Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (13120)
Virpi Hämeen-Anttila Kirkkopuiston rakastavaiset
Antonio Hill: Kauniit kuolemat
The Mating Mind - How Sexual Choice Shaped The Evolution Of Human Nature -- 2011 -- Geoffrey Miller
Knut Hamsun: Mysteerioita. On pian lopussa, sitten tartun toiseen kotikirjastosta löytyvään kirjaan, Ture Aran Viisikantaan. Muistoja Suomen muusikko- ja näyttelijäpiireistä , samoin Aran kiinnostuksesta rajatietoon.
Vierailija kirjoitti:
Andrzej Sapkowski: The Witcher - Blood of Elves
Stephen King: 'Salems Lot
Peter Watts: Echopraxia
Sir Arthur Conan Doyle: A Study in Scarlett
Eka kertoo siis witcheri-Geraltista ja vaikuttaa ihan viihdyttävältä. Itse en siitä sarjasta välittäny mut koitan kirjana. Toka on klassinen kingin kauhutarina, luen koska tässä kuulemma esitellään joku henkilö, joka näkyy myöhemmin Musta torni -sarjassa. (Joka mulla myöskin kesken) Kolmas on outo skifitarina jossa on avaruusolentoja, vampyyreja ja zombeja vuonna 2096. Neljäs on ensimmäinen Sherlock Holmes -tarina. En oo näitä vielä lukenu joten olikin jo aika. Näitten kirjojen lisäksi paljon muitakin kesken mutta en jaksa enää kirjoittaa.
Minulla on myös kesken A Study in Scarlett. Välillä luin tosin muuta ja ehdin vähän unohtaa, kenen luona nyt oikein ollaan. Äänikirjassa ei ole niin helppoa vaan selata taaksepäin.
Evita Kolmosesta kertovaa kirjaa. Olihan se nyt ihan sekasi. Pommittanut exäänsä joka ei halunnu enää tavata, lähetellyt kuvia ja vongannu tapaamista. Huutonauranu psykoottisesti kun poliisit oli pidättänyt ja painanut maahan. Mitenköhän sillä nykyään menee.
Vierailija kirjoitti:
Evita Kolmosesta kertovaa kirjaa. Olihan se nyt ihan sekasi. Pommittanut exäänsä joka ei halunnu enää tavata, lähetellyt kuvia ja vongannu tapaamista. Huutonauranu psykoottisesti kun poliisit oli pidättänyt ja painanut maahan. Mitenköhän sillä nykyään menee.
Minusta tuo huutonauru oli aika normaali reaktio tuossa tilanteessa. Päivään kulminoitui pitkä suunnittelu ja mielenmuutos ja eiköhän tunteet purkautuneet ja tilanne tuntunut absurdilta siinä kohti. Muuten voi ollakin sekaisin.
Mirella Mäkilä: Seuraavana Tampere
Miksi maat kaatuvat (Terra Cognita).
Vierailija kirjoitti:
Miksi maat kaatuvat (Terra Cognita).
Acemoglu? Onko vaikeaa tekstiä?
Camilla Grebe: Pimeyden polut. Olen puolivälissä, taattua laatua.
Vierailija kirjoitti:
Hanni Maulan Teetä ja teräaseita. Sarjan ensimmäinen osa Vintagea ja veritekoja oli todella hyvä ja on ihana päästä käsiksi tähän toiseen osaan. Todella hauskoja ja leppoisia dekkareita.
'Vintagea ja veritekoja'
Kiitos vinkistä, lainasin tämän ekan osan
Bryan Washington : Mitä meistä jää
Japanilaisten vanhempien poika ja afroamerikkalaisten vanhempien poika ovat rakastavaisia ja asuvat yhdessä. Kummatkin pojat ja toisen sisar joutuvat jotenkin amerikkalaiseen tapaan selvittämään vanhempien avioeroja vielä vuosikymmenten jälkeen. Kuka teki mitä ja kuka oli syyllinen. Kumpikin miehistä on uskoton ja suhteen jatkuminen jää kirjassa kesken, veikkaisn että jatkuu. Kuvausta Osakasta ja Houstonista, sekä japanilaisia että amerikkalaisia tapoja ja paikkoja. 4-/5
Christian Rönnbacka: Henna Björk - Valkyria. Hyvin ajankohtainen dekkari drooneista yms.
Camilla Läckberg - Leijonankesyttäjä.
Olen lukenut monta tämän kirjailijan kirjaa, suosittelen!
Pari päivää sitten sain luetuksi Lynyrd Skynyrd Etelän vapaat linnut-kirjan. Vielä olisi lukematta Heikki Silvennoista, Ismo Alankoa, Atte Blomia, Kirkaa, Havana Blacksia, Freddie Mercurya, Eaglesia, Aerosmithia ja Rod Stewartia käsittelevät kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten sain luetuksi Lynyrd Skynyrd Etelän vapaat linnut-kirjan. Vielä olisi lukematta Heikki Silvennoista, Ismo Alankoa, Atte Blomia, Kirkaa, Havana Blacksia, Freddie Mercurya, Eaglesia, Aerosmithia ja Rod Stewartia käsittelevät kirjat.
Mulla samoja ollut luettavana ja aikomuksena lukea!
Sinikka Nopolan kirjat ihan parhaita! Myös "Miksi emme totu pystyasentoon" oli jo nimensä puolesta sellainen johon oli pakko tarttua. Enkä pettynyt.