Minkä takia nuoret miehet jäävät asumaan maaseudulle?
Kaupungissa nuoret naiset kaipaisivat kumppania ja nuoret miehet vaan jäävät kökkimään maalle, miksi?
Kommentit (79)
Koska nautin rauhasta ja elämästäni ilman, että minun täytyy ruokkia naispuolista ystävätärtäni joogalla, alkoholilla tai matkustelulla pitääkseni teennäisen suhteen pystyssä. Juhliminen on minulle kirosana, sillä kaupungissa se tarkoittaa minulle aina ilkeitä ihmisiä ja vielä surkeampia päätöksiä. Naiset kutsuu tätä hauskanpidoksi, minä taas en haluanettä lapsiani kasvattaa ikinuori bilettävä alkoholisti.
Luonto on minulle todella tärkeää, ja ihminen joka arvostaa luontoa on minulle automaattisesti arvostuksen arvoinen. Se ei tule pelkästä sanomisesta, vaan on enemmän tekoja ja asennetta joka ihmisestä ulospäin säteilee. Ihmiseltä joka muuttaa keskelle kaupunkia ”elämään” ei tätä löydy, eikä hän tätä myöskään kokematta ymmärrä.
Kaupunkilainen nainen on minulle siis todella paha turn-off, sillä hän on elänyt sellaisen elämän jota en todellakaan halua olla kuulemassa ja katsomassa. Vielä pahemmaksi asian tekee jos hän tituleeraa itsensä joksikin world citizeniksi vailla mitään kunnioitusta omaa yhteiskuntaa kohtaan, jota minä olen parhaani mukaan rakentamassa ja ylläpitämässä. Keskisormea voi näyttää monella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun junttikylät...... hhrrrrr.......
Kyllähän se maalla fyysistä työtä tekevä parransänkinen mies on se joka oikeasti naisen tyydyttää kuten nainen haluaa. Eli tarpeeksi rajusti mutta silti hellästi. Ja aina myös nainen finaaliin. Siksi me maalaismiehet olemme nykyään super kovaa valuuttaa verrattuna kaupunkilaisiin vähä neitimäisiin veljiimme.
Nyt on kyllä niin mielikuvitukselliset jutut, ettei noita kukaan usko. :D Ja mulla on siis ihan maalaismies omana miehenä, mutta silti oon sitä mieltä, että täysin höpöjä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä kovinkaan montaa "peräkammarin poikaa" maalta. Enemmänhän sinkkuja kaupungissa on!
On mahtavaa asua maalla monestakin syystä, ja yksi syy on se, että täällä suhtaudutaan lapsiin ja lapsiperheisiin tosi hienosti. Lapset koetaan tulevaisuudentekijöinä - isänmaan toivoina ;) - eikä ilmastonpilaajina. Suurin osa mun tuttavista on juurikin perheellisiä, jotka ovat muuttaneet kaupungista maalle. Kuten itsekin. Eli tällainen kokemus mulla maaseudun väestöstä.
Naimattomia "naimaikäisiä" miehiä en tunne kuin yhden, mutta vaikuttaisi hänelläkin olevan vientiä.
Mua tuo maaseudun lapsikeskeisyys ärsyttäää. Vaikea olla sinkkunainen täällä, kun elämä pyörii perheiden ympärillä. Asun kuitenkin maalla, koska tykkään erästelystä. Sosiaaliset suhteet on sitten pakko hoitaa kaupungissa, kun perheillä on omat kuvionsa ja sinkkumiehet on muuta kuin pelkkää kaveria vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se maalla fyysistä työtä tekevä parransänkinen mies on se joka oikeasti naisen tyydyttää kuten nainen haluaa. Eli tarpeeksi rajusti mutta silti hellästi. Ja aina myös nainen finaaliin. Siksi me maalaismiehet olemme nykyään super kovaa valuuttaa verrattuna kaupunkilaisiin vähä neitimäisiin veljiimme.
Nyt on kyllä niin mielikuvitukselliset jutut, ettei noita kukaan usko. :D Ja mulla on siis ihan maalaismies omana miehenä, mutta silti oon sitä mieltä, että täysin höpöjä puhut.
Oot kuitenki ottanu maalaisen tyydyttämään naiselliset tarpeesi.. ;)
No oli miten oli mutta ainakin kaupunkilaisnaiset ovat todella helpolla sakset auki jos eksyvät maalle ja tapaavat maalla miehen. On kokemusta. Parhaimman kaadon otin vaimokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kuitenki ottanu maalaisen tyydyttämään naiselliset tarpeesi.. ;)
No oli miten oli mutta ainakin kaupunkilaisnaiset ovat todella helpolla sakset auki jos eksyvät maalle ja tapaavat maalla miehen. On kokemusta. Parhaimman kaadon otin vaimokseni.
Jaa mulla toiset kokemukset. Maalta sai helposti hyvän miehen, kun ei loisto-ominaisuuksitaan huolimatta muille kelvannut, koska eivät olleet halunneet sitä miehen mukana tulevaa muuta pakettia (=farmi ja sinne sidottu elämä).
Miksi naiset ovat kaupungeissa? Siksi koska naistutkimuksen maistereille ei ole maalla töitä. Siinähän olette jumissa vuokrakopissanne ja pätkätöissänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä kovinkaan montaa "peräkammarin poikaa" maalta. Enemmänhän sinkkuja kaupungissa on!
On mahtavaa asua maalla monestakin syystä, ja yksi syy on se, että täällä suhtaudutaan lapsiin ja lapsiperheisiin tosi hienosti. Lapset koetaan tulevaisuudentekijöinä - isänmaan toivoina ;) - eikä ilmastonpilaajina. Suurin osa mun tuttavista on juurikin perheellisiä, jotka ovat muuttaneet kaupungista maalle. Kuten itsekin. Eli tällainen kokemus mulla maaseudun väestöstä.
Naimattomia "naimaikäisiä" miehiä en tunne kuin yhden, mutta vaikuttaisi hänelläkin olevan vientiä.
Tämäpä tämä. Itse en asu varsinaisesti maalla mutta kaupungin ja maaseudun sauma-alueella. Ja tuo on totta en tunnista ketään joka kokisi täällä jonkinlaista eksistentiaalista, rajaamatonta ja jäsentymätöntä maailman ja elämäntuskaa. Joka päivä saa valtakunnan päälehdistä lukea jostakin suurkaupunkien vÄtullisuudesta. Kauheeta rimpuilua koko elämä siellä - jossain.
Mistä sinä voit tietää mitä ihmiset tuntevat ja ajattelevat? Eivät he sitä sinulle kerro.
Ennemmin voisi kysyä, että mikä niitä naisia niin kauheasti ahdistaa asua siellä maalla. Kauhee hinku päästä elämään jotain villiä Sinkkuelämää cityyn kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin voisi kysyä, että mikä niitä naisia niin kauheasti ahdistaa asua siellä maalla. Kauhee hinku päästä elämään jotain villiä Sinkkuelämää cityyn kaikilla?
Bilettäminen, ryyppääminen, seksin harrastaminen. Niin paljon helpompaa kaupungissa kun baarit lähellä ja miehiä pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on pitkät perinteet, jos katotaan vähän historiaan: naiset on aina olleet niitä rohkeita, jotka liikkuu kotikonnuiltaan etsimään parempaa ja miehet jää pitämään äitiä kädestä kotitilalle. Nykyään liittyy selvästi siihen, että nuoret naiset haluavat kouluttautua ja päästä kunnon töihin, kun taas nuoret miehet eivät oikein saa aikaiseksi yrittää mitään, vaan tyytyvät laahustamaan kotikylän baanalla.
On maalla tietty reippaitakin miehiä, mutta kyllä yleensä ne jotka jotain haluavat saavuttaa lähtevät pois kuolleista kylistään.
Tämä demokratiassa on mukavaa: naiset äänestävät tunteella ja jos asiat menevät pieleen, he siirtyvät muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka todellinen mies kaipaa kaupungin tyhjäpäitä? Vain maaseudulta löytyy todellisia naisia.
Kirjoititko viestisi tosissasi? Mikä saa sinut ajattelemaan, että asuinpaikka muuttaa ihmisen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat kaupungeissa? Siksi koska naistutkimuksen maistereille ei ole maalla töitä. Siinähän olette jumissa vuokrakopissanne ja pätkätöissänne.
Ovatko kaikki kaupungeissa asuvat naiset naistutkimuksen maistereita?
Melko yllättävää, mutta varmasti totta miehekkään (?) maalaismiehen (?) toteamana.
Vierailija kirjoitti:
Koska nautin rauhasta ja elämästäni ilman, että minun täytyy ruokkia naispuolista ystävätärtäni joogalla, alkoholilla tai matkustelulla pitääkseni teennäisen suhteen pystyssä. Juhliminen on minulle kirosana, sillä kaupungissa se tarkoittaa minulle aina ilkeitä ihmisiä ja vielä surkeampia päätöksiä. Naiset kutsuu tätä hauskanpidoksi, minä taas en haluanettä lapsiani kasvattaa ikinuori bilettävä alkoholisti.
Luonto on minulle todella tärkeää, ja ihminen joka arvostaa luontoa on minulle automaattisesti arvostuksen arvoinen. Se ei tule pelkästä sanomisesta, vaan on enemmän tekoja ja asennetta joka ihmisestä ulospäin säteilee. Ihmiseltä joka muuttaa keskelle kaupunkia ”elämään” ei tätä löydy, eikä hän tätä myöskään kokematta ymmärrä.
Kaupunkilainen nainen on minulle siis todella paha turn-off, sillä hän on elänyt sellaisen elämän jota en todellakaan halua olla kuulemassa ja katsomassa. Vielä pahemmaksi asian tekee jos hän tituleeraa itsensä joksikin world citizeniksi vailla mitään kunnioitusta omaa yhteiskuntaa kohtaan, jota minä olen parhaani mukaan rakentamassa ja ylläpitämässä. Keskisormea voi näyttää monella tapaa.
Surullinen, järkyttävä ja ennakkoluuloja tulviva kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
En kestä liikaa ihmismäärää ja melua, saa asua omassa asunnossa omassa rauhassa ja lähin naapuri 200m päässä eikä seinän takana ja voi kävellä vain ulos ja haistella sekä katsella luontoa eikä betonia ja tuntemattomia ihmisiä sekä jatkuvaa vilinää.
Ilahduttavaa, fiksu kirjoitus. :)
Kävin peruskoulun pienessä maalaiskylässä.
Muistan jo ylä-asteelta kun luokkani pojat päivittäin puhuivat vain autoista ja mopoista.
Se tuntui murrosiässä vähän pahalta kun tuntui että heitä ei muu kiinnostunut.
Muutin lukion jälkeen Helsinkiin.
Käyn edelleen vanhempieni luona tuolla kylällä ja näen noita entisiä luokkalaisia miehiä heillä sama amis tyyli eivätkä ole muuttuneet 10vuodessa.
Kyllä minäkin asuisin maalla, jos olisi varaa ostaa talo. Kaupunki on yliarvostettu paikka, Helsinki etenkin.
Nuoria miehiä viihdyttävät videopelit ja TV, nuoria naisia instagrammattavat kaupunkielämykset.
Osa noista maaseudun pojista on homppeleita
Suurin osa Suomen nuorista sinkkumiehistä (tilastoissa näihin lasketaan yksin asuvat, naimattomat miehet) asuvat isoissa kaupungeissa. Mikä ongelma tämä siis oikein edes on naisille? Kaupungit ovat täynnä sinkkumiehiä.