Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Siis vielä rautalankaa. Jos sinulle toistuvasti sanotaan, että tapasi on täysin väärä, olet säälittävä ja kummallinen, se tarkoittaa pelkästään sitä, että on olemassa jokin sääntö ja kaava, jota sinun tulisi noudattaa. Vaikka sitä sääntöä ei minään lakipykälinä suoraan kirjoitetakaan, tämä kummaksuminen ja taivasteleminen nimenomaan määrittelee niitä normaaliuden rajoja, joita oletetaan noudatettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta.
Miehenä voin sanoa, että jos jaagaat ekana iltana noin kovasti, menetän mielenkiintoni.
Olen ollut ihastunutkin naiseen, jonka olen sitten dumpannut ennen seksiä, koska oli liian helppo. Ei miehet ole aina niin yhdestä muotista luotuja kuin kuvittelet.
Koet vastenmielisenä sen, että nainen pitää sinua haluttavana? Et oikein pidä itsestäsi ja olet ihmeissäsi, jos joku muu seurastasi kiinnostuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun tiivistelmä näyttää olevan, että kaikki me arvotamme seksin eri tavalla ja annamme sille eri merkityksiä, ja että päinvastaista näkökulmaa on todella vaikeaa ymmärtää. Jospa samanlaiset kohtaavat toisensa.
Ei vaan se että irl keskustelu vastaa paremmin jotain MBTI foorumia jossa annetaan itsestä muutakin kontekstia viestin lisäksi.
ainoat jotka tästä foorumista jotain "tiivistelmää" irti on tahot jotka pystyy keksien, ip yms avulla osin tai täysin yksilöimään keneltä mikäkin viesti on ja katsomaan heidän historiaa yms.
Vaikka MBTIssä on puutteita, on sen pohjalta tehty esim tapailuun liittyviä kyselyitä joista selviää että asiat arvotetaan samalla tavoin huomattavasti todennäköisemmin kun puhutaan samasta persoonallisuustyypistä. Tyypillistä omalle tyypilleni on lukemani mukaan "taidokkuus" sekä passiivisuus aloitteen tekemisessä. Tämä vaikuttaa epäloogiselta mutta on täysin loogista. Taito syntyy kokemuksesta ja kokemuksen laadukkuus riippuu diskriminoinnista.
Ei siis ole mitään sukupuolirooleja joiden mukaan mies olisi aloitteentekijä vaan nuo tutkimukset osoittavat että kognitiiviset funktiot määrittelevät preferenssejä sukupuolesta riippumatta.
Nyt kun tämä tuli selväksi, voitaisiinko sulkea tämä foorumi että ihmiset siirtyisivät tasokkaammille palstoille.
En tiedä onko tässä pelkästään kyse eri persoonallisuustyypeistäkään. Introverttikin voi etsiä seuraa huomattavasti ekstroverttia kovemmalla draivilla, jos hänellä on voimakkaampi seksuaalivietti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo "turhan seksin" käsite on ei kuulu mun ajatusmaailmaan. Täysin käsittämätön konsepti! Miten seksi voi olla ikinä turhaa? Oletuksena tietysti, että seksiä on omasta halusta harrastettu. Kuulostaa joltain manipuloinnilta, että harrastetaan seksiä miehen miellyttämiseksi, ja sitten jos siitä ei suhdetta tullutkaan, niin hukkaan meni. -toimija
Harrastetaan seksiä välittämisen osoituksena, kuin sinettinä, että sinut minä haluan. Jos vuoteessa sitten selviää, että toiselle seksi merkitsekään ihan samaa, niin jää siitä hieman halpa ja huono olo. Se on esimerkiksi sitä turhaa seksiä. Annoin toiselle hyvää hyvyyttäni jotakin minulle arvokasta ja hän niisti siihen.
Niin. Eli se seksi oli sinulle ainoastaan menetetty pelimerkki. Et antanut sitä vilpittömästä halustasi, vaan odotit vastapalvelusta. Halusit ostaa tämän ihmisen.
Jos se on pelimerkki, niin se on sitten merkki, jonka olen varannut rakkaalle ihmiselle.
Niin. Sanoit tuolla aiemminkin, että se on sinetti "sinut minä haluan". Eli halusit ostaa tämän ihmisen. Halusi luovuttaa tämä sinetti/ pelimerkki ei ollut vilpitön. Et halunnut pelkästään antaa sitä, vaan halusit siitä jotain takaisin.
"Normaalissa" seksissä se pelkkä "antaminen" on se juttu, ei se, mitä sillä mahdollisesti jatkossa saa.
Tämän vuoksi tykkään tutustua etukäteen sen verran pitkään, että voin uskoa toisen suhtautuvan seksiin samalla ajatuksella kuin minäkin.
Mies haluaa suhteen alussa peitellä mahdollisimman pitkään jotain geneettistä epämuodostumaansa. Esimerkiksi toinen kiveksistä saattaa puuttua jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kaikkien naisten kanssa näin. On hyvä nähdä ainakin muutaman kerran.
En harrasta yhden yön juttuja tai hae seksiä baareista.
Housuissa on 19cm kalu eli en yritä piilotella tai pitkittää.
Harmi vain, että naiset näkevät tällaisen toimintamallin liian kilttinä ja heikkoutena.
Pitäisi olla jännä ja seivästää nainen heti ekana iltana. Pitäisi olla tunteeton apinamies.
Tässähän sen näkee alapeukuista. Pitäisi olla heti ekana iltana sepalusauki mistä sojottaa kalu ja härskit hölmöt jutut niin hurmaantuu nainen. Pillu perse muna vitsit höhö höhö.. on hauskaa.
Ei.
Ensimmäisestä viestistä paistaa kilometrin päähän läksynsä ulkoa opetellut tasovouhotus-miesnaisjankkaus-kilttijännä-ruikuttaja.
Toinen viesti paljastaa, että tämä ruikuttaja taitaa olla lisäksi äärettömän heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta.
Miehenä voin sanoa, että jos jaagaat ekana iltana noin kovasti, menetän mielenkiintoni.
Olen ollut ihastunutkin naiseen, jonka olen sitten dumpannut ennen seksiä, koska oli liian helppo. Ei miehet ole aina niin yhdestä muotista luotuja kuin kuvittelet.
Juuri näin. Miehiäkin on erilaisia. Kaikki ei halua mennä sänkyyn heti, vaikka vanhanaikaisen ajattelun mukaan kaikki muka on vonkaajia.
Tärkeää on, että arvoiltaan ja ajatuksiltaan samanlaiset löytää toisensa, ei se, mitä mieltä erilailla ajattelevat ihmiset on.
Koet vastenmielisenä sen, että nainen pitää sinua haluttavana? Et oikein pidä itsestäsi ja olet ihmeissäsi, jos joku muu seurastasi kiinnostuu?
Tyrkky nainen vie halut. Ei ole mitään haastetta. Tylsä tyyppi. Mä olen se joka tekee aloitteen ja vie asiaa eteenpäin. Saalistan.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Tyrkky nainen vie halut. Ei ole mitään haastetta. Tylsä tyyppi. Mä olen se joka tekee aloitteen ja vie asiaa eteenpäin. Saalistan.
Okei, sinä pelaat jotain pelejä. Kai jotkut naiset pelimiehistä tykkäävät. Vaikea silti ymmärtää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen, mutta ketä voit tyrkyt kiinnostaa? Vain sellaista jolle "saaminen" on pääasia, ihan sama kuka se tyyppi on. Vähän itsensä arvostusta ja omanarvontuntoa enemmän mukaan leidit! Tyrkyttäminen ei ole seksikästä, sanonpahan vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen, mutta ketä voit tyrkyt kiinnostaa? Vain sellaista jolle "saaminen" on pääasia, ihan sama kuka se tyyppi on. Vähän itsensä arvostusta ja omanarvontuntoa enemmän mukaan leidit! Tyrkyttäminen ei ole seksikästä, sanonpahan vain.
Umpikonservatiiviset ukot vasta kaukana seksikkäästä ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Minut on r.a.i.s.k.a.t.t.u. Tämä mies selitteli aivan tasan samoja juttuja. Hän saalistaa, naiset ovat saalistaan, seksiä saa kunhan vain jaksaa painostaa... Iso ja vahva mies. En päässyt häntä pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo "turhan seksin" käsite on ei kuulu mun ajatusmaailmaan. Täysin käsittämätön konsepti! Miten seksi voi olla ikinä turhaa? Oletuksena tietysti, että seksiä on omasta halusta harrastettu. Kuulostaa joltain manipuloinnilta, että harrastetaan seksiä miehen miellyttämiseksi, ja sitten jos siitä ei suhdetta tullutkaan, niin hukkaan meni. -toimija
Harrastetaan seksiä välittämisen osoituksena, kuin sinettinä, että sinut minä haluan. Jos vuoteessa sitten selviää, että toiselle seksi merkitsekään ihan samaa, niin jää siitä hieman halpa ja huono olo. Se on esimerkiksi sitä turhaa seksiä. Annoin toiselle hyvää hyvyyttäni jotakin minulle arvokasta ja hän niisti siihen.
Niin. Eli se seksi oli sinulle ainoastaan menetetty pelimerkki. Et antanut sitä vilpittömästä halustasi, vaan odotit vastapalvelusta. Halusit ostaa tämän ihmisen.
Jos se on pelimerkki, niin se on sitten merkki, jonka olen varannut rakkaalle ihmiselle.
Niin. Sanoit tuolla aiemminkin, että se on sinetti "sinut minä haluan". Eli halusit ostaa tämän ihmisen. Halusi luovuttaa tämä sinetti/ pelimerkki ei ollut vilpitön. Et halunnut pelkästään antaa sitä, vaan halusit siitä jotain takaisin.
"Normaalissa" seksissä se pelkkä "antaminen" on se juttu, ei se, mitä sillä mahdollisesti jatkossa saa.
Tämän vuoksi tykkään tutustua etukäteen sen verran pitkään, että voin uskoa toisen suhtautuvan seksiin samalla ajatuksella kuin minäkin.
Niin, eli sillä ajatuksella, että seksi on ainoastaan ostoväline, eikä sillä ole itsessään mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmeisesti eri miehet äänessä kuin palstalla yleensä. Tavallisesti täällä itketään, että naiset eivät koskaan tee aloitteita tai lähesty miehiä ja että tavismiehet nyt eivät yleensäkään saa koskaan yhtään minkäänlaista huomiota naisilta, vain pelimiehet ja alfat saavat. Tässä ketjussa ilmeisesti alfojen kokoontumisajot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksista maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmeisesti eri miehet äänessä kuin palstalla yleensä. Tavallisesti täällä itketään, että naiset eivät koskaan tee aloitteita tai lähesty miehiä ja että tavismiehet nyt eivät yleensäkään saa koskaan yhtään minkäänlaista huomiota naisilta, vain pelimiehet ja alfat saavat. Tässä ketjussa ilmeisesti alfojen kokoontumisajot?
Juu. Virkistävää vaihtelua kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ennemminkin, että täällä on meneillään trollien kokoontumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneellahan kai yleensä on tunteita mukana, ei kai silloin puhuta ekasta illasta? Ja olikohan nainen kuinka ihastunut suhun, toivottavasti et leikkinyt hänen tunteillaan.
Tiedän vastaavan tapauksen - miehen joka pelasi näitä testejä. Oli tuntenut yhdenkin naisen vuosia ennen kuin tapahtui, ja aika törkeitä sanoja käytti sekä hänestä että naisista ylipäätään. Kuulemma naiset tyrkyttävät itseään hänelle... Plus kutsuu naimisissa olevia naisia mammoiksi... ei käy kateeksi hänen vaimoaan.
Ei sellaista olekaan, johon haluaisin tutustua viikkokaupalla ilman seksiä. Jos kuitenkin olen oikeasti kiinnostunut naisesta, en halua vaikuttaa ensi tapaamisella sellaiselta että olisin kiinnostunut pelkästään seksistä, vaikka kivan naisen kansa olen tietysti kiinnostunut siitäkin.