Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua paksuja reisiä

Vierailija
11.08.2018 |

Onko muita naisia, jotka eivät halua paksuksi pumpattuja sammakonreisiä joita näkee nykyhetken kyykkäysvillityksessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sua kukaan pakota kyykkäämään? Vai meinaatko että ne reidet seuraa muotia ja ilman sun tahtoa yhtäkkiä plumpsahtaa paksuiksi?

Vierailija
2/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa juosta pitkää matkaa, eikä yrittää kyykätä kuin Bulli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kyykkää hemmetti

Vierailija
4/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa myös paksut reidet vaikka mies tykkää. Pidän enemmän twiggy-tyylistä, luisevasta hoikkine reisineen. Paksuista reisistä tulee mieleen aina tukeva maatilan emäntä. Sellaisia näistä usein vanhemmiten tuleekin, ilman maatilaa.

Vierailija
5/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä kyykkää hemmetti

No en, samperi! :'D

Aloituksen tarkoitus oli kyseenalaistaa vallalla oleva kauneus(?)ihanne.

Ap

Vierailija
6/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa myös paksut reidet vaikka mies tykkää. Pidän enemmän twiggy-tyylistä, luisevasta hoikkine reisineen. Paksuista reisistä tulee mieleen aina tukeva maatilan emäntä. Sellaisia näistä usein vanhemmiten tuleekin, ilman maatilaa.

No niinpä, kun ensin pumpataan paksut reidet ja sitten tuleekin vähän painoa yleisvaikutelma on persjalkainen pullukka.

Vierailija
7/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäisin hoikista koivista. Oon omannu reisivaon vain kun painoindeksi oli 18. Mahdotonta pysyä niin hoikkana kun terveys kärsii.

Yritän vaan hyväksyä terveen painoni 160/52 ja suhtautua paksuihin reisiini rakkaudella. Ne sentään joutuu kantaa mua ja ovat vahvat ja terveet, mun pitäisi olla jopa kiitollinen niistä.

Vierailija
8/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilla on laihat, kuihtuneet reidet. Varsinkin takareidet ovat heillä muodottomat

Vierailija
9/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisen pituudesta. Onhan ne sammakkoreidet aika hassut jollakin vähän pönäkällä lyhyellä naisella. 

Vierailija
10/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nimenomaan en haluaisi luopua paksuista reisistäni! Näin jonkin verran ylipainoisena reisissäni on juuri sopivassa suhteessa lihasta ja läskiä omaan silmään, mutta valitettavasti sitä läskiä on sitten myös ei-mieluisissa paikoissa... Ja aina laihduttaessa ensimmäisenä tuntuu senttejä lähtevän juurikin reisistä, eikä esim. mahasta. Mutta näillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä