Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti ostaa naisten lenkkarit pojalle, koska kokoa 39 ei löytynyt lasten eikä miesten puolelta.

Vierailija
11.08.2018 |

Onneksi kaikki mallit näyttää ihan samalta ja kyseessä mustat lenkkarit. Ei niistä onneksi erota, onko miesten vai naisten kengät kyseessä.

Lapsen jalka on nyt siinä välikokovaiheessa että vaikea on löytää kenkiä enää lasten puolelta mutta miesten puolelta ei löydy vielä oikeaa kokoa, ovat liian isoja.

No onneksi sentään nuo kengät löytyi ja poika tykkää niistä kovasti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä pojasta siis kyse? Eniten olisin huolissani pojan kehityksestä, heillä kun jalat kasvavat ensimmäisenä. Itsellä oli jo alaluokilla yli 40 ja piti ostaa rumia aikuisten kenkiä.

Mistä nämä houraajat tänne eksyy? Jalkaterien ja käsien koko ei kerro mistään kehitysviiveestä, yksilöllisen kokoisia kaikilla.

Vierailija
22/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä pojasta siis kyse? Eniten olisin huolissani pojan kehityksestä, heillä kun jalat kasvavat ensimmäisenä. Itsellä oli jo alaluokilla yli 40 ja piti ostaa rumia aikuisten kenkiä.

Nelosluokkalainen poika kyseessä ja ihan hämmästyin että hänelle täytyi ostaa saman kokoiset kengät kuin mitä itsekin käytän. 😲 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junnukoot usen loppuvat juuri 39:iin, eli hyvällä tuurilla olisi voinut löytää lastenosastoltakin ne lenkkarit. Mutta baistrn kengöthän ovat nuorelle hyvöt, kun niissä on yleensä kapeampi lesti kuin muesten krngisdä. Siis jos vaan värit passaa.

Meillä taasen alkaa olla hankaluuksia teinitytön kanssa, kun naisten kengistä ei välillä meinaa löytyä riittävän suurta kokoa ja miesten kengissä on tajuttoman leveä lesti. Tämä ongelna lähinnä sisäpelikenkien kanssa.

Voihan hemmetin puhelin ja liian pienet kirjainnäppäimet. No kai tosta arvaamalla selvän saa...

Vierailija
24/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aivan sama tilanne. En kuitenkaan ymmärrä, miksi ap on niin järkyttynyt siitä, että pojalle ostettiin naisten lenkkarit, varsinkin kun hän itse toteaa, että ne ovat aivan samanlaisia kuin miesten lenkkarit.

Koko sukupuolijako on aivan turha, kun puhutaan lenkkareista. Malleista voisi vain sanoa, ovatko ne kapeampia tai leveämpiä, ja se riittää.

Eräällä kenkämerkillä miesten 40 oli pienempi kuin naisten 40. Mitä järkeä..?

Naiset ei halua että on iso jalka niin tehdään isompia kenkiä samalla numerolla.

Voi turhuuksien markkinat..sitten taivastellaan kiinalaiset sidottuja jalkoja yms.

Vierailija
25/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kengät jää pieneksi kuukauden parin sisällä. Varaudu vaan ostamaan uudet ennen joulua!

Pari poikaa kasvoi tämän katon alla, joten mä tiedän.

Vierailija
26/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kengät jää pieneksi kuukauden parin sisällä. Varaudu vaan ostamaan uudet ennen joulua!

Pari poikaa kasvoi tämän katon alla, joten mä tiedän.

No onneksi oli parinkympin lenkkarit eli ei iso menetys ole jos kohta joutuu ostamaan uudet. Ap

Vierailija
27/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosluokkalainen poika kyseessä ja ihan hämmästyin että hänelle täytyi ostaa saman kokoiset kengät kuin mitä itsekin käytän. 😲 Ap

Hämmästyt vielä paljosta kun et ole sisäistänyt että pojastasi kasvaa mies. Pieni jalka 4 luokkalaiselle.

Vierailija
28/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua vaan miten pitää naisten puolelta lähteä etsiskelemään pojalle vaatteita.

Minä, nelikymppinen ja pienikokoinen nainen, joudun joskus etsimään vaatteita poikien osastolta. Ne ovat väreiltään usein neutraalimpia kuin tyttöjen vaatteet, joissa lapsellisia strassikoristeita, rusetteja tai muuta "söpöä". 

Vierailija
29/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Lasten koot loppuu usein 38:aan ja miesten pienin koko on yleensä 40-41.

Vierailija
30/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on 15v ja näyttää siltä että hänen kengännumeronsa tulee jäämään kokoon 38-39. Esim. isäni ja veljeni kengännro on 38. Tämä kyllä tuottaa hankaluuksia kenkien ostossa, kun miesten puolella koot alkavat numerosta 40. Monet pojan mielestä hienot kengät on tämän takia jääneet kaupan hyllylle. Onko miehellä koko 38-39 todella niin harvinainen, ettei sen takia kannata valmistaa noin pientä kenkää myyntiin?

Vierailija
31/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilapäinen ongelma. Olen nainen, jonka kengän koko on 35. Ikää 55 v. Lasten kengissä mennään. No, tämä oli täysin ohis.

Mä luulin, että kengännumeroni olis ikuisesti 39 ja huonoitsetuntoisena miehenä ei ollut kivaa käyttää naisten kenkiä, eikä kyse ollut mistään naisten halveksunnasta tai siitä, että voi voi, luullaan hinttariksi, koska olin sitä ihan avoimesti. Samalla tavalla isojalkaisia naisia saattaa harmittaa käyttää miesten kenkiä, kun haluaisi tuntea itsensä naiselliseksi. Onneksi nyt iän ja painon myötä voin käyttää jo 41:siä ja tiedän aina löytäväni kokoja.

Vierailija
32/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aivan sama tilanne. En kuitenkaan ymmärrä, miksi ap on niin järkyttynyt siitä, että pojalle ostettiin naisten lenkkarit, varsinkin kun hän itse toteaa, että ne ovat aivan samanlaisia kuin miesten lenkkarit.

Koko sukupuolijako on aivan turha, kun puhutaan lenkkareista. Malleista voisi vain sanoa, ovatko ne kapeampia tai leveämpiä, ja se riittää.

En mä kyllä tulkinnut että ap olisi ollut mitenkään erityisemmin "järkyttynyt" siitä että joutui ostamaan pojalle naisten lenkkarit. Hän vaan kertoi miten asia piti sitten ratkaista kun miesten puolelta ei pieniä kokoja löydy. Lenkkarit tosiaan on niin samanlaisia ettei kauheasti oo väliä onko ne miesten vai naisten, mutta tää sama ongelma koskee myös muita kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme