Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12467)
Donna Leon Anteeksiannon houkutus
Venetsiassa taas seikkaillaan ja komisario Guido Brunetti selvittää sekavaa apteekkihuijausta. Minulle vähän liian hidastempoista, mutta olenkin ADHD.
Seidi Saikkonen, Yvonnen talo.
Yvonne haluaa olla vammautunut ja palkkaa apulaisen itselleen. Erikoinen asetelma. Nopeasti luettu selkeästi jaoteltu kirja. En valaistunut kuitenkaan.
Melkein äiti.
Mukavan kevyttä luettavaa. Uusperheessä elämisestä bonusvanhemman näkökulmasta.
Aili Somersalo: Päivikin satu
Ole Lund Kirkekaard: Kumi Tarzan
Jukka Parkkinen: Osakkeet nousussa Osku
Ishiguro: Surullinen pianisti
Alastalon salissa ollut kesken vuodesta 1993.
Vierailija kirjoitti:
Alastalon salissa ollut kesken vuodesta 1993.
Mun isä tykkää Volter Kilvestä, ja oon pyhästi luvannut lukea Alastalon salissa joskus. Hänen mukaansa kannattaa aloittaa jostain lyhyemmästä Kilven teoksesta, kuulemma Pitäjän pienimpiä on hyvä.
Ap
Peter Gøtzsche Tappava psykiatria ja lääkinnän harha. Kirjan nimi kuulostaa provokatiiviselta ja oudointa tässä on se, etten voi kiistää kirjassa esitettyjä asioita. Kannattaa lukea, jos haluaa raottaa silmiään tällaisissa asioissa.
Ruth Ware: Synkän metsän siimeksessä.
Olen lukenut kirjailijalta jo aiemmin Nainen hytissä 10, mikä oli mielestäni ihan näppärä dekkari. Tässä ei ole vielä ihan samaa imua, mutta ihan mielenkiintoiset lähtökohdat.
Margaret Atwood: Oryx and Crake
Lisa Kleypas, Secrets of a summer night.
Hömppää, mutta todella hyvä kerrontatyyli.
Joel Dickerin Stephanie Mailerin katoaminen. Heti oli kiinnostava ja hyvin kirjoitettu. Olen lukenut hänen edellisetkin kirjansa.
Matti Virtanen: Ilmastopaniikki
Tara Koivukoski, Rikottu enkeli. Nainen bikereiden maailmassa.
Oma elämä tuntuu niin kivalta tämän jälkeen!
Ruskeat Tytöt, tunne-esseitä / Koko Hubara
Suosittelen lämpimästi.
mikael bersbrandt muistini mukaan
Rintamalääkärin kuolema , Martti Backman
Ilmestyskirja
hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!
Nora Robertsin turvapaikka. Ok, vaikka ennalta arvattava ja samaa kaavaa kaikki hänen kirjat. Lisännyt jännitystä mutta rompsuhömppää silti.