Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä miestä - luovutan.

Vierailija
07.08.2018 |

Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskaunis. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.

Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.
On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.

No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.
Tein itse alotteita, turhaan.

Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.

Alan valmistautua elämään ilman kumppania.

Mistä niitä tavallisia miehiä löytää? Missä teen väärin?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kohdallesi on osunut noin outoja tapauksia. Mulla oli nettideiteillä onnea. Tapasin useita mukavia, tavallisia miehiä. Friikit pystyin helposti seulomaan jo keskusteluiden perusteella. Yhtään outoa tapausta en tavannut. Osa tapaamistani miehistä jäi elämääni kavereina, osasta jäi mukava muisto, yksi jäi kumppaniksi.

Vierailija
22/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis sulle 38v, pari vuotta sinkkuna ollut ja kolme lastakin löytyy. Missäs nähdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuupa oudolta, jos kaunis nainen ei saisi miestä edes nettideiteistä. Kaunis nainen saa aina miehen minkä tahansa!

Nettideittailussa hyvät valokuvat on kaiken a ja o. Näihin pitää tosissaan satsata, koska naisen kiinnostavuus on 99 % ulkonäössä!

Myös itsevarmuus ja karisma auttavat.

Nettideiteillä käynyt nyt 16 kertaa. Jokaisella on jokin riippuvuus (plussaa että rehellisesti kertoneet), jota ei aiemmin ole ilmo tullut. Tai sitten halutaan muuttaa heti yhteen. Tai jätetään vain tulematta paikalle. Että saa kyllä, mutta en halua itselleni alkoholistia tai muita addikteja. Saati olla heti lastarisuhde jakamaan elinkustannuksia.

Yksi kysyi ulkoisia meriittejäni. Kate Blanchett on kuulemma lähellä. Olen hoikka 172 cm painaen n. 64-66 kg. On rinnat, selkeä vyötärö ja pitkät sääret. Ulkonäöstä ei pitäisi kiinni olla. Aloitteet ole tehnyt ihan keskustelemalla niitä näitä. Ja erinomaisesti toimeentulevalla tarkoitan, etten kaipaa elättäjää. En silti ole miljonääri vaan aivan tavallinen työssä käyvä huumorintajuinen nainen.

-ap

Kuulostaa omituiselta.

En voi tietää olisitko kiinnostava, koska emme ole tavanneet. Mutta toistaiseksi lukemani perusteella voisin kuvitella että löytäisit helposti oikein hyviä miehiä. Jos lukisin profiilisi tähän mennessä antamillasi tiedoilla, epäilisin kannattaisiko lähettää viestiä koska valitsisit jonkun pidemmän, komeamman, menestyneemmän, jne.

40+

172cm

Tavallisessa työssä

En alkoholiongelmaa, mt-ongelmia, tms. En polta

Harrastukset: musiikki, ulkoilu, lukeminen

Fiksu mutta työelämässä alisuorittaja, huumorintajuinen, hyvä keskustelija

Vierailija
24/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa kysyä niin miksi kukaan tolkuissaan oleva mies haluaisi sinut riesakseen?

Vierailija
25/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskauhis kirjoitti:

Onkohan tässä taas se "peruskaunis" joka todellisuudessa on kuin kanan nokkima lehmänpaska luisella perseellä joka tavoittelee kuuta taivaalta ! Ota joku Irakilainen itsellesi kun olet niin mainiosti toimeen tuleva!

Ja tässä meillä on tyylipuhdas AV vastaus.

Vierailija
26/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmästyttääkummastuttaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuupa oudolta, jos kaunis nainen ei saisi miestä edes nettideiteistä. Kaunis nainen saa aina miehen minkä tahansa!

Nettideittailussa hyvät valokuvat on kaiken a ja o. Näihin pitää tosissaan satsata, koska naisen kiinnostavuus on 99 % ulkonäössä!

Nettideiteillä käynyt nyt 16 kertaa. Jokaisella on jokin riippuvuus (plussaa että rehellisesti kertoneet), jota ei aiemmin ole ilmo tullut. Tai sitten halutaan muuttaa heti yhteen. Tai jätetään vain tulematta paikalle. Että saa kyllä, mutta en halua itselleni alkoholistia tai muita addikteja. Saati olla heti lastarisuhde jakamaan elinkustannuksia.

Yksi kysyi ulkoisia meriittejäni. Kate Blanchett on kuulemma lähellä. Olen hoikka 172 cm painaen n. 64-66 kg. On rinnat, selkeä vyötärö ja pitkät sääret. Ulkonäöstä ei pitäisi kiinni olla. Aloitteet ole tehnyt ihan keskustelemalla niitä näitä. Ja erinomaisesti toimeentulevalla tarkoitan, etten kaipaa elättäjää. En silti ole miljonääri vaan aivan tavallinen työssä käyvä huumorintajuinen nainen.

-ap

Kuulostaa omituiselta.

En voi tietää olisitko kiinnostava, koska emme ole tavanneet. Mutta toistaiseksi lukemani perusteella voisin kuvitella että löytäisit helposti oikein hyviä miehiä. Jos lukisin profiilisi tähän mennessä antamillasi tiedoilla, epäilisin kannattaisiko lähettää viestiä koska valitsisit jonkun pidemmän, komeamman, menestyneemmän, jne.

40+

172cm

Tavallisessa työssä

Asutko pääkaupunkiseudulla? Jos kyllä tai edes 50 km säteellä, niin lähden kyllä kahville.

-ap

Vierailija
27/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hämmästyttääkummastuttaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostaa omituiselta.

40+

172cm

Tavallisessa työssä

Asutko pääkaupunkiseudulla? Jos kyllä tai edes 50 km säteellä, niin lähden kyllä kahville.

-ap

Harmi kyllä en asu.

Muuten olisin kyllä tarttunut tarjoukseesi :)

Vierailija
28/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko lapseton, koska sellaisen kuvan ainakin itsestäsi annoit?

Vierailija
29/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis sulle 38v, pari vuotta sinkkuna ollut ja kolme lastakin löytyy. Missäs nähdään?

Ihan uteliasuutta kysyn, onko lapset samalle äidille?

Ei ap.

Vierailija
30/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap.

Juu samallehan ne on. Kuin Niin?

Vierailija
31/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että pilven poltto on liian häiritsevää, mutta jos mies on ihana ja synkkaa ja se polttaminen ei lähe käsistä niin onko se tosiaan kynnys?

Hah-haa, mikä vitsi. Kuka oikeasti haluaisi pilviveikon kanssa kulkea?

Vierailija
32/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap.

Lapset useammalle naiselle on ihan yhtä iso ongelma, kuin lapset usealle eri miehelle. Ei jatkoon.

Vierailija
33/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin samat lähtökohdat kuin Ap:lla ja viisi vuotta sinkkuna eron jälkeen. Olen käynyt treffeillä ja pitempiäkin tapailuja on, mutta ei mitään pysyvää ole syntynyt.

Moniongelmainen ex sen sijaan asuu jo toisen naisen kanssa eron jälkeen. Että ei se näköjään ole kaikille ongelma..

Vierailija
34/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa voi paljon tehdä. Kannattaa pitää verkot vesillä eli silloin tällöin tarkistaa deittitarjontaa, mutta ei tee siitä numeroa. Löytyy jos löytyy, tai sitten ei löydy.

Aina helmillekään ei löydy toista vastaavaa helmeä.

Vierailija
35/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 vuotias, erinomaisesti omillani toimeentuleva. Hoikka ja peruskaunis. Työkaverit hämmästelevät miten olen edelleen sinkku vaikka erosta jo 3 vuotta.

Olen yrittänyt. Nettiä - kiitos ei enää. On lupaavia tapauksia jotka kasvotusten paljastuvat joksikin muuksi. Viimeisin kertoi polttavansa pilveä. Kiitos ei.

On varattuja jotka lähestyvät -kiitos ei sitäkään.

No yritinpä sitten olla hymyilevä, iloinen ja avoin. Ei auta. Kukaan ei lähesty.

Tein itse alotteita, turhaan.

Nyt alan luovuttaa. Pärjään hienosti yksinkin, mutta toki olisi mukava jakaa asioita toisen kanssa. Olen antanut mahdollisuuden pitkälle, pätkälle, hoikalle, pyöreälle, puheliaalle ja hiljaiselle. Turhaan.

Alan valmistautua elämään ilman kumppania.

Mistä niitä tavallisia miehiä löytää? Missä teen väärin?

otatko suihin?

Suihinotosta (ja ylipäätään seksistä) tykkääminen kokemukseni mukaan piiiiitkä miinus. 

N42

Vierailija
36/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sinkkuna ilman ihastumisia(kaan) kohta 15 vuotta eron jälkeen. Luotan silti siihen, että tuolla jossain on joku minulle. Olen ehkä tottunut olemaan yksin niin pitkään, että nyt voisi ryhtyä nauttimaan myös parisuhteesta, mutta vain, jos tulee vastaan joku, jonka kanssa asia tuntuu hyvälle puolin ja toisin. N36

Vierailija
37/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ihan nou-nou.

Vierailija
38/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein puolet nuorempi ja samassa tilanteessa. Mitä nelikymppisenä miehellä enää edes tekee?

Odota pikkunen parikyt vuotta ni tiiät;)

Vierailija
39/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap.

Lapset useammalle naiselle on ihan yhtä iso ongelma, kuin lapset usealle eri miehelle. Ei jatkoon.

Aiemmat lapset ylipäätään on miehessä täydellinen turn-off. Samoin kuin on alkoholinkäyttö tai mikä tahansa päihteily, epäterveelliset elämäntavat eli liikkumattomuus ja ylipaino..

Vierailija
40/61 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit saanut miehen mut oli ei ei kun kannabista käyttää 

olit nirso  ja nyt itket kun ei saa miestä    ..... naisen logiikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi