Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa olet tehnyt ujouden vuoksi?

Vierailija
07.08.2018 |

Hei kaikki ujot, jaetaan kokemuksiamme. Mitä outoa olet tehnyt ujouden vuoksi?

Aloitan: opiskeluaikana asuin yhden lukuvuoden alivuokralaisena vanhemman naisen omakotitalossa. Vuokraemäntä valitteli sähkön ja veden hintaa, niin en juurikaan raaskinut laittaa lämmintä ruokaa kotona ja hankin salikortin voidakseni käydä salilla suihkussa, kotona kävin ehkä kerran viikossa nopeasti. Kunto kyllä kasvoi, kun ei sen pelkän suihkun takia salille viitsinyt mennä, vaan tuli treenattua myös se ehkä neljä kertaa viikossa :D kun muutin yksiöön, salilla käynti loppui kuin seinään.

Mites muut?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se nyt ujoutta, mutta olin matkalla talvilomalle ja ajanut 500 km pohjoiseen. Niillä main alkaa tuntua siltä, että on jo etäällä kotoa ja arjesta. Pysähdyin huoltoasemalle ja olin menossa kohti ovea, kun näin oletettavasti yhden samassa kerroksessa työpaikallani työskentelevän miehen perheineen parkkipaikalla. Vaistomaisesti kyyristyin ja lymyilin autojen takana, etten tulisi nähdyksi. Tuli niin yllättäen tuo (lähes) kohtaaminen.

Vierailija
2/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassajonossa, kun näin erään tutun. Aloin äkkiä penkoa laukkuani ja olin etsivinäni sieltä jotain, ettei minun tarvitsisi moikata ja alkaa small talkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena yksi tyttö pyysi päästä mukaan tarakalle. Kieltäydyin ja menin kotiin. Raukka joutui kävelemään. ;p

Vierailija
4/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään usein ikkunasta, että pihalla ei ole naapureita, ennen kuin menen ulos.

Vierailija
5/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennoilla menin usein pari-/ryhmäkeskustelujen ajaksi vessaan piiloon.

Vierailija
6/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ilman parisuhdetta ja koulutus jäi kesken.

Vierailija
7/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
8/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
9/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mihin aikaan lähellä asuvat tutut ulkoiluttavat koiriaan. En mene silloin lenkille.

Vierailija
10/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itsestäni vajaan kuvan jokaiselle uudelle tuttavuudelle... Mutisen, sönkötän, puhun liian nopeaa, hihitän kuin heikkopäinen, punastun (ei, en ole ihastunut sinuun vaikka naamani on punainen kuin paloauto) ja huidon käsiäni kuin mikäkin tuulimylly aina kun alan selittämään jotakin. Yritä tässä nyt hankkia kavereita :D

Vierailija
11/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
12/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan itsestäni vajaan kuvan jokaiselle uudelle tuttavuudelle... Mutisen, sönkötän, puhun liian nopeaa, hihitän kuin heikkopäinen, punastun (ei, en ole ihastunut sinuun vaikka naamani on punainen kuin paloauto) ja huidon käsiäni kuin mikäkin tuulimylly aina kun alan selittämään jotakin. Yritä tässä nyt hankkia kavereita :D

Heh, sama täällä. Betasalpaaja auttaa vähän. Tosin itse en voi ottaa sitä kovin paljon, koska verenpaineeni on muutenkin matala. Tulee huono olo.

Vierailija
13/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina "kipeänä" kun koulussa piti pitää esitelmä. Ei silloin vielä oikein ymmärretty sosiaalisten tilanteiden pelkoa.

Vierailija
14/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut nälisdäni, kun en ole uskaltanut ostaa ruokaa reissuilla

Vierailija
15/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina "kipeänä" kun koulussa piti pitää esitelmä. Ei silloin vielä oikein ymmärretty sosiaalisten tilanteiden pelkoa.

Toivottasti nyt ymmärretään. Vai onkohan se sama meninki edelleen, että kaikki esiintyy yhtä paljon.

Vierailija
16/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakenen kuin joku säikähtänyt eläin aina ku joku meinaa ottaa muhun kontaktia. Sanon ehkä moi, mut kiidän karkuun.

Vierailija
18/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
19/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saavun suojatielle, niin jos tajuan että autoja joutuisi pysähtymään takiani, niin saatankin kääntyä kulkemaan jotain ihan eri reittiä. Saanpahan vähän ylimääräistä liikuntaa...

Vierailija
20/23 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ryntään rappusia pitkin ulko-ovelle, jotta ehdin ulos ennen kuin hissi laskee alempaan kerrokseen (joku kyydissä). Joskus sovitan avainta lukkoon rystyset valkeina, jotta pääsen sisään niin, ettei joku toinen naapuri tule asuntoonsa tai ulos asunnostaan. 😲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän