En löydä miestä - luovutan.
Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskaunis. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.
Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.
On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.
No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.
Tein itse alotteita, turhaan.
Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.
Alan valmistautua elämään ilman kumppania.
Mistä niitä tavallisia miehiä löytää? Missä teen väärin?
Kommentit (61)
Kyllä ainoa järkevä vaihtoehto on netti, vaikka se turhauttavaa onkin. Etsimäsi mies on kaiket päivät töissä, käy iltaisin lenkillä ja ruokakaupassa, joten on aivan lapsellista höpöhöpöä kuvitella, että keneenkään lupaavaan törmäisi taidegallerioissa, baareissa, kirjastossa jne. Olin samassa tilanteessa muutama vuosi sitten enkä olisi livenä törmännyt mieheeni missään muualla, vaikka molemmat asumme ja työskentelemme pääkaupunkiseudulla.
Oma profiilini oli itseni näköinen niin, että kamalimmat urpot eivät lähestyneet onneksi. Usko meinasi kyllä loppua, mutta kävi jossain kohtaa järjetön tuuri, kun tapasin miehen, jollaista en luullut olevan olemassakaan. Mitä tahansa - hyvässä mielessä - voi siis tapahtua, vaikka en itse sitä olisi uskonutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainoa järkevä vaihtoehto on netti, vaikka se turhauttavaa onkin. Etsimäsi mies on kaiket päivät töissä, käy iltaisin lenkillä ja ruokakaupassa, joten on aivan lapsellista höpöhöpöä kuvitella, että keneenkään lupaavaan törmäisi taidegallerioissa, baareissa, kirjastossa jne. Olin samassa tilanteessa muutama vuosi sitten enkä olisi livenä törmännyt mieheeni missään muualla, vaikka molemmat asumme ja työskentelemme pääkaupunkiseudulla.
Oma profiilini oli itseni näköinen niin, että kamalimmat urpot eivät lähestyneet onneksi. Usko meinasi kyllä loppua, mutta kävi jossain kohtaa järjetön tuuri, kun tapasin miehen, jollaista en luullut olevan olemassakaan. Mitä tahansa - hyvässä mielessä - voi siis tapahtua, vaikka en itse sitä olisi uskonutkaan.
Haluatko kertoa minkälainen se mies sitten oli jollaista et uskonut edes olevan olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
olisit saanut miehen mut oli ei ei kun kannabista käyttää
olit nirso ja nyt itket kun ei saa miestä ..... naisen logiikka
Kuka on niin pöljä että jonkun huumehörhön riesakseen ottaa.
Ap, pidä vaan rima korkealla, kyllä se kullanmuru vielä löytyy.
Tuollaiset huumeveikot ja juopporentut saa pysyä kaltaisiensa seurassa.
Löysin minäkin tai oikeastaan mun haettiin kotoa.
Ap, luulenpa kumminkin, että olet liian tasokas nettideittimiehille. Totuus on, että suurin osa deittisaittien miehistä ei ole sopivia hyvälle, fiksulle naiselle. Todennäköisesti olet älykäs, kouluttautunut ja vastuullisessa työssä. Tällaisia miehiä on deiteissä murto-osa, vaikka hyvätuloisia duunareita tai yrittäjiä voivat ollakin.
Naimattomissa ja eronneissa miehissä on lähes aina jokin perustavanlaatuinen (lue: parisuhteen kannalta olennainen) vika. Ne hyvät miehet ovat ja pysyvät liitossaan, ei heistä haluta eroon päästä. Leskimiehetkin löytävät uuden kumppanin ihan live-elämästä. Jos joku oikeasti hyvä 40+ mies tekee profiilin deittisivulle, hänellä on runsaudenpula vastaavista naisista, nuoremmistakin.
40+ vuotiaissa naisissa on paljon enemmän valinnanvaraa. He ovat usein niitä (syyttä) petettyjä, jätettyjä, tai ongelmamiehistään eron ottaneita. Ikävä kyllä sopivia miehiä ei todellakaan löydy. Emme tee mitään tyhmällä tai addiktoituneella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, luulenpa kumminkin, että olet liian tasokas nettideittimiehille. Totuus on, että suurin osa deittisaittien miehistä ei ole sopivia hyvälle, fiksulle naiselle. Todennäköisesti olet älykäs, kouluttautunut ja vastuullisessa työssä. Tällaisia miehiä on deiteissä murto-osa, vaikka hyvätuloisia duunareita tai yrittäjiä voivat ollakin.
Naimattomissa ja eronneissa miehissä on lähes aina jokin perustavanlaatuinen (lue: parisuhteen kannalta olennainen) vika. Ne hyvät miehet ovat ja pysyvät liitossaan, ei heistä haluta eroon päästä. Leskimiehetkin löytävät uuden kumppanin ihan live-elämästä. Jos joku oikeasti hyvä 40+ mies tekee profiilin deittisivulle, hänellä on runsaudenpula vastaavista naisista, nuoremmistakin.
40+ vuotiaissa naisissa on paljon enemmän valinnanvaraa. He ovat usein niitä (syyttä) petettyjä, jätettyjä, tai ongelmamiehistään eron ottaneita. Ikävä kyllä sopivia miehiä ei todellakaan löydy. Emme tee mitään tyhmällä tai addiktoituneella miehellä.
Eli tuonikäiset vapaat miehet ovat vapaita, koska ovat jotenkin viallisia, mutta naiset ovat laatukamaa, ja heistä riippumattomista syistä nyt vaan vapailla markkinoilla?
Pienen pientä asenteellisuutta olen havaitsevinani...
Vierailija kirjoitti:
Jos joku oikeasti hyvä 40+ mies tekee profiilin deittisivulle, hänellä on runsaudenpula vastaavista naisista, nuoremmistakin.
Katselin suomi24.fi -tarjontaa. 40+ miehiä oli yli kolminkertainen määrä vastaavan ikäisiin naisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku oikeasti hyvä 40+ mies tekee profiilin deittisivulle, hänellä on runsaudenpula vastaavista naisista, nuoremmistakin.
40+ vuotiaissa naisissa on paljon enemmän valinnanvaraa. He ovat usein niitä (syyttä) petettyjä, jätettyjä, tai ongelmamiehistään eron ottaneita. Ikävä kyllä sopivia miehiä ei todellakaan löydy. Emme tee mitään tyhmällä tai addiktoituneella miehellä.Katselin suomi24.fi -tarjontaa. 40+ miehiä oli yli kolminkertainen määrä vastaavan ikäisiin naisiin verrattuna.
Määrä ei edelleenkään korvaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä lailla kuin vapaat 40+ miehet ovat jollain tavalla viallisia kun eivät ole kenellekään kelvanneet, myös vapaat 40+ naiset ovat viallisia.
Toiset naiset eivät välttämättä niitä vikoja huomaa, mutta miehet huomaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisit saanut miehen mut oli ei ei kun kannabista käyttää
olit nirso ja nyt itket kun ei saa miestä ..... naisen logiikka
Kuka on niin pöljä että jonkun huumehörhön riesakseen ottaa.
Ap, pidä vaan rima korkealla, kyllä se kullanmuru vielä löytyy.
Tuollaiset huumeveikot ja juopporentut saa pysyä kaltaisiensa seurassa.Löysin minäkin tai oikeastaan mun haettiin kotoa.
kannabis ei oo huume
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis sulle 38v, pari vuotta sinkkuna ollut ja kolme lastakin löytyy. Missäs nähdään?
Ihan uteliasuutta kysyn, onko lapset samalle äidille?
Ei ap.
Juu samallehan ne on. Kuin Niin?
Lapset useammalle naiselle on ihan yhtä iso ongelma, kuin lapset usealle eri miehelle. Ei jatkoon.
Aiemmat lapset ylipäätään on miehessä täydellinen turn-off. Samoin kuin on alkoholinkäyttö tai mikä tahansa päihteily, epäterveelliset elämäntavat eli liikkumattomuus ja ylipaino..
Miksi lapset on turn off? Ei mulle ainakaan (siis jos niitä ei ole kolmelle eri naiselle...). Mulle sopisi just hyvin mies jolla on jo lapset tehtynä, koska mulla ei ole eikä tule. N46
jotenkin vaikuttaa siltä että ap:lla taitaa tuo miesmaku olla sellaisiin miehiin kenellä yleensä joku addiktio, oli se sitten pätkä tai pitkä, hoikka tai pullea, hiljainen tai äänekäs.
ja mitä tuohon "normaaliin" mieheen tulee niin nuo mainitsemasi miehet vioillaan ovat juurikin niitä normaaleja miehiä, epänormaalimpaa olisi että löydät jonkun kenessä ei mitään vikaa olisi eli täydellisen miehen.
kannattaa siis alentaa rimaa.
Mutta minäpä en hämmästele. Syykin tulee jo toisessa sanaa, joka on 42v.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että pilven poltto on liian häiritsevää, mutta jos mies on ihana ja synkkaa ja se polttaminen ei lähe käsistä niin onko se tosiaan kynnys?
Minulle se valitettavasti on.
-ap
Päivittäinen kahvin juonti heikentää ihmisen arjen hallintaa enemmän kuin kerran viikonlopussa hiisailu.
Cate Blanchett ei kyllä ole kaunis
Käy jonkun psykologin luona tekemessä persoonallisuus yms testit.
Sitte selviää jos on siellä vikaa..
Vierailija kirjoitti:
Mutta minäpä en hämmästele. Syykin tulee jo toisessa sanaa, joka on 42v.
M45
Ikävä kyllä tuo on totta. Nelikymppinen nainen nettideiteissä on kysytty: huomattavasti nuoremmille käy ilonpitoon, huomattavasti vanhemmille parisuhteeseen.
Ne omanikäiset, joihin tutustuu, ovat juuri sellaisia laarin jämiä kuin ap kuvaili.
Fiksu, tasokas nelikymppinen nainen ei löydä netistä omanikäistä fiksua ja tasokasta kumppania parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha nyt olet?
Ap on 45 v, mutta tuskin enää linjoilla. Toivon, että onnellisessa parisuhteessa tai tyytyväisenä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole mielissäsi äläkä enää edes etsi mokomia paskiaisia. Pärjäät paremmin ilman ukkoja.
Toki pärjään. Mutta elämässä on paljon asioita ja kokemuksia jotka jakamalla toisen kanssa voisivat olla vielä hienompia.
-ap
Turhia riesoja itsellesi haikailet. Ajattele nyt! Ihanko vapaaehtoisesti esim. haluat alkaa ukon haisevia sukkia ja kalsareita vuositolkulla keräilemään ja pesemään.
Likaisten lakanoiden (yäk) vaihdot ym.
Kyllä nainen miehen löytää jos on täysipäinen eikä naama ole kuin simpanssin perse. Miehellä pitää olla täydellinen kroppa, jykevä leuka ja ihan keijona rahaa.