Onko Lotta Harala Suomen kovatuloisin naisurheilija?
Kommentit (14)
Hyvin huomaa kyllä ulkonäön vaikutuksen sponsorien saamisessa.
Tuskin.
Suomesssa on kuitenkin naisgolfareita ja tenniksenpelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon Puma maksaa naiselle?
Ei kovinkaan paljoa. Harala on kuitenkin Puman mainoskasvo vain Suomessa - ei kansainvälisesti. Saman verran tulee rahaa kuin mitä Nooralotta Neziri sai esintymisistään Subway-mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Suomesssa on kuitenkin naisgolfareita ja tenniksenpelaajia.
En tiedä yhtään nykypelaajaa edes nimeltä
Vierailija kirjoitti:
Juokseeko Lotta tänään Berliinissä?
Ei mahtunut kisajoukkueeseen. Kolme naista ehti edelle
Vierailija kirjoitti:
Ei juokse. Oli Kalevan kisoissa neljäs ja kolme parasta (Neziri, Korte, Hurske) pääsivät Berliiniin.
Mäkäräisellä tulot olleet parhaimmilaan yli 220 000€. Vuonna 2016 olivat noin 170 000€.
Harala jää kauas taakse.
Kepin heittelemiselläkin tienaa yli 200 tuhatta.
Miksi nämä ei tee hyödyllistä työtä, leikitään niiko pikkulapset hiekkalaatikolla.
Urheilu on pahoin yliarvostettua.
Janiin, pitää muistaa kaikki hiihtäjät, laskettelijat ja mitä näitä nyt oli.
Lisäksi ne golfarit, purjehtijat, ratsastajat.
Mistä ap edes keksi näin randomin väitteen/kysymyksen kuin onko Lotta Harala Suomen kovatuloisin naisurheilija?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap edes keksi näin randomin väitteen/kysymyksen kuin onko Lotta Harala Suomen kovatuloisin naisurheilija?
Luulenpa että aloittaja yritti vihjailla jostain muista tulonlähteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että aloittaja yritti vihjailla jostain muista tulonlähteistä.
Lotta itse itse kertoi jossain haastattelussa, että enää ei tarvitse murehtia rahasta. Voi harjoitella siellä missä haluaa ja milloin haluaa joten tulot varmasti kohdillaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mäkäräisellä tulot olleet parhaimmilaan yli 220 000€. Vuonna 2016 olivat noin 170 000€.
Harala jää kauas taakse.
No tiedätkö myös ne Haralan tulot ?
Vierailija kirjoitti:
Lotta itse itse kertoi jossain haastattelussa, että enää ei tarvitse murehtia rahasta. Voi harjoitella siellä missä haluaa ja milloin haluaa joten tulot varmasti kohdillaan ;)
Yleisurheilu Suomessa ei totisesti ole mikään rahasampo. Lotta on saanut nyt yhden merkittävän tukijan, joka mahdollistaa juuri esimerkiksi leireilyn (esim. hiihtomaajoukkueella itsestäänselvyys!). Kovatuloisimpien listalla hän ei varmasti ole, vaikka ihan hyvin onkin onnistunut itsensä somessa brändäämään.