Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä kolmikymppiset kokemattomat, eihän ne ole koskaan edes yrittäneet!

Vierailija
08.08.2018 |

Eivät ole koskaan lähestyneet naisia tai jos ovat niin niin heikosti että ei nainen ole edes älynnyt toisen olevan kiinnostunut. Tai sitten on tullut pari pettymystä ja jääty niihin jumiin. Katkerimmat kuvittelee että muille, näille mystisille "jännämiehille" se pimpero vaan yhtäkkiä noin vaan tipahtaa eteen nautittavaksi mutta eihän se nyt koskaan niin mene, ensin pitää jutella jotain ja viettää vähän aikaa yhdessä ja jos nainen viihtyy niin sitten voi jossain vaiheessa edetä, viedä hommaa eteenpäin seksiin ja muuhun.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee myös naisia.

Aika monesti tältäkin palstalta saanut lukea että nainen on pari kolme kertaa tehnyt aloitteen joillekin miehille ja sitten lopettanut kokonaan.

Jos mies luovuttaisi noin helpolla niin ei koskaan löytäisi ketään.

Vierailija
2/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 200-300 pakit naisilta. Pieleen meni väitteesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on. Kun omat rahkeet eivät riitä, on hyvä syyttää muita.

Vierailija
4/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt naisten kanssa kymmenillä treffeillä mutta en voi sille mitään jos kukaan heistä ei tunne seksuaalista kemiaa kohtaani. "olet mukava mutta" "olet kiva mutta" "jos tarviit kaveria niin.." "olen tässä miettinyt mun asioita ja en ole valmis parisuhteeseen" "olen tässä miettinyt mun asioita ja en usko tästä tulevan mitään enempää"

Ei kai sitä epäviehättävästä naamasta ja matalasta statuksesta pääse yli eikä ympäri, mutta yritystä on kyllä ollut paljon.

Vierailija
5/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suosivat vain pinnallisia treffailutapoja (tinder, baarit) joista valitaan komein mies, päänsisällöstä tai arvoista viis.

Miksi kukaan älykäs osallistuisi peliin joka on lähtökohtaisesti typerä ja johtaa pääasiassa huonoihin tuloksiin?

Jos älykäs tapa tavata uusia ihmisiä ei naisille kelpaa, niin silloin ne ovat kaikki typeryksiä eikä pariutumisessa ole mitään mieltä ylipäätään.

Vierailija
6/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat ovat kiinnostuneita, niin ei siinä tarvitse tehdä monia aloitteita. Kyllä kiinnostuneet ihmiset vaivihkaa hakeutuvat toistensa seuraan eikä miehen tarvitse koko ajan piirittää naista epätoivoisesti.

Toki kannattaa hakeutua sellaisiin paikkoihin, joissa on mahdollista tutustua naisiin. Jos on miesvaltaisessa työpaikoissa ja viettää vapaa-aikaakin vain miesten kanssa, ei kannata ihmetellä miksei naisia löydy.

Vierailija
7/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on jollekin vastaavalla tasolla olevalle naiselle helppoa. Nojaat epävarmana vähän pulleana johonkin tolppaan ravintolassa. Ennenmin tai myöhemmin joku mies tulee pokailee, hoitaa keskustelutkin sinun puolesta, vähän juottaa ja hoitaa homman kotiin. Periaatteessa vähintään joka 3. kerta nän. Tästä tulee positiivinen kierre, ja vähitellen naisestakin voi tulla sosiaalinen ja miesten kanssa hyvin juttuun tuleva. Täällä on sitten kiva syyllistää näitä vastaavassa tilanteessa olevia miehiä.

Vastaavan tasoinen mies. Jos hän nojailisi vain johonkin tolppaa ja odottaisi, että joku nainen tulisi häntä pokailemaan, juottamaan, hoitamaan jutustelut ym. ja viemään vielä taksilla kotiin. Tätä ei tulisi koskaan tapahtumaan. No mies ehkä uskaltautuu kerran illassa juttelemaan jollekin naiselle. Tämä kuitenkin tyrehtyy hyvin nopeasti tai mies jopa tyrmätään tyyliin "suriseeko täällä jotain kärpäsiä" tai puhuu miehen läpi edelleen toiselle ystävälleen ihan kuin mies olisi joku näkömätön mitätön olio. Tätä kun toistuu 2-3 vuotta, niin mies luovuttaa. Syvenevä negatiivisuuden kierre vie voimat. Sitten haukutaan vielä päälle, kun on niin epäsosiaalinen. 

Vierailija
8/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylissäsi on jotain hyvin pahasti vialla...

Vierailija
9/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidennen ”ei” vastauksen jälkeen lopetin. Tämä tapahtui jo 25 vuotiaana.

Vierailija
11/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi yrittää? Ainahan naiset voi tulla juttelemaan jos on jotain asiaa.

Vierailija
12/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen asia tehdä aloitteita.

Vierailija
13/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni ajaa miehet pokaamaan enemmän. Miehet ja naiset ovat kertakaikkiaan erilaisia. Naiset haluavat miehiä, mutteivät samalla lailla kuin miehet naisia. Hitaammin, harkitummin.

Keskimäärin siis.

Tässä asiasssa ei ole tasa-arvoa kuten ei koko lisääntymisprosessissa.

Vierailija
14/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä mies vie baarissa käden suoraan naisen persvakoon ja päätyy sinä yönä jatkoille. Ikisinkkumies taas ei uskalla kuin ehkä vähän vilkaista naisen suuntaan ja jää ikuisesti yksin.

Ei vie. Jännittävä mies jossakin vaiheessa kyllä muuttaa kohtaamisen fyysisesti, mutta ei samantien sillä se ei toimi. Kiltttimies taas ei tätä muutosta tee vaan juttelee naisen kanssa siihen asti kunnes hän kyllästyy. #metoo höpötys vielä hillitsee kiltttimies enemmän, vaikka hänen ongelma on juuri siinä että jossakin vaiheessa on oltava fyysinen. Jännittävää miestä taas #metoo ei kiinnosta paskaakaan, vaan hän toimii kuten on toiminut aina ennenkin.

Johtopäätös. Jännittävät miehet pärjäävät entistäkin paremmin ja kiltttimiehet entistä huonommin koska #metoo. 

Toi #metoo on vaan väärä johtopäätös. Se on pelisilmä. Pelimiehillä se on, ja siksi he tietävät kuinka toimia.

Vierailija
15/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ei kunnon aloitteita voi tehdä noin paljoa. Siis kunnon aloite on sellainen, johon nainen voisi edes teoriassa vastata myöntävästi.

Siihen tarvitaan, että mies ei ole ainakaan näkyvästi humalassa aloitetta tehdessään, nainen ja mies ovat toisilleen sen verran tuttuja, että nainen tietää, että mies on kiinnostunut hänestä ihmisenä, eikä vain jonain random naisena, ja missä aloite ei ole ällöttävä seksiehdotus, vaan mukavaa tutustumista.

Itse olen aina ohittanut ihan suoraan kaikki baarityypit ilman mitään harkintaa. Ja hyvän puolison olen saanut.

Vierailija
16/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ei kunnon aloitteita voi tehdä noin paljoa. Siis kunnon aloite on sellainen, johon nainen voisi edes teoriassa vastata myöntävästi.

Siihen tarvitaan, että mies ei ole ainakaan näkyvästi humalassa aloitetta tehdessään, nainen ja mies ovat toisilleen sen verran tuttuja, että nainen tietää, että mies on kiinnostunut hänestä ihmisenä, eikä vain jonain random naisena, ja missä aloite ei ole ällöttävä seksiehdotus, vaan mukavaa tutustumista.

Itse olen aina ohittanut ihan suoraan kaikki baarityypit ilman mitään harkintaa. Ja hyvän puolison olen saanut.

Miten niin ei humalassa? Ainoat aloitteet olen tehnyt humalassa ja pariin otteeseen ne on vahingossa onnistuneetkin.

Vierailija
17/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostutteko naiset aina vain porukan komeimmasta ja puheliaimmasta miehestä? Eli jos on monen naisen porukka ja monen miehen porukka, niin katsooko ne kaikki naiset aina sitä eniten esillä olevaa miestä, ja ne muut miehet ei kiinnosta ketään? Itselle tullut tällainen vaikutelma.

Mietin, vaan että silloin on ratkaisevaa minkälaisen porukan kanssa lähtee ulos.

Vierailija
18/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei humalassa? Ainoat aloitteet olen tehnyt humalassa ja pariin otteeseen ne on vahingossa onnistuneetkin.

Samoin. Ei baarissa ainakaan selvinpäin tule mistään mitään. Kaikki on niin juhlatuulella, ettei siellä pärjää kuin humalassa, jos silloinkaan. Olen ujo ja hyväsydäminen kaveri. On kehuttu luonnetta ja ulkonäköäkin. En ymmärrä, miksi minut pitäisi automaattisesti dumpata sivuun, jos joskus uskaltaudun tulemaan juttelemaan.

Vierailija
19/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ei baarissa ainakaan selvinpäin tule mistään mitään. Kaikki on niin juhlatuulella, ettei siellä pärjää kuin humalassa, jos silloinkaan. Olen ujo ja hyväsydäminen kaveri. On kehuttu luonnetta ja ulkonäköäkin. En ymmärrä, miksi minut pitäisi automaattisesti dumpata sivuun, jos joskus uskaltaudun tulemaan juttelemaan.

Suurin osa naisista dumppaa automaattisesti sivuun kaikki humalaiset lähentelijät ja baariehdottelijat ylipäätään. Mutta toki sinun valintasi voi olla yrittää uudestaan ja uudestaan jotain, mikä ei toimi.

Yleensä naisiin tehoaa parhaiten ihan normaali tutustuminen ja juttelu. Naiset pariutuvat mieluiten kaverin kanssa.

Vierailija
20/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista dumppaa automaattisesti sivuun kaikki humalaiset lähentelijät ja baariehdottelijat ylipäätään. Mutta toki sinun valintasi voi olla yrittää uudestaan ja uudestaan jotain, mikä ei toimi.

Yleensä naisiin tehoaa parhaiten ihan normaali tutustuminen ja juttelu. Naiset pariutuvat mieluiten kaverin kanssa.

On se kyllä välillä onnistunut humalassa, että tuomiosi on väärä. En ole mikään törkeä örveltäjä. Selvinpäin olen tylsä ja varautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän