Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen uimahallin saunassa?

Vierailija
11.08.2018 |

Sinä joka imetät lastasi uimahallien ja kylpylöiden saunassa: miksi? Miksi kukaan tekisi noin kotonaan saunassa, saati julkisissa saunoissa? Minusta erittäin epähygieenista ja ällöttävää. Yhtä hullua kuin se, että itse tulisin eväiden kanssa saunaan ja alkaisin siellä syömään. Kyllä pitäisi tajuta mennä vaikka pukuhuoneeseen vauva syöttämään.
En vastusta imettämistä julkisesti muuten, mutta tuo on jo etova näky.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tätä. Mitä epähygieenistä ja ällöttävää siinä on ? Miksi saunassa ei voi imettää? En ymmärrä.

Vierailija
2/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sauna kyllä ole mikään imetyspaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei ole?

Vierailija
4/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä tätä. Mitä epähygieenistä ja ällöttävää siinä on ? Miksi saunassa ei voi imettää? En ymmärrä.

Miksi kenenkään pitäisi syödä hikisessä ja kuumassa paikassa, mikä on tarkoitettu peseytymiseen, rauhoittumiseen ja rentoutumiseen? Eihän kukaan halua syödä sielläkään, mikä on tarkoitettu tarpeiden tekemiseen.

Kotisaunassa antakaa palaa jos siltä tuntuu, mutta uimahallissa menkää mieluummin pukkarin puolelle.

Vierailija
5/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on kuin kirkosta seuraava eli ei siellä syödä ja istutaan mieluummin ihan hiljaa.

Vierailija
6/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna on kuin kirkosta seuraava eli ei siellä syödä ja istutaan mieluummin ihan hiljaa.

Näin on. Pyhä paikka.

Vierailija
7/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei ole?

Pilaa saunarauhan. Se on vähän sama kuin alkaisi kirkossa pölisemään puhelimeen. Molemmat on ok mutta ei niitä pidä sotkea keskenään.

Vierailija
8/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole imettänyt, mutta voisin. Mikä siinä on epähygieenistä?

Itse en jaksa välittää muiden mielipiteistä koskien imetystäni, sori vaan

Vierailija
9/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sua tuskin haittaa jos piereskelen vieressä tarkoituksella.

Vierailija
10/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti nyt. Söisitkö itse saunassa? Ympärillä hikisiä ihmisiä, itse olet hikinen joka lapsesi sitten nautiskelee maidon lisäksi, eikä nuo tilat oikeasti puhtaita ole. Eikö juuri tuosta puhtaus syystä vinguta siitäkin, että ei vessassa voi syödä lapsi eikä itse.

Tuo "en jaksa välittää mitä muut ajattelee" on juuri rasittavin wt-asenne tänä päivänä, aargh.

Vierailija
11/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että alle 1-vuotiaita ei "saisi" viedä saunaan ja ettei juuri kukaan enää imetä yli vuoden vanhoja.

Vierailija
12/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi syödä hikisessä ja kuumassa paikassa, mikä on tarkoitettu peseytymiseen, rauhoittumiseen ja rentoutumiseen? Eihän kukaan halua syödä sielläkään, mikä on tarkoitettu tarpeiden tekemiseen.

Kotisaunassa antakaa palaa jos siltä tuntuu, mutta uimahallissa menkää mieluummin pukkarin puolelle.

Mulla on usein vesimuki saunassa, joskus juon saunaoluen siellä. Meillä lapset saavat pillimehut saunassa, ja onpa heitä siellä imetettykin. En edelleenkään ymmärrä pointtiasi, enkä usko, että kukaan lopettaa saunassa imettämistä tämän avauksen takia.

Vierailija
13/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että alle 1-vuotiaita ei "saisi" viedä saunaan ja ettei juuri kukaan enää imetä yli vuoden vanhoja.

En ihmettelisi jos ap imettäisi 7 vuotiasta poikaansa. Hän kun ei välitä.

Vierailija
14/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei ole?

Pilaa saunarauhan. Se on vähän sama kuin alkaisi kirkossa pölisemään puhelimeen. Molemmat on ok mutta ei niitä pidä sotkea keskenään.

Hahaha anteeks mitä? :'D Olet varmaan ihan tosissasi, mutta mun on kyllä vaikea ymmärtää miten noin mitätön asia voi ketään häiritä. Älä tuijota toisia saunassa tai löysää pipoa. Tai tuolla logiikalla siis uimahallin saunassa ei saa siis myöskään puhua, eikö vain?

Vierailija
15/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei ole?

Ei kyllä pilaa mun saunarauhaa. Ehkä sun ei kannata käydä julkisissa sanoissa, jos loukkaannu siitä, että muut eivät noudata sun keksimiä sääntöjä.

Vierailija
16/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet synnytykset on saunassa hoidettu, eli ihan tuota epähygieenisuutta en ymmärrä. Siis steriilimpäähän siellä saunassa on kuin pukuhuoneessa..

Mutta toki ymmärrän, että monille sauna on "pyhä" paikka. Tässäkin kuitenkin kannattaa ottaa huomioon, ettei imetys ole sen kielletympää julkisessa saunassa kuin siellä pukuhuoneessakaan. Omassa saunassa toki päät kuka saunoo ja millä ehdoilla.

Epäilen, että monet imettävät saunassa, koska siellä vauvalla tulee jano.

Vierailija
17/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
18/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkoissakin saa imettää. Paavikin on sen oman kirkkonsa osalta vahvistanut.

Vierailija
19/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti nyt. Söisitkö itse saunassa? Ympärillä hikisiä ihmisiä, itse olet hikinen joka lapsesi sitten nautiskelee maidon lisäksi, eikä nuo tilat oikeasti puhtaita ole. Eikö juuri tuosta puhtaus syystä vinguta siitäkin, että ei vessassa voi syödä lapsi eikä itse.

Tuo "en jaksa välittää mitä muut ajattelee" on juuri rasittavin wt-asenne tänä päivänä, aargh.

En söisi itse, mutta vauvaa tuskin haittaa syödä saunassa. Hän tykkää syödä suihkussakin. Ja itse voin kyllä imettää vessassakin ja olen sitä tehnytkin kun en ole julkisella paikalla halunnut olla.

Valitettavasti se vaan on niin imetyksen kanssa, että jos muiden mielipiteistä alkaa piittaamaan niin elämä pienen lapsen kanssa on todella hankalaa. Enemmän "wt" mielestäni on panikoida jotain muiden imetystä. Miksi sitä pitää katsoa? En ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
20/76 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa se jos imettääkin. Löylyä heittämällä siitä pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän