Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
701/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä haukkui facessa exänsä narsistiksi. Saattoi se olla, tai olla olematta, mutta mun mielestä fb ei ole se paikka jossa parisuhteen ikävät käännekohdat ruoditaan kaikkien paskakärpästen pöllytettäväksi. 

Sen verran pitäis olla kunnioitusta omien lastensa isää kohtaan ja lapsia kohtaan että kävisi noi taistelut ilman koko tuttavapiiriä yleisönä.

Eronnut olen itsekin, enkä ole asiaa fb:ssä hehkuttanut. En myöskää uutta parisuhdetta. Ne tietävät joiden tarvitsee tietää. 

Vierailija
702/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ahdistaa nää hiljaiset joilla on ollut sama profiilikuva viisi viimeistä vuotta ja jotka päivittävätkin yhtä harvoin. Unohdan näiden ihmisten olemassaolon täysin, etenkin jos eivät tykkäile koskaan mistään.

Yhteen asiaan keskittyjät, oli se sitten kissat, lapset, aforismikuvat tai maailmanpolitiikka/maailmantuska. Oon lakannut seuraamasta tällaisia spammaajia jo ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kamalimpia ovat seksielämästään avautujat. Esimerkiksi n. nelikymppinen nainen jonka kinkyt mieltymykset eivät mene taatusti ohi keneltäkään. Lisäksi postaa samantyylisiä selfieitä jatkuvasti ja kehuu milloin silmiään ja milloin mitäkin. Tulee vaan mielikuva tosi nolosta ja teinistä tyypistä joka yrittää pönkittää egoaan. Ihan valtava myötähäpeä.

Vierailija
704/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia sitten naispuolinen kaverini tilitti todella rajusti eroaan miehestään facessa - ei tajunnut että viestit näky kaikille kavereille, eikä vaan yhdelle kaverille.

Joku siitä häntä huomautti.

2 kuukautta myöhemmin teki saman uudestaan tarkoituksella kännissä.

Kun joku kaveri yritti rauhoitella, yltyi vaan exänsä haukkumisessa ja vittuili myös kavereille jne.

Lopulta naisen eläkkeellä oleva äiti ja sisko saivat naisen rauhoittumaan tai ainakin lopettamaan asiattomat viestit.

Vierailija
705/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten kaveri julkaisi kuvan takistaan, jossa oli spermatahra. Idea oli esitellä et sain eilen illalla rantabileissä. En muista mautonta kuva tekstiä enää tarkkaan.

Vierailija
706/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännipäissään spämmää aina turviksista ja Suomen valtion rappiosta. Hauskinta on se, että kyseinen herrasmies asuu neljättä vuotta Thaimaassa paikallisen vaimonsa kanssa.

No eihän hän ole turv*paikanhakija, eikä vaimonsakaan.

No seksipaikanhakija? Seksipakolainen? Muuttanut paremman ja itselleen mukavamman paikan perässä. Miten se eroaa turvapaikanhakijasta paitsi, että toinen haluaa säilyttää henkensä ja toinen vain saada koloa.

No ei tietenkään vaan maastamuuttaja, eli emigrantti. Mitä vaikea tuokin on ymmärtää? Ei sillä ole t****p****hakijan kanssa mitään tekemistä, ja kyllä maastamuuttajat saavat sitä järjestelmää arvostella. Eikä hän myöskään pyydä rahaa uudesta kotimaastaan.

Vierailija
707/2222 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi fb-kaveri... Joka päivittää statustaan usein... Kertoo säästä.. Lapsistaan... Metsäretkistään... Linnun laulusta puussa... Oravista... Näki kukkasiakin ulkona... Mutta eniten minua ärsyttää hänen tapansa kirjoittaa niin, että lopettaa kaikki virkkeensä kolmoispisteeseen... Aina... Poikkeuksetta... Jo vuosien ajan....

Joskus pisteitä on enemmän kuin kolme......

Muuten ihan kivat päivitykset... Mutta välillä tekisi mieli kirkua... :D

Ehkä se olen minä... Olisi aika kamalaa tunnistaa itsensä jostain näistä, mutta tämä voisin olla...

Vierailija
708/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni laitto facebookiin päivityksen kun hänen oma lapsensa oli saanut ensimmäisen erektion....

Vierailija
709/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani on varsin hurahtanut kaikkiin mahdollisiin -ismeihin, uusimpana veganismi. Sitä ennen kaikki mahdolliset buddhismistä spiritismiin. Seinä täynnä juurikin näitä Mude tikrun tuumauksia, tai Läppävika Lahest, tai joku muu sivusto, missä on päin ahteria suomennettuja, muka-hauskoja-meemejä ja Nalle Puheja. Ja kun hurahdetaan johonkin -ismiin, se tehdään sitten täysiä. Jaetaan kaikki mahdolliset vastaantulevat artikkelit vailla mitään lähdekritiikkiä, joten seinä on ajoittain täynnä äärimmäisen viihdyttäviä päivityksiä, kun asiasta paremmin tietävät yrittävät korjata näitä humpuukeja. Viikkokausia sitä yhtä ja samaa, kunnes uusi -ismi taas löytyy. Oli pakko estää, koska myötähäpeä oli vain liian kivuliasta. Sitä ennen sain kaikkien muiden sekasyöjien tavoin kuulla olevani syypää ilmaston lämpenemiseen, liikakansoitukseen, kannabiksen dekriminalisoinnin estämiseen, illuminatiin, mehiläisten massakuolemiin ja Trumpin presidenttiyteen. Näiden lisäksi jakaa hyvin estottomasti kaikki yksityisasiansa seksielämästä epikriisien kautta lasu-raportteihin. Livenä vielä pahempi.

Ei helvetti nauroin :DDDDDDDddddd

Vierailija
710/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edellinen postaus on poistettu, joten kerrotaan sama asia hieman kiertäen. Asun pienehkössä tuppukylässä Uudellamaalla. Täällä asuu eräs kategoriaan kylähullu menevä joka on minulle hyvänpäivän tuttu ja olemme kavereita FB:ssä (yleensä hän on bannissa). Tyypillä on varsin "värittyneitä" postauksia milloin mistäkin mikä hänen mielestään kulloinkin pilaa Suomen. Uusin aivopieru oli jollain toisella some-alustalla,  mutta valitettavasti näin kuvakaappaukset Twitterissä. Hän on nyt vihjaillut että Kuopion bussiturman kuski olisi jostain kauempaa ja kyseessä olisi ehkä jopa terrori-isku. Tämä haudoilla tanssiminen sai minut päättämään että nyt loppu moikkailu ja muu kanssakäyminen tämän luuserin kanssa. 

Vierailija
711/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö moni pennuistaan kuvia postaavat tajua, että tällaisena me lapsettomat oikeasti nähdään ne niiden kuvat??? :D

https://duckduckgrayduck.files.wordpress.com/2015/03/kid-photos-on-face…

Vierailija
712/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä älyttömintä, mutta jotenkin todella creepyä:

Olin leikkipuistotuttavan kotona kylässä silloin nuorimman lapseni kanssa. Ihan kutsuttuna oltiin siellä. Tämä tuttuni oli todella kireä, ja tiuski lapselleen jatkuvasti. Tiuski, ohjasi, ja käskytti niin, että itselleni tuli kiusallinen olo olla sitä todistamassa. Kun oltiin lähdetty, kuulin ulos asti hänen huutonsa, kun lapsi oli taas tehnyt jotain. Myöhemmin illalla hänen Facebook-postauksensa kuului jotenkin näin: 

Ihana päivä kamujen kanssa, rauhallista kotona oloa arjen kiireiden keskellä. Onni on lapsi <3  perhe <3 rauha <3

Kummallinen käsitys onnesta ja rauhasta. 

Mulla samanlainen tuttava, parasta viihdettä facessa :D

Vierailija
713/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava mm. toivoi teksteissään, että tulisi uusi sisällissota, jotta "päästäisiin" ihmisistä, jotka ovat poliittisesti eri mieltä hänen kanssaan. Sellaista tervettä menoa siellä (not)

Vierailija
714/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu melkein 60 v julkaisee lähinnä kuvia koiristaan, joissa on aina sydämiä ja "Olet niin rakas" yms. ja päivityksiä, joissa kehuu sitä, miten ihanat aikuiset pojat hänellä on. Tykkää jos olet äiti-päivityksiä. Julkaisee myös aikuisen (melkein 30 v) poikansa aikajanalla, mm. sydämiä pojalleen esim. jos poika lähdössä matkalle. Aforismeja.

Minulla on myös tuttu joka julkaisee välillä päivityksiä sairaalasta, esim. kuvia kädestä jossa kanyyli ja tippa, kirjoituksella "Taas täällä".

Vierailija
715/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisen esimerkin aikuinen poika on avoliitossa naisen kanssa, mutta mamma vaan julkaisee sydämiä pojan aikajanalle. "Olen ylpeä kun olen äiti" ja tykkää jos sinulla on poikia" päivityksiä vaikka pojista nuorin jo melkein 30 v. Käy sääliksi pojan naisystävää.

Vierailija
716/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä älyttömintä, mutta jotenkin todella creepyä:

Olin leikkipuistotuttavan kotona kylässä silloin nuorimman lapseni kanssa. Ihan kutsuttuna oltiin siellä. Tämä tuttuni oli todella kireä, ja tiuski lapselleen jatkuvasti. Tiuski, ohjasi, ja käskytti niin, että itselleni tuli kiusallinen olo olla sitä todistamassa. Kun oltiin lähdetty, kuulin ulos asti hänen huutonsa, kun lapsi oli taas tehnyt jotain. Myöhemmin illalla hänen Facebook-postauksensa kuului jotenkin näin: 

Ihana päivä kamujen kanssa, rauhallista kotona oloa arjen kiireiden keskellä. Onni on lapsi <3  perhe <3 rauha <3

Kummallinen käsitys onnesta ja rauhasta. 

Mulla samanlainen tuttava, parasta viihdettä facessa :D

Vierailija
717/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
718/2222 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama tuttu...

Vierailija
719/2222 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää päivitykset ”niin rankka työviikko, että olen kyllä tämän kaljan/viinilasin ansainnut!” - äitini on alkoholisti ja hänen alkoholisminsa oli alussa tuota ”ansaitsemista”... minua vaan ällöttää, ei voi mitään!

Eräs tuttu oli raskaana ja julkaisi kuviaan Facebookiin ja korosti ystäviensä kanssa sekä yksin kun ”Mun perse ei ole levinnyt”, jolla siis viitattiin siihen kuinka tärkeää on olla fitti raskauden aikana ja aina (tosin tää muija ei ollu erityisen fitti, vaan kuivan näköinen kaikkine ryppyineen, joka kertoo jopa liian alhaisesta rasvaprosentista), nykyään tän muijan lapsilla ei ole edes ehjiä kenkiä, kun 1. On hän itse ja sitten lapset.

Hyvin siis näkee jo naisten odotusten aikana kaikesta viestinnästä, mitä siellä päässä pyörii ja mitä tulee pyörimään, kun lapset syntyvät.

Onneks Facebook mahdollistaa myös sen, että tiedän kenen kanssa haluan ystävystä ja kenen en.

Kuka äiti ruuhkavuosien keskellä jaksaa kuunnella jotain ruttunaamaa, jonka 1.prioriteettina on hän itse, hänen paremmuudentodistelunsa? Ei kukaan. Kiitos Facebook <3

Vierailija
720/2222 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää päivitykset ”niin rankka työviikko, että olen kyllä tämän kaljan/viinilasin ansainnut!” - äitini on alkoholisti ja hänen alkoholisminsa oli alussa tuota ”ansaitsemista”... minua vaan ällöttää, ei voi mitään!

Eräs tuttu oli raskaana ja julkaisi kuviaan Facebookiin ja korosti ystäviensä kanssa sekä yksin kun ”Mun perse ei ole levinnyt”, jolla siis viitattiin siihen kuinka tärkeää on olla fitti raskauden aikana ja aina (tosin tää muija ei ollu erityisen fitti, vaan kuivan näköinen kaikkine ryppyineen, joka kertoo jopa liian alhaisesta rasvaprosentista), nykyään tän muijan lapsilla ei ole edes ehjiä kenkiä, kun 1. On hän itse ja sitten lapset.

Hyvin siis näkee jo naisten odotusten aikana kaikesta viestinnästä, mitä siellä päässä pyörii ja mitä tulee pyörimään, kun lapset syntyvät.

Onneks Facebook mahdollistaa myös sen, että tiedän kenen kanssa haluan ystävystä ja kenen en.

Kuka äiti ruuhkavuosien keskellä jaksaa kuunnella jotain ruttunaamaa, jonka 1.prioriteettina on hän itse, hänen paremmuudentodistelunsa? Ei kukaan. Kiitos Facebook <3

Ps. Tosi hienoa, kun tämän naisen tyttäret ovat itse raskaana ja päätyvät ihailemaan äitinsä päivityksiä ”mitäs se äiskä teki silloin ku oli raskaana?” ja hänellä myös memejä läskeistä ihmisistä, joissa on kiusaamisen makua, niin no.. ehkä tyttäristä tulee samanlaisia, ”läskien vihaajia”?

Ironista on se, että tämän naisen esikoistytär joutui käymään 4-5-vuotiaana painokontrollissa, koska oli ylipainoinen!! Samoin hänen toinen lapsensa on erittäin pyöreä.

Kolahtaako siis karma omaan nilkkaan ja tämä läskienvihaaja saa olla tukemassa tyttäriään, kun koulussa kiusataan ja haukutaan läskiksi?

Onko se karma oikeasti olemassa? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme