Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
481/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä toimiva kaverini postasi joskus keväällä saamistaan bonareista. En viitsi kirjoittaa nyt suoraa sitaattia, mutta vähän kuin "8000e bonarit, jollain se kauppa kulkee. Like a boss". Se poisti sen kyllä jälkeen päin.

Vierailija
482/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteli että oli yksityistämässä pörssiyhtönsä 420 dollarin hintaan per osake ja että ois rahat koossa. Taitaa olla menossa linnaan nyt moisesta tyhmyydestä, ei tainnut ihan ottaa huomioon että kyseessä on kurssimanipulaatio. Meni seuraavaksi vielä myöntämään rikoksensa. Huoh.

Ei vittu meillä sama tuttu. E.M?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää nyt ei oo kovin paha, mutta ihmetyttää miespuolisen kaverin jatkuvat puutarhapäivitykset. Melkein joka päivä kuva perunasta, porkkanasta, tomaatista, mustikasta, omenasta yms. ja sitten kertoo pitkät pätkät mikä lajike kyseessä ja kuinka suureksi voi kasvaa ja levinneisyys yms. Kukaan ei koskaan edes tykkää sen kuvista. Ihmetyttää miten jaksaa tuota, kuitenkin muuten normaali työssäkäyvä mies.

No joo. Itse en ole FB:ssä, joten ei ole kokemusta miten siellä pitää käyttäytyä. Olen kuitenkin ollut siinä oletuksessa, että FB:hen postataan itseä kiinnostavia juttuja. Olen myös ymmärtänyt, että ns. teko-onnellista paskaa ei kannattaisi postata. Tää tyyppihän tekee juuri oikein. Postaa sitä mistä itse tykkää. Ongelma on enimmäkseen sinun päässä. Piilota vaikka sen postaukset.

Minäkin olen huomannut saavani vähiten tykkäyksiä niihin itselleni tärkeimpiin päivityksiin, eli itseäni kiinnostaviin uutisiin tai vaikka elokuvapohdintoihin. Päivittelen silti, koska aina silloin tällöin löytyy joku yllättävä ihminen, joka on kiinnostunut samoista jutuista. Ei siellä tykkäysten perässä olla, vaikka nekin tietysti kivoja ovat.

Just näin! Tykkään lukea pitkiä artikkeleita, joskus postaan jonkun omilla pohdinnoilla. Ei mitään tekstiseinämää, muutama lause. Yleensä joku mielenkiintoinen/akuutti sosiopoliittinen juttu. Pari aina tykkää, yleensä ne samat, ja niiden kanssa tulee välillä tosi hyviäkin keskusteluja. :) 

Mut jos postaan kuvan mun koirasta, niin siihen satelee kymmenittäin tykkäyksiä :D 

Somehan on sellaista "pikaruokaa," en siis oletakaan että suurin osa siellä jaksaisi kiinnostua jonkun puolitutun maailmantuskasta tms. 

Vierailija
484/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijasta on kuva makaamassa jossain pusikossa bikineissä ja otsikossa lukee "onnellisuus löytyy sisimmästä"... no siltä näyttääkin!

Vierailija
485/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää nyt ei oo kovin paha, mutta ihmetyttää miespuolisen kaverin jatkuvat puutarhapäivitykset. Melkein joka päivä kuva perunasta, porkkanasta, tomaatista, mustikasta, omenasta yms. ja sitten kertoo pitkät pätkät mikä lajike kyseessä ja kuinka suureksi voi kasvaa ja levinneisyys yms. Kukaan ei koskaan edes tykkää sen kuvista. Ihmetyttää miten jaksaa tuota, kuitenkin muuten normaali työssäkäyvä mies.

No joo. Itse en ole FB:ssä, joten ei ole kokemusta miten siellä pitää käyttäytyä. Olen kuitenkin ollut siinä oletuksessa, että FB:hen postataan itseä kiinnostavia juttuja. Olen myös ymmärtänyt, että ns. teko-onnellista paskaa ei kannattaisi postata. Tää tyyppihän tekee juuri oikein. Postaa sitä mistä itse tykkää. Ongelma on enimmäkseen sinun päässä. Piilota vaikka sen postaukset.

Minäkin olen huomannut saavani vähiten tykkäyksiä niihin itselleni tärkeimpiin päivityksiin, eli itseäni kiinnostaviin uutisiin tai vaikka elokuvapohdintoihin. Päivittelen silti, koska aina silloin tällöin löytyy joku yllättävä ihminen, joka on kiinnostunut samoista jutuista. Ei siellä tykkäysten perässä olla, vaikka nekin tietysti kivoja ovat.

Just näin! Tykkään lukea pitkiä artikkeleita, joskus postaan jonkun omilla pohdinnoilla. Ei mitään tekstiseinämää, muutama lause. Yleensä joku mielenkiintoinen/akuutti sosiopoliittinen juttu. Pari aina tykkää, yleensä ne samat, ja niiden kanssa tulee välillä tosi hyviäkin keskusteluja. :) 

Mut jos postaan kuvan mun koirasta, niin siihen satelee kymmenittäin tykkäyksiä :D 

Somehan on sellaista "pikaruokaa," en siis oletakaan että suurin osa siellä jaksaisi kiinnostua jonkun puolitutun maailmantuskasta tms. 

Nykyään kun vielä ei jakseta lukea pitkiä viestejä. Keskittymiskyky ei enää riitä kuin parin virkkeen juttuihin, joten luultavasti moni ohittaa nuo pidemmät tekstit ajatellen "emmää jaksa lukee !!".

Vierailija
486/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilistallani oli joskus eläinlääkäri, joka päivitteli potilastapauksiaan Faceen tyyliin "-ttu mua kiinnosta hoitaa jotain s*tanan kanaa, onneks oli Google kun muuten en olis osannut tehdä sille mitään" "leikin tohtori Kuolemaa, tänään meni kaks kissaa ja koira" jne. Ylpeilee sillä, miten vauvan tutti on pyörinyt lattialla koirankarvoissa (kuvan kera) ja kuinka "uusi satula hankaa p*llua ikävästi". Kaikenlaista ripulipäivitystä ja muutakin intiimiä tältä neidolta sai vuosien saatossa lukea monisatapäinen kaverilista. Tosielämässä oli leuhka ja katseli ihmisiä pitkin nenän vartta. Että osaa ne muutkin, kuin wt:t...

Jatkuvia selfieitä ja ruumiintoiminto-, eläinrääkkäys-, parisuhde- ja tajunnanvirta -päivityksiä en myöskään ymmärrä.

Hitto että repesin tuolle lihavoidulle 😂😂

Mielikuva siitä, miten joku kiikuttaa kanan eläinlääkäriasemalle 👌

Vierailija
487/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun vielä ei jakseta lukea pitkiä viestejä. Keskittymiskyky ei enää riitä kuin parin virkkeen juttuihin, joten luultavasti moni ohittaa nuo pidemmät tekstit ajatellen "emmää jaksa lukee !!".

Joo, kaiken pitäisi olla parilla lauseella selvää. Totuushan on kuitenkin se, että suurin osa tätä maailmaa koskettavista ongelmista on lopulta aika monisyisiä. Musta näitä on joskus mielenkiintoista pohtia, jos energiaa riittää. Suurin osa somessa tapahtuvasta vuoropuhelusta on lopulta kuitenkin tosi pinnallista, mutta se taitaa olla somen luonne. Onneksi on olemassa muitakin forumeita netissä, joissa voi sitten kanssa-ajattelijoidensa kanssa "maailmaa parantaa."

Sori ohis, piti vaan mainita :) 

Vierailija
488/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei todellakaan ole mikään paha, mutta erikoinen postaus silti.

Erittäin siveellinen, kaikkea kaksimielistä ja pikkutuhmaa välttelevä anoppini postasi pääsiäisenä kuvan, jossa näkyy miehen pallit ja liittenä oli toivotus munarikkaasta pääsiäisestä. En tiedä mikä aivopieru tuo oli, yleensä hän laittaa faceen jotain maisemakuvia tai jakaa iloituksia kadonneista koirista yms.

Vierailija
489/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilistallani oli joskus eläinlääkäri, joka päivitteli potilastapauksiaan Faceen tyyliin "-ttu mua kiinnosta hoitaa jotain s*tanan kanaa, onneks oli Google kun muuten en olis osannut tehdä sille mitään" "leikin tohtori Kuolemaa, tänään meni kaks kissaa ja koira" jne. Ylpeilee sillä, miten vauvan tutti on pyörinyt lattialla koirankarvoissa (kuvan kera) ja kuinka "uusi satula hankaa p*llua ikävästi". Kaikenlaista ripulipäivitystä ja muutakin intiimiä tältä neidolta sai vuosien saatossa lukea monisatapäinen kaverilista. Tosielämässä oli leuhka ja katseli ihmisiä pitkin nenän vartta. Että osaa ne muutkin, kuin wt:t...

Jatkuvia selfieitä ja ruumiintoiminto-, eläinrääkkäys-, parisuhde- ja tajunnanvirta -päivityksiä en myöskään ymmärrä.

Oikeus hoitoonhan on kanallakin, siinä missä muillakin (tuotanto-)eläimillä. Varmaan aika ikävää omistajalle/maksajalle(/ja potilaalle), jos hoitavalle taholle oma osaamattomuus ja välinpitämättömyys on lähinnä julkisen vitsailun aihe.

Vierailija
490/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni kirjoittaa AIIIINA someen siitä jos hänen koirillaan on nyt ripuli/mahatauti. Sitå sitten oikein yksityiskohtaisesti selittää.. myötähäpeä ja yökötys.

Vierailija
491/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus hoitoonhan on kanallakin, siinä missä muillakin (tuotanto-)eläimillä. Varmaan aika ikävää omistajalle/maksajalle(/ja potilaalle), jos hoitavalle taholle oma osaamattomuus ja välinpitämättömyys on lähinnä julkisen vitsailun aihe.

#kanatoo

No mutta tosissaan puhuen kanallakin on tietysti oikeus hoitoon ja on ikävää jos eläinlääkärin asenne on tuo.

Vierailija
492/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on hämmentänyt tyyppi joka tykkää lähes jokaisesta omasta päivityksestään. Profiilikuvista ja kaikesta muustakin. En vaan ole aiemmin sellaista kohdannut :D

Hei, meillä on sama kaveri! En minäkään ole ymmärtänyt pointtia 😁

Vierailija
493/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herjanheitto muista ihmisistä, siis omista läheistään, miehistään ja ystävistään keiden kanssa välit tulehtuneet.

Noloa sekä luontaantyöntävää. Tulee mieleen että kukahan se epävakaa/vaikea ihminen onkaan.

Vierailija
494/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen et oonko ainoo joka rajaa fb:ssä julkaisujen näkyvyyttä vaan lähimmille? Ja lopettaa joidenkin rasittavien ihmisten seuraamisen, ilman että tarvii poistaa kavereista.

Vierailija
495/2222 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on hämmentänyt tyyppi joka tykkää lähes jokaisesta omasta päivityksestään. Profiilikuvista ja kaikesta muustakin. En vaan ole aiemmin sellaista kohdannut :D

Hei, meillä on sama kaveri! En minäkään ole ymmärtänyt pointtia 😁

Mulla kanssa! Olen järkeillyt sen niin, ettei hänen mielestään ole mitään järkeä postata jotain, mistä ei ite edes tykkäis...

Vierailija
496/2222 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rlöppä kirjoitti:

Kaverilla oli matoja ja se postasi kuvan paskastaan, jossa oli niitä matoja. Hyi helevetti, vieläkin kuvottaa. Se kuva jotenkin syöpyi verkkokalvoihini, enkä pysty sitä unohtamaan, vaikka haluaisinkin :D

Ding ding ding! We have a winner!

Vierailija
497/2222 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus! Ketään ei kiinnosta jos postaan jotain itseeni liittyvää tai kiinnostuksen kohteistani, mutta ne tässäkin ketjussa haukutut lasten harrastukset, lasten hauskat sutkautukset, lasten kommellukset ja joskus joku söpö kuva lapsista, niin kyllähän tykkäyksiä sataa! Että hieman ristiriidassa on tämä ketju ja todellisuus.

Toinen millä taatusti saa tykkääjät liikkeelle, on joku tusina maisemakuva, mielellään vielä auringonlasku.

Ja en, tykkäysten perässä en jaa lapsista enkä mistään muustakaan mitään, mutta on vain kiinnostavaa seurata ihmisten käyttäytymistä.

Vierailija
498/2222 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus! Ketään ei kiinnosta jos postaan jotain itseeni liittyvää tai kiinnostuksen kohteistani, mutta ne tässäkin ketjussa haukutut lasten harrastukset, lasten hauskat sutkautukset, lasten kommellukset ja joskus joku söpö kuva lapsista, niin kyllähän tykkäyksiä sataa! Että hieman ristiriidassa on tämä ketju ja todellisuus.

Toinen millä taatusti saa tykkääjät liikkeelle, on joku tusina maisemakuva, mielellään vielä auringonlasku.

Ja en, tykkäysten perässä en jaa lapsista enkä mistään muustakaan mitään, mutta on vain kiinnostavaa seurata ihmisten käyttäytymistä.

Tämä saattaa osaksi johtua myös siitä, että muut eivät välttämättä ole kiinnostuneita kyseisistä asioista. Itselläni on eräs tuttu joka postailee jotain salibandy-juttuja tyyliin, huomenna taas salibandyyn, tulkaa kaikki muutkin mukaan! Tai toinen jotain harrastajateatteri-juttuja ja uutisia joistain näyttelijöistä.

Vierailija
499/2222 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ja muuta tietoa omasta elämästään.

Vierailija
500/2222 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia ja muuta tietoa omasta elämästään.

Tuu tuu! We have a winner. Kukaan tervejärkinen ei laita mitään tietoja  saati kuviaan julkisesti minnekään. No korkeintaan yhteystiedot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän