Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs on ruma tai alle 175cm
Aivan kuten miehetkään eivät koe vetovoimaa rumiin, lihaviin, vanhoihin naisiin, ei myöskään naisten tarvitse tuntea vetoa sellaisiin miehiin joista eivät pidä. Simple as that.
Ei ole mitenkään löydettävissä analogiaa tuossa.
Se on todettu jo monet kerrat, ettei sellaista naista ole olemassakaan, johon joku mies ei tuntisi "vetovoimaa". Muistathan sen orangin?
On tietenkin kokonaan oman keskustelunsa paikka, miksi naisten miesmaku on niin rajoittunut. Ja monestihan näissä keskusteluissa on sitäkin aihetta sivuttu. Konsensus vaikuttaa olevan se, että medialla ja viihdeteollisuudella, ympäristön paineilla yms. on suurempi vaikutus naisiin kuin miehiin.
Miehet rakastavat vedota biologiaan kun suosivat nuoria, kauniita, hoikkia naisia. Naisten ei kuitenkaan sovi vedota biologiaan rajoittuneissa mieltymyksissään tai miehille tulee paha mieli. Orangeista en tiedä mitään.
"Minulle kuuluu myös kaunis nuori nainen. Katsokaa nyt vaikka Dannyä, hän sai, eli minullekin!"
Niin, joku provoilija palstalla vetoaa tuollaiseen.
Todellisuudessa kaikki tietävät varsin hyvin, että miehillä on loputtoman laaja naismaku. Joku haluaa nuoren lisääntymiskykyisen naaraan vielä haudan partaallakin, jollekin vanhainkodin mummo on parasta mitä hän tietää suunnilleen silloin kun amisviikset kasvaa. Puhumattakaan kirjosta naisten ulkomuodon suhteen. Jokaiselle vartalotyypille on faninsa.
Ja minä kun luulin, että kaikki miehet haluavat 16-23 vuotiaan naisen ja yli 25-vuotiaan naisen viimeinen käyttöpäivä on auttamatta ohi. Näin olen nimenomaan tältä palstalta oppinut. Olen myös oppinut, että jos nainen ei saa miestä, hänen pitää laihduttaa, koska ylipaino on pahin turnoff.
Miesten "laajempi" naismaku ilmeneekin niin, että panoalustaksi kelpaa kuka vaan. Parisuhteeseen pitäisi jokaisen saada sitten se nuori ja hoikka kaunotar.
Juuri näin. Vielä nelikymppisenäkin pitäisi saada alle kolmekymppinen nainen, koska naisen hedelmällisyys heikkenee iän myötä (ja pitäähän sitä ehtiä seurustellakin ennen lasten hankkimista).
Mitä väärää tässä on? Mielestäni on erittäin hyvä, että lapsia ei hankita välittömästi suhteen alkamisen jälkeen
Ei siinä väärää olekaan. Mutta tuossa äsken joku väitti, että miesten naismaku on heterogeeninen ja kaikenlaisille naisille löytyy haluajia. Samaan aikaan tältä palstalta on kuitenkin saanut lukemattomia kertoja lukea kuinka naisen pitää olla nuori, koska hedelmällisyys heikkenee. Silloinkin, kun mies itse havahtuu vasta nelikymppisenä siihen, että haluaa perheen. Mutta tottakai se onnistuu, onhan Saulillakin reilusti itseään nuorempi vaimo, miksei siis raumalainen Mikakin voisi saada nelikymppisenä sellaisen naisen, jota ei onnistunut saamaan edes kolmekymppisenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten miehetkään eivät koe vetovoimaa rumiin, lihaviin, vanhoihin naisiin, ei myöskään naisten tarvitse tuntea vetoa sellaisiin miehiin joista eivät pidä. Simple as that.
Se on todettu jo monet kerrat, ettei sellaista naista ole olemassakaan, johon joku mies ei tuntisi "vetovoimaa". Muistathan sen orangin?
On tietenkin kokonaan oman keskustelunsa paikka, miksi naisten miesmaku on niin rajoittunut. Ja monestihan näissä keskusteluissa on sitäkin aihetta sivuttu. Konsensus vaikuttaa olevan se, että medialla ja viihdeteollisuudella, ympäristön paineilla yms. on suurempi vaikutus naisiin kuin miehiin.
Miehet rakastavat vedota biologiaan kun suosivat nuoria, kauniita, hoikkia naisia. Naisten ei kuitenkaan sovi vedota biologiaan rajoittuneissa mieltymyksissään tai miehille tulee paha mieli. Orangeista en tiedä mitään.
"Minulle kuuluu myös kaunis nuori nainen. Katsokaa nyt vaikka Dannyä, hän sai, eli minullekin!"
Todellisuudessa kaikki tietävät varsin hyvin, että miehillä on loputtoman laaja naismaku. Joku haluaa nuoren lisääntymiskykyisen naaraan vielä haudan partaallakin, jollekin vanhainkodin mummo on parasta mitä hän tietää suunnilleen silloin kun amisviikset kasvaa. Puhumattakaan kirjosta naisten ulkomuodon suhteen. Jokaiselle vartalotyypille on faninsa.
Ja minä kun luulin, että kaikki miehet haluavat 16-23 vuotiaan naisen ja yli 25-vuotiaan naisen viimeinen käyttöpäivä on auttamatta ohi. Näin olen nimenomaan tältä palstalta oppinut. Olen myös oppinut, että jos nainen ei saa miestä, hänen pitää laihduttaa, koska ylipaino on pahin turnoff.
Miesten "laajempi" naismaku ilmeneekin niin, että panoalustaksi kelpaa kuka vaan. Parisuhteeseen pitäisi jokaisen saada sitten se nuori ja hoikka kaunotar.
Juuri näin. Vielä nelikymppisenäkin pitäisi saada alle kolmekymppinen nainen, koska naisen hedelmällisyys heikkenee iän myötä (ja pitäähän sitä ehtiä seurustellakin ennen lasten hankkimista).
Mitä väärää tässä on? Mielestäni on erittäin hyvä, että lapsia ei hankita välittömästi suhteen alkamisen jälkeen
Ei siinä väärää olekaan. Mutta tuossa äsken joku väitti, että miesten naismaku on heterogeeninen ja kaikenlaisille naisille löytyy haluajia. Samaan aikaan tältä palstalta on kuitenkin saanut lukemattomia kertoja lukea kuinka naisen pitää olla nuori, koska hedelmällisyys heikkenee. Silloinkin, kun mies itse havahtuu vasta nelikymppisenä siihen, että haluaa perheen. Mutta tottakai se onnistuu, onhan Saulillakin reilusti itseään nuorempi vaimo, miksei siis raumalainen Mikakin voisi saada nelikymppisenä sellaisen naisen, jota ei onnistunut saamaan edes kolmekymppisenä...
Onkos vaikea ymmärtää, että tuonkin asian suhteen miehet ovat yksilöitä. Joku haluaa parheen, joku toinen ei.
Naiset taitavat oikeasti olla niin samanalaisia keskenään ettei heillä mene jakeluun miesten erilaisuus?
Ei naiset tule näitä Pekkoja kotoa hakemaan ja pleikkarista irti repimään. Kyllä Pekan täytyy nyt mennä itseensä ja tehdä asialle jotain.
Tunnen kaksi yli nelikymppistä neitsytmiestä. Toinen ylipainoinen pitkäaikaistyötön, toinen hyväpalkkainen nörtti. Fiksuja molemmat.
Itse sain ekan kokemuksen 25-vuotiaana, kun asiaan panostin. Sitä ennen olin luullut ja odottanut, että kyllä se oikea sieltä saapuu. Ei saavu.
Seksiä sain, kun melkein kuka vain kelpasi. Oikeaa seurustelua ei näiden kanssa tahtonut, vaikka oli useampi monivuotinenkin suhde. En ole koskaan rakastunut tai ihastunut niin, että joku olisi ihastunut myös itseeni.
Nykyisin olen yksin, ja viihdynkin aika hyvin näin, vaikka tietysti ihmetyttää, että miten se näin meni.
Ala-asteella luulin toisin, mutta tuossa 25v maissa tajusin asian, että ei vain onnistu tällä tavalla. Kyllä yksin voi oikeasti jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi yli nelikymppistä neitsytmiestä. Toinen ylipainoinen pitkäaikaistyötön, toinen hyväpalkkainen nörtti. Fiksuja molemmat.
Itse sain ekan kokemuksen 25-vuotiaana, kun asiaan panostin. Sitä ennen olin luullut ja odottanut, että kyllä se oikea sieltä saapuu. Ei saavu.
Seksiä sain, kun melkein kuka vain kelpasi. Oikeaa seurustelua ei näiden kanssa tahtonut, vaikka oli useampi monivuotinenkin suhde. En ole koskaan rakastunut tai ihastunut niin, että joku olisi ihastunut myös itseeni.
Nykyisin olen yksin, ja viihdynkin aika hyvin näin, vaikka tietysti ihmetyttää, että miten se näin meni.
Ala-asteella luulin toisin, mutta tuossa 25v maissa tajusin asian, että ei vain onnistu tällä tavalla. Kyllä yksin voi oikeasti jäädä.
Ja sitten ihmetellään kun naiset ei halua näitä jotka panisivat vaikka orankia. Kiva elää niin että on panopuuna miehelle joka oikeasti pitää sua vaan siinä seksin takia ja on heti valmiina vaihtamaan jos saa parempaa. Miehet aina väittää että logiikka on miesten laji, mutta näiden keskustelujen perusteella miestä epäloogisempaa olentoa ei ole.
Miehen elo on taistelua.
Erityisesti se on sitä naisasioissa.
Kaikki miehet eivät jaksa tai halua taistella paikastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen elo on taistelua.
Erityisesti se on sitä naisasioissa.
Kaikki miehet eivät jaksa tai halua taistella paikastaan.
Niinhän se menee eläimilläkin. Urokset ratkaisevat taistelussa kuka on alfa ja kuka beeta ja ne alfat pääsevät sitten astumaan naaraat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sanoisin, että on aika turha neuvo se, että odota, että oikea tulee vastaan. Jos ei ole nuorena tai edes opiskeluvaiheessa kukaan tarttunut matkaan, niin kyllä siinä n. 25 v kannattaisi itse aktivoitua. Aika lipuu niin helposti solrmien välistä ja mitään ei saa aikaiseksi. Eihän miutkaan asiat elämässä tapahdu automaattisesti, vaan tavoitteidensa toteuttamiseksi pitää ponnistella ja nähdä vaivaa. Sen parisuhteenkin saamiseksi ensimmäinen askel on sese, että on itse aktiivinen ja sosiaalinen eli on saatavilla. Kukaan ei tule ketään kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran Pekalle on tullut jostakusta naisesta jälkikäteen mieleen, että nainen oli ehkä kiinnostunut Pekasta, mutta naiset eivät ole olleet sellaisia, jotka ovat herättäneet Pekan kiinnostuksen.
Tämäpä se on Pekkojen ongelma. He eivät ole kiinnostuneita niistä naisista, joita heidän olisi mahdollista saada. Sitten itketään nuorien instafitnesspyllistelijöiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tarina on minulla.
Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä.
Miten itse olet panostanut kumppanin löytämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli miesten biologinen mieltymys on laajempi ja naisten suppeampi? Eli minkäs sille sitten mahtaa. Se on biologiaa, sille ei mahda mitään. Lopettakaa se naisten syyllistäminen!
Se on kiistanalainen asia, että onko naisten maku niin rajoittunut nimenomaan biologian vai viihdemedian vaikutuksen vuoksi.
Varteenotettavia teorioita on esitetty kummankin puolesta. Itse olen taipuvainen uskomaan ulkopuoliseen vaikutukseen enemmän. Nimittäin lajimme historiasta ei ole tiedossa, että joskus vain heimon johtaja tai vastaava olisi suorittanut siittämisen. Tällaiset liittyvät poikkeuksetta poikkeusoloihin, eli tilanteisiin joissa yhteiskunta on alistettu väkivaltaiselle halinnolle, joihinkin kultteihin tai naisten itsemääräämisoikeutta on selkeästi rajoitettu (kuten lähi-idässä) jne.
Lisäksi en usko, että ihmisiä syntyisi lähes 1:1 naisia ja miehiä jos meillä olisi biologinen taipumus siihen, että vain muutama uros parittelee. Eikä ehkä seksuaaliviettikään olisi niin suuri tai nautinto seksissä niin merkittävässä asemassa.
Sinä reppana ilmeisesti elät ihan aidosti siinä luulossa että vain muutama mies pääsee panemaan. Menetkö IKINÄ ulos? Onko sulla ihmiskohtaktit olleet nollassa 20 vuotta vai mistä tällainen jäätävä harha voi syntyä?
No mitä tuossa nyt omassa kaveri+työkaveriporukassa tulee juteltua ja kuunneltua niin aika harvalla koskaan mitään on ollut viikonlopun jäljiltä. Kaksi kaveria sieltä erottuu, joilla seuraa riittää. Niistäkin vain toisella niin, että joka viikonlopun jälkeen olisi jotain päivitettävää.
Sinä ja kaksi kaveriasi olette viettäneet viikonlopun itkemässä av:lla ja sitten maanantaina ihmettelette ettei taaskaan saatu naisia. No tietysti, tämähän toki kertoo vedenpitävästi, että KUKAAN mies ei koskaan saa naisia. Paitsi se yksi lapioleukainen laatikkopää.
Nyt v*ttu oikeesti jätkät, pää pois sieltä omasta (tai kaverin) p*rseestä ja Prisman käytävälle katselemaan, millaiset turajuusot ne on kuulkaas saaneet naisia.
On sitä Prismassa käyty ja lähinnä isoja leukoja näkyy naisten kanssa.
Täysin psykoottisia nämä jankkaajat. Niin totaalisen sekaisin päästään, ettei mitään rajaa. Jotkut näkevät venäläisiä vakoojia ympärillään, toiset isoleukaisia laatikkopäisiä miehiä. Ei pyhä sylvi. :D
Vierailija kirjoitti:
No niin, onko teillä naisilla mitään järkevää näkökulmaa Pekan tilanteeseen, ilman olkiukkoilua. Joku edes...?
Pekasta en paljoa viitsi sanoa, mutta sinulle totean: Jos tässä keskustelussa mielestäsi ei naisten puolelta ole sitetty "järkeviä näkökulmia", tutkituta pääsi koska sinulla on jotain todella pahasti vialla ymmärryksessäsi. Joka ikinen Pekan ja palstalassukoiden ulina on kumottu miljoonaan kertaan järkevin, tosielämään perustuvin perusteluin ja esimerkein. Mutta ei mene perille.
En tiedä, miksi vaivauduin tuonkaan kirjoittamaan. Työn ja koulutuksen kautta tiedän kyllä, että akuutisti harhaisen ja henkisesti saraan ihmisen kanssa on turha yrittää keskustella järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?
Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta.
Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).
Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät.
Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani.
Siis kaikkein vaatimattomimman näköiset naiset kävivät kaikkein hanakimmin kerjäämässä pakkeja ja "ottamassa verbaalisesti turpaansa" sinun nuoruudessasi? Oikeasti? Mistä ihmeestä nämä vaatimattoman näköiset naiset oikein löysivät riittävästi itsetuntoa tuohon? Miksi jatkuvat pakit eivät vaikuttaneet heidän itsetuntoonsa ja rohkeuteensa negatiivisesti, kuten yleensä aina sekä miehillä että naisilla vaikuttaa?
Harvemmin naiset mitään pakkeja saa eikä 99,99% miehistä ole naisille tylyjä tai ilkeitä.
Okei. Tarkoitit siis tavallisia perusnättejä naisia, et niitä ulkoisesti kaikkein vaatimattomimpia. Ulkoisesti vaatimattomat naiset nimittäin todellakin saavat 99%ssa tapauksista pakit niiltä komeilta alfoilta. Se johtuu siitä, että alfojen ympärillä pyörii niin paljon vähemmän vaatimattomankin näköisiä kiinnostuneita naisia. Heillä on varaa valita ja koska heidän ei tarvitse tyytyä mielestään rumaan naiseen, he hyvin harvoin niin tekevätkään. Jos tekevät, niin jälkeenpäin paitsi alfa itse, myös hänen hännystelijäporukkansa avoimesti pilkkaavat rumaa naista ja naureskelevat hänelle, että pääsi reppana sentään säälipanolle.
Ja kyllä vaan miehetkin antavat hyvin ilkeitä pakkeja naisille, jonka ulkonäkö ei miellytä. Jotkut ovat hyvin innokkaita ilkkumaan toisen ulkonäköä, vaikkei tämä olisi lähestynytkään. Ette te miehetkään mitään pyhimyksiä ole. Tämän voin kertoa sinulle pitkällä kokemuksella hyvin vaatimattoman näköisenä naisena.
Ulkoisesti vaatimattomat naiset saavat pakit alfoilta? Tässä taas nähdään että naisten on aina pakko pariutua ylöspäin. Tavalliset miehet eivät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään kun naiset ei halua näitä jotka panisivat vaikka orankia. Kiva elää niin että on panopuuna miehelle joka oikeasti pitää sua vaan siinä seksin takia ja on heti valmiina vaihtamaan jos saa parempaa. Miehet aina väittää että logiikka on miesten laji, mutta näiden keskustelujen perusteella miestä epäloogisempaa olentoa ei ole.
Ihan oikeasti. Tässä on oranginpanijan kanssa vehtaaminen johtanut tilanteeseen, jossa nainen elää vuosia miehen kanssa saman katon alla ja mies on sitä mieltä että emme seurustele. Tonnista vetoa ettei tämä ollut naisen käsitys asiasta. Sanokaa miehet yksikin syy miksi naiset tuhlasivat aikaansa tällaiseen tunnevammaiseen hyväksikäyttäjän. Seksi kelpaa syyksi jos on yhteinen käsitys siitä että kyseessä on friends with benefits. En edes kysy oliko koska tänne voi satuilla ihan mitä vaan, mutta tonnista vetoa ettei ollut. Naiset ovat täysin oikeassa jättäessään oranginpanijat rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli miesten biologinen mieltymys on laajempi ja naisten suppeampi? Eli minkäs sille sitten mahtaa. Se on biologiaa, sille ei mahda mitään. Lopettakaa se naisten syyllistäminen!
Se on kiistanalainen asia, että onko naisten maku niin rajoittunut nimenomaan biologian vai viihdemedian vaikutuksen vuoksi.
Varteenotettavia teorioita on esitetty kummankin puolesta. Itse olen taipuvainen uskomaan ulkopuoliseen vaikutukseen enemmän. Nimittäin lajimme historiasta ei ole tiedossa, että joskus vain heimon johtaja tai vastaava olisi suorittanut siittämisen. Tällaiset liittyvät poikkeuksetta poikkeusoloihin, eli tilanteisiin joissa yhteiskunta on alistettu väkivaltaiselle halinnolle, joihinkin kultteihin tai naisten itsemääräämisoikeutta on selkeästi rajoitettu (kuten lähi-idässä) jne.
Lisäksi en usko, että ihmisiä syntyisi lähes 1:1 naisia ja miehiä jos meillä olisi biologinen taipumus siihen, että vain muutama uros parittelee. Eikä ehkä seksuaaliviettikään olisi niin suuri tai nautinto seksissä niin merkittävässä asemassa.
Sinä reppana ilmeisesti elät ihan aidosti siinä luulossa että vain muutama mies pääsee panemaan. Menetkö IKINÄ ulos? Onko sulla ihmiskohtaktit olleet nollassa 20 vuotta vai mistä tällainen jäätävä harha voi syntyä?
No mitä tuossa nyt omassa kaveri+työkaveriporukassa tulee juteltua ja kuunneltua niin aika harvalla koskaan mitään on ollut viikonlopun jäljiltä. Kaksi kaveria sieltä erottuu, joilla seuraa riittää. Niistäkin vain toisella niin, että joka viikonlopun jälkeen olisi jotain päivitettävää.
Sinä ja kaksi kaveriasi olette viettäneet viikonlopun itkemässä av:lla ja sitten maanantaina ihmettelette ettei taaskaan saatu naisia. No tietysti, tämähän toki kertoo vedenpitävästi, että KUKAAN mies ei koskaan saa naisia. Paitsi se yksi lapioleukainen laatikkopää.
Nyt v*ttu oikeesti jätkät, pää pois sieltä omasta (tai kaverin) p*rseestä ja Prisman käytävälle katselemaan, millaiset turajuusot ne on kuulkaas saaneet naisia.
Täysin psykoottisia nämä jankkaajat. Niin totaalisen sekaisin päästään, ettei mitään rajaa. Jotkut näkevät venäläisiä vakoojia ympärillään, toiset isoleukaisia laatikkopäisiä miehiä. Ei pyhä sylvi. :D
Vihjaatko että minulle sopisi Jessikka Aro naiseksi?
t. isoleukoja näkevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjaatko että minulle sopisi Jessikka Aro naiseksi?
t. isoleukoja näkevä
Voisimme mennä treffeillä helikopteriajelulle: Jessikka tähystäisi näkyykö venäläisiä sukellusveneitä Suomenlahdella ja minä keskittyisin Prisman parkkipaikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?
Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta.
Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).
Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät.
Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani.
Siis kaikkein vaatimattomimman näköiset naiset kävivät kaikkein hanakimmin kerjäämässä pakkeja ja "ottamassa verbaalisesti turpaansa" sinun nuoruudessasi? Oikeasti? Mistä ihmeestä nämä vaatimattoman näköiset naiset oikein löysivät riittävästi itsetuntoa tuohon? Miksi jatkuvat pakit eivät vaikuttaneet heidän itsetuntoonsa ja rohkeuteensa negatiivisesti, kuten yleensä aina sekä miehillä että naisilla vaikuttaa?
Harvemmin naiset mitään pakkeja saa eikä 99,99% miehistä ole naisille tylyjä tai ilkeitä.
Mitäääh?
Olen ollut elämässäni ihastunut varmaan kymmeniä kertoja, ja ainakin 95% kerroista on tullut pakit. Useamminkin.
Viimeisin tapaus: itseäni vanhempi mies, todella todella pienituloinen muuten, leukaa en tsekannut, lyhyehkö, ei varmaan muiden mielestä komea mutta minun mielestäni ihanin: ei huolinut edes seksiä kanssani.
Kun ei nappaa niin ei nappaa. :(
Ei saa naista. Ei pääse kylvämään siementä. Ah kun romanttista! Sanoisi nyt joku vielä, että tarvii reikää.
En halua olla "joku nainen", pano, panopuu, reikä, plan B.
Haluan miehen, johon olen ihastunut ja joka on ihastunut minuun. Haluan olla rakastettu ja haluttu. Juuri minä, ei joku nainen vain.
"Vaatimuslistallani" ei ole mitään muuta. Miehen tulot ja leuka esim ei kiinnosta.
Tätä on joidenkin mahdotonta käsittää.
Minä pitäisin miehestä, joka haluaisi odottaa sitä oikeaa. Mutta jos eteen tulisi joku mies, jolle kelpaisi kuka vaan nainen, se olisi turn off. Toki miehen kysyntä kertoo siitä, että ei ole mikään mt-ongelmainen narsisti, joten hyvähän se on jos hän muillekin naisille olisi kelvannut. Silloin tietää myös, että mies ei vaan tyydy, jos hänellä on muutenkin kysyntää.