Ikäerolla ei ole merkitystä Arjalle, 54, ja Juri-Joselle, 30 – ”Keskitymme nauttimaan toisistamme”
Kommentit (76)
Tuon ikäisinä on mukava leikkiä. Palataan asiaan 20 vuoden päästä kun naisella alkaa paikat krempata ja poika alkaa olemaan miehen iässä. Tulee vääjäämättä realismi vastaan. No aikansa kutakin.
"– Kun Juri ilmestyi sinne Kajaanin Onnelaan, hänellä oli päässään aurinkolasit ja valkoinen puvuntakki. Katsoin häntä ja aloin nauraa. Ajattelin, että tuo on ”täys sokio”. Pian se tarttui pylvään takaa luvattomasti takapuoleeni, Arja muistelee huvittuneena."
Aha, asia kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisinä on mukava leikkiä. Palataan asiaan 20 vuoden päästä kun naisella alkaa paikat krempata ja poika alkaa olemaan miehen iässä. Tulee vääjäämättä realismi vastaan. No aikansa kutakin.
Sama juttu se on toisinkin päin. Se kun nyt kuitenkin on huomattavasti yleisempää, että ikäerosuhteissa nainen on se nuorempi osapuoli. Miehet sairasruvat ja kuolevat keskimäärin nuorempina kuin naiset, tuota kun miettii miehen kannattaisi olla n. 6-7 vuotta naistaan nuorempi, eikä suinkaan vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu se on toisinkin päin. Se kun nyt kuitenkin on huomattavasti yleisempää, että ikäerosuhteissa nainen on se nuorempi osapuoli. Miehet sairasruvat ja kuolevat keskimäärin nuorempina kuin naiset, tuota kun miettii miehen kannattaisi olla n. 6-7 vuotta naistaan nuorempi, eikä suinkaan vanhempi.
No eikö se ole jo sama valita puoliso sen mukaan miten nimi sointuu hautakivessä? Minulle on tärkeää että puoliso on samassa elämäntilanteessa parinvalintatilanteessa ja jutut ja toiveet menevät sillä hetkellä yksiin. Tulevaisuus on itse kullakin sen verran epävarma että 30-40 vuoden päästä tapahtuvia tilanteita voi murehtia niiden ollessa ajankohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole jo sama valita puoliso sen mukaan miten nimi sointuu hautakivessä? Minulle on tärkeää että puoliso on samassa elämäntilanteessa parinvalintatilanteessa ja jutut ja toiveet menevät sillä hetkellä yksiin. Tulevaisuus on itse kullakin sen verran epävarma että 30-40 vuoden päästä tapahtuvia tilanteita voi murehtia niiden ollessa ajankohtaisia.
No tuon kommentin tarkoitus olikin lähinnä havainnollistaa, että miehen ei ainakaan kannattaisi olla naista paljon vanhempi, puhumattakaan 20 vuoden ikäerosta. Jokainen valitkoon kumppaninsa sillä perustein mikä itsestään tuntuu hyvältä. Mutta en mä ainakaan henkilökohtaisesti halua tieten tahtoen hakeutua suhteeseen jossa todennäköistä on, että luvassa on omaishoitoa ja sen jälkeen pitkä yksinäinen vanhuus. Muutenkin synkkaa parhaiten suurin piirtein oman ikäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina oo nainen se puuma, joka iskee nuorempia miehiä. Esim. minusta on yksi 13 vuotta nuorempi mies kiinnostunut. Se on siis ihan parikymppinen. Tavallaan kiinnostaa, mutta tavallaan en voi ymmärtää miten se muka voi olla kiinnostunut. On vielä niin hyvännäköinen, että saisi kenet vain.
Jo tuo vika lause saa varmistaa, etten sietäis sua. Eikä se mies olisi mun makuuni. Tyhjäpäitä ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo vaan näyttää äiti ja poika-asetelmalta. Nainen näyttää todella vanhalta tuon miehen seurassa, ikä korostuu. Samoin käy jos nuorempi osapuoli on siloposkinen nainen ja mies keski-ikäinen ukko niin samaten se siinäkin korostuu, toisen vanhuus ja toinen näyttää entistä nuoremmalta
Ei sillä ole mitään väliä miltä se näyttää ulospäin muiden silmiin. Tärkeintä on miltä pariskunnasta itsestään tuntuu. Minä nautin nuorempien miesten seurasta, enkä täten aio tyytyä oman ikäisiin miehiin vain siksi, että se on hyväksytympää yhteiskunnassamme. Tosin, itse en ehkä vetäisi ikäeroa koskaan ihan noin suureksi kuin heillä.
Eli taas kerran itse mies henkilönä ei kiinnosta, vaan ainoastaan ikäluokkansa edustajana.
Juttua lukiessa kyllä tuli wt-mieleen, molemmista.
-Miehen nimi, Juri-Jose?!
-Kerrotaan että ollaan rääväsuisia, ja "takaisin tulee" jos joku pahaa sanoisi...
-Onnela ja pepusta luvatta puristelu, ei mikään "sivistynyt" paikka ja tuntemattoman kouriminen on typerää käytöstä.
-Rahan/varakkuuden mainostaminen, ammatteja ei varsinaisesti mainita, puhutaan "urheiluautosta" mutta ei määritellä sitä tarkemmin
Vakka on ehkä kantensa löytänyt, mutta huhhuijaa mitä ihmisiä...
Olen itse 54v ja minulla on tuon ikäisiä poikia Ei vain jotenkin kolahtaisi, jos jossain baarissa Tsei Tsei Mänty tulisi kourimaan takapuolesta. En usko, että kostuisin ja matkaani ottaisin noisen tseitsein.
Vieläkö tuo nainen voi tulla raskaaksi?
Katsoin mimmin fb sivun, niin komeat on lihakset eli treenaa ihan kunnolla. Oli päässyt juoksijalehteenkin, joten ei ihme, että on timmissä kunnossa.
Pikkusieluisuus on näköjään päivän sana. Itsellä on tuttavina miehiä joiden kanssa ikäeroa kymmeniä vuosia. Sekä vanhempia että nuorempia. Ja tuttavapareja joiila ikäeroa monen monta vuotta.
Nimiäkin on monenlaisia ja tavattu ties missä kuppilassa ja kirkossa.
Niin. Ne jotka puolustaa samanikäisen kanssa olemista sillä ettei joudu toista hoitamaan. Terveys ja sen menetys ei katsokkaa aina ikää ja se että on samanikäinen ei takaa etteikö joudu omaishoitajaksi tai leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolevat avioliitossa suunnilleen samanikäisenä kuin naisetkin. Onnettomuudet, syrjäytyneet, alkoholistit, väkivaltakuolemat yms. laskee miesten elinajanodotetta, ei se, että terveitä vuosia olisi vähemmän kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolevat avioliitossa suunnilleen samanikäisenä kuin naisetkin. Onnettomuudet, syrjäytyneet, alkoholistit, väkivaltakuolemat yms. laskee miesten elinajanodotetta, ei se, että terveitä vuosia olisi vähemmän kuin naisilla.
Tilastoja en ole tutkinut. Mutta äitini on leski ja kaikki hänen ikäisensä naiset ovat leskiä, joiden miehet ovat kuolleet kymmenkunta vuotta sitten. Ikää heillä on päälle 80v. Lisäksi asumme pienellä paikkakunnalla, missä muutama lähin naapurimme on leskirouvia.
Itse asiassa tunnen hyvin vähän leskimiehiä
Miksi joku nuori mies ottaa tuollaisen vanhentuneen tuotteen? Eri asia jos kyseessä on joku sugar momma juttu