Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?
1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille
2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)
3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia
Kommentit (567)
Pienikaluinen puutarhatonttuko asialla taas? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tiukkaa pimpsaa
2. Tiukkaa pimpsaa
3. Tiukkaa pimpsaaTaitaa olla kovin pieni kalu kun toiveet on noin tiukassa
Tuskin, koska silloinhan hän olisi toivonut isomman kalun.
1) Niin paljon viinaa kuin ikinä jaksan juoda
2) Niin paljon makkaraa kuin ikinä jaksan syödä
3) Jos sais vielä yhden pullon viinaa?
Sen, että 21-vuotiaana olisin tiennyt kaiken sen mitä nyt tiedän ja siten voisin välttää kaikki virheet. Eli saisin viimeiset 26 vuotta elämästäni takaisin ja tietäisin miten tällä kertaa pitäisi elää.
Jos tuon saisin, en tarvitsisi kahta muuta toivetta.
Paljon rahaa
Ihmiskunta saataisiin talkoisiin paremman maailman puolesta
Sairaudet olisivat aina hoidettavissa
Minä: "Vaimo joka olis aina tyytyväinen"
Haltia: "Mahdotonta"
Minä:"Suomen johtoon poliitikkoja, jotka eivät aja omia, vaan kansan etuja"
Haltia:"Ei onnistu"
Minä:"Haltioita ei taida olla olemassa?"
Haltia:"Ei niin. Minäkin olen vain vauva av:n trolli"
1. Kaikki ihmiset voivat jatkaa elämistä terveinä ja nuorina niin pitkään kuin haluavat lääketieteen ja robotiikan avulla
2. Maailmassa vallitsee rauha, vain muutamia rähinöitä harvoin ja ne saadaan pidettyä kurissa
3. Elävät olennot ovat tasa-arvoisia keskenään l. kaikilla on samat mahdollisuudet
Miljardi rahaa
Maailman rauhan
Maapallolle hyvän olon
Viisautta. Rakkautta. Rauhaa maailmaan.
1. Kyvyn vaikuttaa ihmisten ajatuksiin ja toimintaan. Etänä voisi syöttää omia mielipiteitään mm. päättäjille. 2. Kokonaisvaltainen terveys ja hyvinvointi minulle ja perheelleni. 3. Huippuälykkyys
Vierailija kirjoitti:
1. Toivon että tapaan loppuelämäni ajan kerran viikossa uuden hyvän haltijan
2. TBD
3. TBD
(en esittänyt lisää toivomuksia tälle haltijalle)
Sullahan menis sit tilaisuus hukkaan, kun lisää toivomuksi ei kuitenkaan saisi.
Minä toivoisin ikuista nuoruutta, onnellisuutta ja terveyttä
1. Paljon rahaa koko loppuelämän tarpeisiin
2. Haluaisin raskautua ja saada vauvan
3. Hyvä terveys loppuelämäksi
1. Euroopan rajat kiinni.
2. Mulle 100 miljoonaa.
3. Loppuelämäni täysin terveenä.
100 miljoonaa euroa
Kyvyn olla kahdessa paikassa samaan aikaan
Kyvyn teleportata
100 miljoonaa euroa, 150 vuotta lisää tervettä elinaikaa ja kyvyn kehittää jokin maailmaa perustavalla, positiivisella tavalla mullistava keksintö tai idea.
1. Kasvis-vegaani-grillimakkaran
2. Ekologisesti kaadetuista puista olevia polttopuita
3. Sytskärin
1. Pysyisin terveenä vaikka söisin mielin määrin kaikkea epäterveellistä, kuten sipsejä, pekonia, makkaraa ym...
2. Rahaa tilille niin paljon että voisin lopettaa työnteon ja voisin muuttaa muualle. (voisin tietysti harrastusmielessä pitää esim motellia tai bordellia)
3. 98% maailman ihmisistä työnnettäisiin lihamyllyyn ja jauhettaisiin minkinrehuksi, jolloin maailma pelastuisi.
Miljoonan lottovoitto, sillä olisi oma ja lasten talous (lähinnä asuminen) turvattu.
Maailmanlaajuinen valaistuminen niin, että konflikteista, sodista, uskontojen vastakkainasettelusta ja liiallisesta ahneudesta päästäisiin eroon (ja huom, en laske tuota omaa ensimmäistä kohtaa nyt kovin liialliseksi ahneudeksi, olishan sitä voinut toivoa eurojackpotin päävoittoakin...).
Ihmisille kyky ymmärtää ja toimia sekä maapallon hyväksi että liikakansoittumisen estämiseksi.
1. Jumaluuden kaltaiset voimat, tarkemmat speksit voidaan neuvotella, kunhan omnipotentti noin käytännössä. Ei siis mikään huonon Marvel-leffan "jumaluus" joka saa turpiin kun joku vähän yrittää.
2. Muutama kuspää ikuisesti jatkuvaan Antti Tuiskun konserttiin, oikeudella antaa sinne lisää lippuja. Helvetti tulikin luotua siinä samalla...
3. Paras hamppari minkä kukaan on ikinä syönyt tai tulee syömään. Ranskalaisilla ja pirtelöllä.
Lisää älykkyyttä tms en tarvitse. Pitää homman mielenkiintoisempana jatkoa ajatellen.
Maailma turvalliseksi kaikille
Todellista tasa-arvoa
Huomattavasti lisää viisautta itselleni
1. Varma toimeentulo, jolla voisin toteuttaa haaveitani olematta koko ajan töissä
2. Terve elämä koko perheelleni
3. Helppo kuolema esim nukkuessa, ei tarvitsisi kärsiä