Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12467)
Vierailija kirjoitti:
Stieg Larsson - Pilvilinna joka romahti. olen lukenut vasta muutaman luvun. Samaa laatua kuin edeltäjänsäkin. Trilogian viimeinen osa. Aloitin toisesta osasta kauan sitten, hiljakkoin luin ensimmäisen osan ja nyt kolmas kesken.
Oletko lukenut myös 3 uutta osaa? Muistaakseni Lagergranzin kirjoittamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stieg Larsson - Pilvilinna joka romahti. olen lukenut vasta muutaman luvun. Samaa laatua kuin edeltäjänsäkin. Trilogian viimeinen osa. Aloitin toisesta osasta kauan sitten, hiljakkoin luin ensimmäisen osan ja nyt kolmas kesken.
Oletko lukenut myös 3 uutta osaa? Muistaakseni Lagergranzin kirjoittamat.
En ole vielä. Onkohan huomattavissa eroa Larssoniin. Täytynee lukea ne kuitenkin oikeassa järjestyksessä, selkeämpää niin.
Vierailija kirjoitti:
Papillon.
Papillonille on olemassa jatko-osa. Ehkä tiesitkin.
Ina Westman: Henkien saari.
Aloitin eilen illalla ja pääsin hyvään vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Heidi Köngäs, Mirjami
Itsenäinen jatko-osa Sandra-kirjalle. Sandra on todella hyvä Suomen sisällissodan kohtaloista kertova kirja. Suurin odotuksin aloitan tätä.
Oli todella hyvä. Talvisodan ja jatkosodan aikaa Suomessa, nälkää, pommituksia, kurkkumätää ja tuberkuloosia, mutta myös rakkautta ja välittämistä. En malttanut laskea kädestäni, luin yötä myöten loppuun. Suosittelen. Köngäs osaa!
Michelle McNamara, Katoan yön pimeyteen. Tositarina yhden naisen pakkomielteestä jäljittää Golden State killer.
Alex Michaelides, Hiljainen potilas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papillon.
Papillonille on olemassa jatko-osa. Ehkä tiesitkin.
Mä ostin tuon Bancon joskus teininä divarista, eikä oikein lähtenyt lentoon. Jäi kesken.
Papillon kannattaa muuten antaa teineille luettavaksi! Voi sitten jälkikäteen kertoa, että tää ei sitten oo ihan totta...
Ap
Jyrki Lehtolan Tesla metsässä esseitä. Lehtalamaisesti kirjoitettu, osittain pidän, osittain en. Katsotan kun kirja luettu minkä arvosanan saa.
Vierailija kirjoitti:
Raisa Omaheimo, Sydän[/quote
Kolmesti jätetty nainen suree sydänsuruja. Kirjassa ei tapahdu mitään. Tämän surun olisi voinut hyvin kiteyttää yhteen runoon. Pettymys oli tämä lukukokemus.
Vladimir Kaminerin Venäläiset naapurini
Kirjeitä San Franciscosta- Melissa Hill
Nuoren tytön päiväkirja (Anne Frankin päiväkirja)
Marttojen sukkakirja.