Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?
1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille
2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)
3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
1. Maailmanrauha (ikuisesti)
2. Tasa-arvo jokaisen ihmisen välillä
3. Rahaa niin paljon, että loppuelämän pärjäisi niillä
Ihminen kuitenkin tuhoais maapallon mässäilemällä ja paskantamalla.
Loputtomasti rahaa
Maailmanlaajuisen ja ikuisen syytesuojan kaikkeen mahdolliseen
Viis kiloa porkkanoita
Tuo kolmas toivomus olis aivan yks ja sama, noilla kahdella ensimmäisellä pärjäisi kyllä loppuelämänsä.
Toivon että kaikki maailman ihmiset on hirvittävän älykkäitä, kilttejä eivätkä halua paljon lapsia.
Olisin terve.
Rahaa niin paljon etten ehi loppuelämän aikana käyttää.
Löytäisin rakkauden elämässäni.
1. saisin suuren rakkauteni lopultakin
2. taloudellinen huolettomuus. En tarvitse kymmeniä miljoonia mutta sopivasti ettei lopu tililtä kesken
3. terveen ja onnellisen vanhuuden tuon suuren rakkauteni kanssa.
No tietenkin miljoona toivetta lisää..tää on varmaan itsestäänselvyys. Mutta jos nyt kuvitellaan, että mulla olisi oikeasti vaan kolme toivetta. Jos kysymys tulisi yllättäen, niin varmaan menisin paniikkiin ja en osaisi toivoa järkeviä valintoja. Myöhemmin kaduttaisi. Mutta tällä hetkellä haluaisin:
- Rajattomasti rahaa
- Ikuisen elämän minulle ja läheisille ketkä sitä haluavat. Tarkoittaen sitä, että voin kuolla sitten kun itse haluan.
- Aikakoneen, jossa en voi vahingossa muuttaa tulevaisuutta, en voisi kuolla menneisyydessä/tulevaisuudessa ja pääsisin varmasti pois.
Ehkä jos olisi oikeasti vain kolme toivetta niin aikakoneen tilalle valitsisin, että ilmastonmuutos saataisiin pysähtymään ja maailmasta katoaisi monta miljardia ihmistä. Tai kehitysmaihin saataisiin joku tolkku touhuun.
- Että yksi tietty ihminen saisi levätä (tekee potkujen pelossa ihan liikaa töitä ja on jo aivan ylirasittunut, laihtunut pelkästä stressistä jo alipainon puolelle)
- Rahaa niin, että mulla olis vara lisäkouluttautua vuosi huolehtimatta rahasta.
- IBS pois ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin miljoona toivetta lisää..tää on varmaan itsestäänselvyys. Mutta jos nyt kuvitellaan, että mulla olisi oikeasti vaan kolme toivetta. Jos kysymys tulisi yllättäen, niin varmaan menisin paniikkiin ja en osaisi toivoa järkeviä valintoja. Myöhemmin kaduttaisi. Mutta tällä hetkellä haluaisin:
- Rajattomasti rahaa
- Ikuisen elämän minulle ja läheisille ketkä sitä haluavat. Tarkoittaen sitä, että voin kuolla sitten kun itse haluan.
- Aikakoneen, jossa en voi vahingossa muuttaa tulevaisuutta, en voisi kuolla menneisyydessä/tulevaisuudessa ja pääsisin varmasti pois.
Ehkä jos olisi oikeasti vain kolme toivetta niin aikakoneen tilalle valitsisin, että ilmastonmuutos saataisiin pysähtymään ja maailmasta katoaisi monta miljardia ihmistä. Tai kehitysmaihin saataisiin joku tolkku touhuun.
Tuohon ikuiseen elämään sellainen huomautus, että toki siihen kuuluisi se, että oltaisiin aina terveitä ja nuoria.
Mitenkäs nämä supersankariominaisuudet kuten näkymättömyys, haavoittumattomuus, rajattomat voimat tai esim. kyky lukea ajatuksia?
- Trumppi lähetettäköön marsiin koehenkilöksi kaikkien häntä rakastavien persujen kanssa, pelkkä menolippu.
- ilmastonmuutos seis
- ihmisille lisää rakkautta ja suojelunhalua kaikkea elävää kohtaan
1 terveyttä mun perheelle
2 100 miljoonaa euroa
3 ilmastonmuutoksen pysähtyminen
miksi joku toivoo kykyä parantaa sairaudet sen sijaan että toivoisi sairauksien häviävän lopullisesti?
1 .joka toiveesta 20 toivetta lisää.
2. Loputtomat verottomat rahavirrat, eli rahaa tulisi tilille jatkuvasti nettona enkä enää koskaan joutus pulaan rahan takia.
3. Haltian kyvyt itselleni.
1) Maailmaan rauha pysyvästi
2) Luonnon julmuus pois
3) maailma saasteettomaksi ja puhtaaksi
1. Jokaisesta raiskauksesta raiskaajalle 1000 joukkoraiskausta itselleen samoin tavoin kun hän on tehnyt uhreilleen, toteuttajina yliluonnollinen 1000 hengen hermafrodiitti joukkio jota ei pääse pakoon ja joka saapuu homiin milloin vain ilmoittamatta etukäteen. Koskee srkä tuomion saaneita ja niitä jotka luulee pääseensä kuin koira veräjästä.
2. Raiskaaja ei voi kuolla tai tehdä itsaria enenkuin tuo 1000 joukkoraiskausta olisi tehty ja sen viimeisen jälkeen vielä 40 vuotta henkisen käsrsimyksen aikaa päälle.
3. 10 lisä toivomusta.
1. Maailmanrauha joka jatkuisi maailmanloppuun asti
2. Jokaisen maailman valtion muuttuminen Suomen kaltaiseksi hyvinvointivaltioksi
3. Lisäksi toivoisin että jokainen maailman ihminen saisi kuulla evankeliumin
1. Miljardi euroa
2. Olisin tunnettu
3. Et huumeet ois laillisii
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi. Haluan sen haltijan jyvyt itselleni.
Eli kyvyn toteuttaa muiden toiveita?
Vierailija kirjoitti:
1. Tiukkaa pimpsaa
2. Tiukkaa pimpsaa
3. Tiukkaa pimpsaa
Taitaa olla kovin pieni kalu kun toiveet on noin tiukassa
Minulla olisi vain yksi toive: Että kaikki toiveeni tästä eteenpäin toteutuisivat :).