Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimuki- nyyhkytarjoukset alkoivat Torissa

Vierailija
09.08.2018 |

"Tahdon sinun mukisi 10v. lapselleni/lapsenlapselleni/tyttöystävälleni/kumminkaimanserkulleni ja siksi sinun pitää myydä se "kohtuuhintaan" eli samaan hintaan kuin kaupassa"

V*ttu jonottakaa itse !

Kommentit (398)

Vierailija
241/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä niitä on Torissa pilvin pimein jo myynnissä.Nopealla vilkaisulla taisi olla korkein pyyntihinta 1200€. Kyllä ihmiset on!!!!!

Tarkoitit varmaan, että naiset on.

Eipä ole miesten keskuudessa mihinkään vastaavaan typeryyteen törmännyt. Vai oletteko nähneet, että miehet jonottaisi vaikka jotain uniikkia auton öljynsuodattimen erikoispainosta jossain korjaamon pihassa makuupussissa?

Olen nähnyt aika monta miestä jonottamassa joitain pelien julkaisuja..

Miehet verkkokaupan avajaisissa jonossa edellisestä päivästä asti.

Vierailija
242/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tedätte, mikä "muumimuki" on?

Tietenkin tiedetään, se on muki, jossa on muumi -aiheinen kuva. Tyhmänäkö meitä pidät?

Se on keinohedelmöityksen yhteydessä käytetty astia.

Tarkoittanet keinosiemennystä. Keinohedelmöityksiä tehdään vain labrassa, ja astiat siellä ovat vähän toisenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut mitään ongelmaa ostaa verkkokaupasta. Minulla on nyt 18 mukia, ostin itse, mies osti ja laitoin vielä täysi-ikäisen lapsenkin ostamaan. Myyn pikkuhiljaa ja teen kivasti voittoa.

Toivottavasti et saa tehtyä voittoa tippaakaan. 

Voi kuule, tuttava on jo myynyt 5 mukia hintaan 100 e kpl. Että kyllä näillä voittoa näyttää tulevan. Itse en jaksa vaivautua.

Narauta tuttava verottajalle. Oppiipahan olemaan.

Saahan omaisuuttaan myydä tiettyyn summaan asti verovapaasti aina. Esim. ihan normikirppismeningillä. Kukapa niistä tulosta veroja makselee?

Onko sulla useinkin vaikeuksia erottaa asioita toisistaan? Vanhojen vaatteiden ja koti-Suomessa k on yksi asia, trokaaminen toinen.

Vierailija
244/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä niitä on Torissa pilvin pimein jo myynnissä.Nopealla vilkaisulla taisi olla korkein pyyntihinta 1200€. Kyllä ihmiset on!!!!!

Tarkoitit varmaan, että naiset on.

Eipä ole miesten keskuudessa mihinkään vastaavaan typeryyteen törmännyt. Vai oletteko nähneet, että miehet jonottaisi vaikka jotain uniikkia auton öljynsuodattimen erikoispainosta jossain korjaamon pihassa makuupussissa?

Olen nähnyt aika monta miestä jonottamassa joitain pelien julkaisuja..

Samoin uusimpien iPhone-mallien jonottajat ovat pääasiassa miehiä. Eikä silloin ole kyse edes mistään rajoitetusta erästä tai harvinaisuudesta. Tuotetta jonotetaan yötä myöten, jotta sen saisi ekana.

Vierailija
245/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, ihmiset tieten tahtoen ottavat tuommoisia summia ilmaiseksi vastaan aikomattakaan tehdä itse mitään sen eteen. Kyllä ihmiset on.

Vierailija
246/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ostaa jo täyttä höyryä tori.fi ja huutonetistä mukeja, joissa on vain screenshot kyseisestä mukista...

Älkää hyvät ihmiset nyt vielä viikkoon ostako mitään ellei myyjä voi todistaa, että hänellä tosiaan on tuo kyseinen muki, koska pahimmassa tapauksessa saatatte pahasti narahtaa jonkun huijarin ansaan (joka vie rahat, muttei koskaan lähetä tuotetta).

Vierailija
247/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan ehjä pakkauksessa oleva Muumin päivä -muki kohtuu hintaan. Tulisi 4vuotiaalle tyttärelle, joka on suuri muumi fani. Jouduimme juuri viemään tyttären rakkaan Haisuli-marsun (muumien mukaan nimetty!) piikille, joten muki tulisi pikkuiselle lohdukkeeksi. Muki olisi tytölle tärkeä, koska juuri eilen ihailimme koko perheen voimin kaunista auringonlaskua, jossa oli tismalleen samat sävyt kuin mukissa! Rahaa meillä ei ole paljoa tarjota, sillä olemme pienituloisia ja suvussa on ollut sairautta... Max. hinta 40e. Pääsen noutamaan mukin Sohmajärvi-Joensuu-Köhnälä -akselilta ja voin tuoda myyjälle kahvipaketin ja makaronipussin (täysjyvä!) kaupan päällisiksi :) Myös lähetys kauempaa käy, jos myyjä tarjoaa posti kulut :) Kiitos etukäteen sinulle ihana ihminen. Nim. tyttären marsun muistoksi

Vierailija
248/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäitä hattuun kirjoitti:

Porukka ostaa jo täyttä höyryä tori.fi ja huutonetistä mukeja, joissa on vain screenshot kyseisestä mukista...

Älkää hyvät ihmiset nyt vielä viikkoon ostako mitään ellei myyjä voi todistaa, että hänellä tosiaan on tuo kyseinen muki, koska pahimmassa tapauksessa saatatte pahasti narahtaa jonkun huijarin ansaan (joka vie rahat, muttei koskaan lähetä tuotetta).

Itsekin ostan kyllä tuon mukin mutta annan pölyn vähän ensin laskettua. Tässä ei oo mikään kiire, niitä riittää kyllä :)

Vierailija
249/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa nyt oikeasti aikuist ihmiset, että mikä näissä lasten muumimukeissa kiinnostaa? Itselläkin oli lapsena muumimukit käytössä ja ne oli tosi jees! Sen jälkeen kun saanut itse valita omat sisustukset ja astiastot, niin ne samat muumimukit saa kyllä visusti pysyä varastossa. Ymmärtäisin jos nämä olisi halpoja tai edes hyvännäköisiä, mutta että pitäisi vielä jonottaa ja maksaa ilmaa hypestä. Ymmärrän toki että pienet piirit keräilee ties mitä krääsää, mutta että koko kansa menee sekaisin yhestä mukista. 

Tämä ei ollut provo vaan olen vain hölmistynyt ja todella ihmeissäni.

Vierailija
250/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että niistä mukeista on paljon enemmän iloa ostajille kuin niille nyyhkytarinoiden lapsille, joille se muki mukamaste olisi menossa.

Vierailija
251/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla mukeja jonotti myös miehet. Ja osa ihan omaan kokoelmaansa oli ostamassa mukin. Turha vain naisia pilkata.

Vierailija
252/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kertokaa nyt oikeasti aikuist ihmiset, että mikä näissä lasten muumimukeissa kiinnostaa? Itselläkin oli lapsena muumimukit käytössä ja ne oli tosi jees! Sen jälkeen kun saanut itse valita omat sisustukset ja astiastot, niin ne samat muumimukit saa kyllä visusti pysyä varastossa. Ymmärtäisin jos nämä olisi halpoja tai edes hyvännäköisiä, mutta että pitäisi vielä jonottaa ja maksaa ilmaa hypestä. Ymmärrän toki että pienet piirit keräilee ties mitä krääsää, mutta että koko kansa menee sekaisin yhestä mukista. 

Tämä ei ollut provo vaan olen vain hölmistynyt ja todella ihmeissäni.

No, tunnen ihmisiä, jotka keräilevät kaikennäköistä, muumimukit sentään voi ottaa käyttöön. Eräs tuttu kerää enkelikoriste-esineitä, toinen kaikkea lime vihreää, yksi perhosia ja perhosaiheisia tavaroita, minä ostan dvd/bluray-elokuvia hyllyt täyteen. Onko muumimukit oikeasti sen kummempaa?

Vierailija
253/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän. Keräsin itsekin pienenä pullonkorkkeja. Mutta että koko kansa menee sekaisin! Ymmärrän jos tuolla jonnottaisi muutamat fanaatikot, sekä japanilaiset turistit.

Vierailija
254/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärrän. Keräsin itsekin pienenä pullonkorkkeja. Mutta että koko kansa menee sekaisin! Ymmärrän jos tuolla jonnottaisi muutamat fanaatikot, sekä japanilaiset turistit.

Tämä kansa menee sekaisin myös ilmaisista ämpäreistä. Ei yllätä yhtään.

Vierailija
255/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on laumaeläimiä, tykkää jonottaa ja kadehtia naapurin Pirjoa. Auta armias jos Pirjo on saanut ostettua ylihintaisen muumimukin tai ilmaisen ämpärin ja olet jäänyt itse ilman! Eli pakko mennä jonottamaan itsekin.

Vierailija
256/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, en voi ymmärtää tätä muumi-muki hömpötystä! Voisko turhempaa asiaa olla olemassa kuin Muumi-muki?

Vierailija
257/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antakaa, kun arvaan; Niistä mukeista ei edes kuulu/saa juoda mitään, vaan kerätään pölyyntymään jonnekin kaappiin. Voi luoja, että ihmiset on typeriä.

Vierailija
258/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen

https://www.tori.fi/kymenlaakso/Muumi_paiva_muki_49292637.htm?ca=18&w=3

:D

Kyllä hänen pitäisi saada muumin päivä muki. Kuumeinen, kipeä ja kaikkea. Nyyh.

Vierailija
259/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikuissa tehdyt Muumimukit eivät kestä mitään. Pikku kolhusta kahva rikki, vaikka nuo perusmallit pitäisi olla nimenomaan käyttötavaraa.

Vierailija
260/398 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Ihan sama, en koskaan osta trokarilta. Toivottavasti jää p*ska niille käteen. Aion esittää trokareille kiinnostunutta ja varata noutoaikoja yms. Tietenkään en koskaan ilmesty paikalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kyllä trokareilla asiakkaita riittää :) jos sinä perut niin omapa on menetyksesi

En olis niin varma 😂 sama juttu oli stokkan ja rillimukin kanssa ja sen jälkeen moni on myynyt niitä pitkääääään ja aika mitättömillä hinnoilla 😂😂😂 Kai te tajuatte että näitä mukeja on todellisuudessa kuitenkin tehty tuhansia, vaikka hypetys saa sen näyttämään harvinaiselta 😂😂

Jos nyt välttämättä haluat ostaa trokarilta niin odota vuosi. Todennäköisesti saat reippaasti halvemmalla kuin nyt. Typerintä on nyt hätäillä ja ostaa tänään kun hypetys vääristää todellisuutta 😂

Ymmärrätkö kuinka vajaan kuvan annat itsestäsi..Vetää nyt herne nokkaan mukien takia. No joo, et varmaan tajua.

Pelkäätkö että trokaamasi mukit jää käteen? Sinä tässä vedät meloneita nekkuun kun koet tarvetta haukkua muita :,DDDDD

Ei, minulla ei ole eikä tule mukeja. Seuraan vaan mielenkiinnolla miten jotkut menevät ihan sekaisin;)

Uskoo ken tahtoo ;)

Et kai tosissasi usko, että kaikki haluavat Muumimukeja? En minä ole enää 11-vuotias.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi