyllystä? Pestäänkö Porvoossa pyypyy tosiaankin jokaisen vessakäynnit jälkeen?

En tajuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi