Miten saada liikunnallinen nainen?
Olen liikunnallinen mutta ei-komea ja ei-menestynyt mies. Minusta kiinnostuvat vain pyöreät naiset jotka eivät harrasta liikkumista.
Tietämistäni liikunnallisista (ja siksi normaalipainoisista) naisista joka ikisellä on minua komeampi ja/tai menestyneempi kumppani, joka ei kuitenkaan aina ole liikunnallinen.
Hulluinta on että kaveripiirini koostuu lähinnä sen tyyppisistä naisista jotka kyllä sopisivat minulle harrastusten/luonteen osalta. Kiinnostus on aina jäänyt yksipuoliseksi.
Tinderissä ja nettideiteillä sama kuvio. Ylipainoiset kiinnostuvat, normaalipainoiset eivät. Vaikka olen vela, kävisin perheenisäksi. Naisille jotka eivät halua lapsia en sitten kelpaakaan - ilmeisesti tämäkin nostaa "rimaa", kun miestä ei tarvita.
Eli tasot puhuvat. Millä voisin nostaa omaani, muuten kuin alkamalla "uramieheksi"?
Kommentit (221)
liikkujamies kirjoitti:
Olen liikunnallinen mutta ei-komea ja ei-menestynyt mies. Minusta kiinnostuvat vain pyöreät naiset jotka eivät harrasta liikkumista.
Tietämistäni liikunnallisista (ja siksi normaalipainoisista) naisista joka ikisellä on minua komeampi ja/tai menestyneempi kumppani, joka ei kuitenkaan aina ole liikunnallinen.
Hulluinta on että kaveripiirini koostuu lähinnä sen tyyppisistä naisista jotka kyllä sopisivat minulle harrastusten/luonteen osalta. Kiinnostus on aina jäänyt yksipuoliseksi.
Tinderissä ja nettideiteillä sama kuvio. Ylipainoiset kiinnostuvat, normaalipainoiset eivät. Vaikka olen vela, kävisin perheenisäksi. Naisille jotka eivät halua lapsia en sitten kelpaakaan - ilmeisesti tämäkin nostaa "rimaa", kun miestä ei tarvita.
Eli tasot puhuvat. Millä voisin nostaa omaani, muuten kuin alkamalla "uramieheksi"?
Tietääksesi, että ylipainoinen on kiinnostunut sinusta Tinderissä, hänen kanssaan on pitänyt tulla match. Match on voinut tulla vain, jos itse olet tykännyt hänestä.
Miksi tykkäät Tinderissä ylipainoisista, jos sellaista et halua?
Ja toinen kysymys: oletko varma, että se liikunnallisuus on sinulle se juttu eikä nimenomaan ruumiinrakenne? Kelpaisiko sinulle kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä? Liikunnallisia molemmat. Itse pelaan sulkapalloa (vakiovuoro), käyn vesijuoksemassa ja kuntosalilla säännöllisesti sekä kauden ja mielenkiinnon mukaan pyöräilen, pelaan frisbeegolfia, kävelylenkkeilen (n. 6km/h vauhdilla), innostun helposti kokeilemaan uusia juttuja (mm. ratsastus, sup, pilates, tanssi viimeisten parin vuoden aikana, seuraavaksi aikeissa hankkia kangoo jumps -kengät) vaikka ne eivät aina jääkään pysyviksi harrastuksiksi. Olisinko riittävän liikunnallinen sinulle? Entä miten mielenkiinnollesi kävisi, kun kuulisit, että BMI:ni on noin 30?
Olen liikunnallinen, mutta mistä saisin komean ja menestyneen miehen?
Riittääkö, että näyttää liikunnalliselta?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että riittää. Jos olisi tilanne, että ap joutuisi valitsemaan sinun ja minun välillä (eikä mitään muita muuttujia tarvitsisi ottaa huomioon), hän valitsisi sinut.
nr 2
Kuulostat pinnalliselta.
Itseä ei sytytä mies, jos hänen ainoa kriteerinsä on hyvä kroppa. Toki hyvännäköiseen mieheen on helpompi ihastua, todella helppoa viedä sänkyyn, mutta suhteeseen kaipaa paljon enemmän sisältöä. Se ihastus yleensä katoaa viimeistään silloin kun toiseen tutustuu ja tämän ajatusmaailma on yhtä täysi kuin tyhjä kaivo.
Jep. Täsmennä nyt vielä, että etsitkö nimenomaan liikkuvaa, urheilevaa naista vai laihaa? Eli onko tekeminen vai ulkonäkö pointti? Tekeminen = voi olla punttisbabe ja nostaa rautaa ja painoa sinua enemmän tai ulkonäkö = laihaläski, joka ei sun kanssa puntille/pururadalle lähde, mutta on laiha.
Jos haet sitä kuuluisaa "hoikkaa nättiä urheilullista naapurintyttöä" joka on jokaisessa jenkkileffassa niin newsflash, niitä ei ole kuin promille, ja ne keikkuu jääkiekkoilijoiden käsivarsilla.
goodquestion kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tietää.
Jos kerran sopivuus ja kemia ratkaisee, miksi minäkin saan vain tietyn vartalotyypin omaavia mutta luonteen puolesta ihan eri tyyppisiä naisia?
Jos kerran sopivuus ja kemia ratkaisee, miksi välität siitä vartalotyypistä?
Vierailija kirjoitti:
liikkujamies kirjoitti:
Tietääksesi, että ylipainoinen on kiinnostunut sinusta Tinderissä, hänen kanssaan on pitänyt tulla match. Match on voinut tulla vain, jos itse olet tykännyt hänestä.
Miksi tykkäät Tinderissä ylipainoisista, jos sellaista et halua?
Ja toinen kysymys: oletko varma, että se liikunnallisuus on sinulle se juttu eikä nimenomaan ruumiinrakenne? Kelpaisiko sinulle kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä? Liikunnallisia molemmat. Itse pelaan sulkapalloa (vakiovuoro), käyn vesijuoksemassa ja kuntosalilla säännöllisesti sekä kauden ja mielenkiinnon mukaan pyöräilen, pelaan frisbeegolfia, kävelylenkkeilen (n. 6km/h vauhdilla), innostun helposti kokeilemaan uusia juttuja (mm. ratsastus, sup, pilates, tanssi viimeisten parin vuoden aikana, seuraavaksi aikeissa hankkia kangoo jumps -kengät) vaikka ne eivät aina jääkään pysyviksi harrastuksiksi. Olisinko riittävän liikunnallinen sinulle? Entä miten mielenkiinnollesi kävisi, kun kuulisit, että BMI:ni on noin 30?
Vastaus ensimmäiseen kysymykseesi: Tinder-kuvat oli napsittu siten että ko. naiset näyttivät joko normaalipainoisilta tai hyvinkin aktiivisilta.
Vastaus toiseen kysymykseesi: kuvauksesi perusteella lähtisin ilman muuta treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Haluaisin että harrastaisimme (ainakin jotain) yhdessä, ja että olisi yhteistä puhuttavaa kiinnostuksen kohteista.
Ootko vienyt naisia asunnollesi, onko siellä siistiä ja puhdasta? Oletko itse siisti ja puhdas olematta kuitenkaan naismainen? Kalastus voisi olla hyvä harrastus sulle, siinä on tiettyä miehekkyyttä ja voisit sitten paistaa ahvenia naisellesi, kyllä joku liikunnallinen nainen sellasesta tykkää. Ja jos osaat olla säästäväinen, niin ei haittaa, vaikka et tee paljon rahaa. Ruma auto on iso turn off. Hankkiudu siitä heti eroon, jos sellanen on! Julkisten käyttö ja fillarointi on paljon seksympää. Älä puhu siitä, et sulla ei oo rahaa. Naiselle tulee sellasesta turvaton olo.
Etsit sieltä liikuntapiireistäsi jonkun naisen, jolle on tärkeitä se, että mies on liikunnallinen.
Minä liikun paljon. Kävelen päivittäin, käyn salilla, pyöräilen, uin jne. Pyrin joka päivä liikkumaan vähintään tunnin. Olisin muitakin lajeja valmis ainakin kokeilemaan, jos joku lähtisi mukaan.
Pidän myös hyvästä ruuasta ja viinistä. Olen hieman pyöreä huolimatta liikunnasta. Et ehkä ulkonäön perusteella uskoisi minua liikunnalliseksi ollenkaan, todennäköisesti kategorioisit minut siihen ylipainoisten sarjaan, joka sinua ei kiinnosta.
Sitä fyysistä komeutta, älyä, koulutusta, hyvää puheutumista ja paljon rakkautta täytyisi olla. Eli koko paketti kunnossa. Ne on ne tasot. ;)
Sama tilanne.
Ei olisi pakko olla normaalipainoinen, mutta kun rajaa kiinnostuksen kohteet selkeästi ylipainoisiin (ja myös omenavartaloisiin, tiimalaiseilla ja päärynöillä tuntuu olevan kysyntää muhkumpinakin), niin harvassa on liikunnalliset velat.
liikkujamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Haluaisin että harrastaisimme (ainakin jotain) yhdessä, ja että olisi yhteistä puhuttavaa kiinnostuksen kohteista.
Kun tapasin mieheni, hän ei harrastanut minkäänlaista liikuntaa. Ei tippaakaan. En koskaan kokenut, että meiltä olisi silti puuttunut yhteistä puhuttavaa kiinnostuksen kohteista, koska oli lukemattomia muita asioita, jotka meitä yhdistivät. Nykyisin hän liikkuu jonkin verran kanssani, mutta ei se parisuhteemme kannalta ole ollenkaan olennaista yhdessä tekemistä. Paljon olennaisempaa on se, kuinka arki muuten sujuu sekä se, että tykkäämme lomilla tehdä samoja asioita (matkailu, retkeily, kirjojen lukeminen riippumatossa, puutarhan hoito ym.). Minusta ihmisen elämä on todella kapeaa, mikäli pelkkä liikunnallisuus on elämänkumppanin etsimisen kannalta ratkaisevin asia.
Kai sinulla muitakin kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia tai jopa suoranaisia intohimoja on?
Nr 2
Vierailija kirjoitti:
Etsit sieltä liikuntapiireistäsi jonkun naisen, jolle on tärkeitä se, että mies on liikunnallinen.
Kaikilla on jo minua komeampi ja/tai menestyneempi mies, tai eivät oli kiinnostuneita minusta.
Silloin kun olen tekemisissä pyöreämpien kotona viihtyvien naisten kanssa, kiinnostuneita löytyy (naiset ovat aloitteellisia).
Eronneissa äideissä on paljon liikunnallisia ja kauniita ja mukavia energisiä naisia, mut ei voi mitään, kun ei tietenkään käytetty synnyttänyt ja imettänyt kelpaa.
[quote (ja myös omenavartaloisiin, tiimalaiseilla ja päärynöillä tuntuu olevan kysyntää muhkumpinakin),[/quote]
Tää on totta, vientiä on muhkumpinakin, jopas muuten "nätisti" sanoit!! Kauniisti nuo miehet meistä naisista puhuu...ei ihme että jäävät lehdellä soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
liikkujamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin mieheni, hän ei harrastanut minkäänlaista liikuntaa. Ei tippaakaan. En koskaan kokenut, että meiltä olisi silti puuttunut yhteistä puhuttavaa kiinnostuksen kohteista, koska oli lukemattomia muita asioita, jotka meitä yhdistivät. Nykyisin hän liikkuu jonkin verran kanssani, mutta ei se parisuhteemme kannalta ole ollenkaan olennaista yhdessä tekemistä. Paljon olennaisempaa on se, kuinka arki muuten sujuu sekä se, että tykkäämme lomilla tehdä samoja asioita (matkailu, retkeily, kirjojen lukeminen riippumatossa, puutarhan hoito ym.). Minusta ihmisen elämä on todella kapeaa, mikäli pelkkä liikunnallisuus on elämänkumppanin etsimisen kannalta ratkaisevin asia.
Kai sinulla muitakin kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia tai jopa suoranaisia intohimoja on?
Nr 2
Harrastukset ovat liikuntaan ja luontoon liittyviä. Terveysjutut ovat yksi intohimo, siis ruokavalio jne.
Ja on kaksi asiaa jotka eivät kiinnosta yhtään:
herkuttelu, siis ravintola ja muut.
mukavuusmatkustelu....eli rantalomat, hotellilomat ja kaupunkilomat.
Rajaa aika tehokkaasti pyöreämpiä naisia pois pelistä, vaikka tekisikin liikunnallisuuden suhteen kompromisseja.
Ja kysyn vielä että miksi niin pitää tehdä? Kun kerran liikunnallisia sinkkunaisia tapaa jatkuvasti? Ovatko ne paljon puhutut tasot totta?
Minuakin kiinnostaisi tietää.
Jos kerran sopivuus ja kemia ratkaisee, miksi minäkin saan vain tietyn vartalotyypin omaavia mutta luonteen puolesta ihan eri tyyppisiä naisia?