Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?
Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta.
Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).
Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät.
Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani.
Siis kaikkein vaatimattomimman näköiset naiset kävivät kaikkein hanakimmin kerjäämässä pakkeja ja "ottamassa verbaalisesti turpaansa" sinun nuoruudessasi? Oikeasti? Mistä ihmeestä nämä vaatimattoman näköiset naiset oikein löysivät riittävästi itsetuntoa tuohon? Miksi jatkuvat pakit eivät vaikuttaneet heidän itsetuntoonsa ja rohkeuteensa negatiivisesti, kuten yleensä aina sekä miehillä että naisilla vaikuttaa?
Harvemmin naiset mitään pakkeja saa eikä 99,99% miehistä ole naisille tylyjä tai ilkeitä.
Okei. Tarkoitit siis tavallisia perusnättejä naisia, et niitä ulkoisesti kaikkein vaatimattomimpia. Ulkoisesti vaatimattomat naiset nimittäin todellakin saavat 99%ssa tapauksista pakit niiltä komeilta alfoilta. Se johtuu siitä, että alfojen ympärillä pyörii niin paljon vähemmän vaatimattomankin näköisiä kiinnostuneita naisia. Heillä on varaa valita ja koska heidän ei tarvitse tyytyä mielestään rumaan naiseen, he hyvin harvoin niin tekevätkään. Jos tekevät, niin jälkeenpäin paitsi alfa itse, myös hänen hännystelijäporukkansa avoimesti pilkkaavat rumaa naista ja naureskelevat hänelle, että pääsi reppana sentään säälipanolle.
Ja kyllä vaan miehetkin antavat hyvin ilkeitä pakkeja naisille, jonka ulkonäkö ei miellytä. Jotkut ovat hyvin innokkaita ilkkumaan toisen ulkonäköä, vaikkei tämä olisi lähestynytkään. Ette te miehetkään mitään pyhimyksiä ole. Tämän voin kertoa sinulle pitkällä kokemuksella hyvin vaatimattoman näköisenä naisena.
Ulkoisesti vaatimattomat naiset saavat pakit alfoilta? Tässä taas nähdään että naisten on aina pakko pariutua ylöspäin. Tavalliset miehet eivät kelpaa.
Ei. Tasoteoriaketjussa nimenomaan opetettiin, että naiset joutuvat tyytymään itseään alempitasoisiin, koska alfoja ei riitä kaikille. Eli kaunis nainen & ruma mies on normi.
Koettakaa nyt itse pysyä perässä tän teidän teorian kanssa, älkääkä jatkuvasti muuttako sitä sen mukaan, miten keskusteluun parhaiten sopii!
Mistä tämän tason virallisen määrityksen voi lukea?
Eiköhän se mennyt juuri päinvastoin teorian mukaan eli alfat pyörittää pillukarusellia ja normimiehet joutuvat tyytymään jämiin eli yksinhuoltajiin, lihaviin, rumiin, yli 30v tms tai olemaan yksin
Tälläkin palastalla akat ovat kertoneet miten on parempi tyytyä seksiin silloin tällöin komistuksen kanssa kun olla epäviehättävän miehen kanssa. Kaikki tiedetään mitä tuo tarkoittaa koska 80% miehistä ovat alle keskiarvon naisten mielestä.
Aina yhtä viihdyttävää lukea, että itsensä tavikseksi ja luultavasti omasta mielestään romanttiseksi kunnon mieheksi luokitteleva mies puhuu pillukarusellista ja kutsuu joitakin naisia jämiksi.
Olen lähempänä sitä alfaa joka pyörittää pillukarusellia. En tosin mitään yhdenyönjuttuja harrasta vaan monta suhdetta samalla.
Juu, uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei tajua: hän ei ole kiinnostunut naisista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita. Pekka taas ei kiinnosta naisia, joista hän kiinnostuu. Naisia on siis tarjolla, mutta ei mieluisia. Pekkoja on tarjolla, mutta ei mieluisia. Onko Pekka tyhmä?
Lopettakaa jankkaamasta tuosta että kiinnostuneita naisia olisi mutta Pekkaa ei kiinnosta.
Eiköhän kaveri sanonut niin ettei vaikuttaisi ihan totaali luuserilta (mitä hän ei toki ainakaan naisenpuutteen vuoksi ole - nykyään ei ole helppoa saada naisia ja tuo käsitys joutaisi jo samaan roskakoriin homoseksuaalisuuden mt-diagnoosin kanssa).
Nimenomaan. Oman kokemukseni mukaan naiset joko kiinnostuvat tai eivät kiinnostu. Ei ole mitään sellaista miestä josta joku nainen kiinnostuisi mutta muut eivät.
Kaikkein hanakimmin ne ulkoisesti vaatimattomamman näköiset naiset niiden alfa-uroiden kimpussa baarissa olivat ainakin minun nuoruudessani.
Siis kaikkein vaatimattomimman näköiset naiset kävivät kaikkein hanakimmin kerjäämässä pakkeja ja "ottamassa verbaalisesti turpaansa" sinun nuoruudessasi? Oikeasti? Mistä ihmeestä nämä vaatimattoman näköiset naiset oikein löysivät riittävästi itsetuntoa tuohon? Miksi jatkuvat pakit eivät vaikuttaneet heidän itsetuntoonsa ja rohkeuteensa negatiivisesti, kuten yleensä aina sekä miehillä että naisilla vaikuttaa?
Harvemmin naiset mitään pakkeja saa eikä 99,99% miehistä ole naisille tylyjä tai ilkeitä.
Okei. Tarkoitit siis tavallisia perusnättejä naisia, et niitä ulkoisesti kaikkein vaatimattomimpia. Ulkoisesti vaatimattomat naiset nimittäin todellakin saavat 99%ssa tapauksista pakit niiltä komeilta alfoilta. Se johtuu siitä, että alfojen ympärillä pyörii niin paljon vähemmän vaatimattomankin näköisiä kiinnostuneita naisia. Heillä on varaa valita ja koska heidän ei tarvitse tyytyä mielestään rumaan naiseen, he hyvin harvoin niin tekevätkään. Jos tekevät, niin jälkeenpäin paitsi alfa itse, myös hänen hännystelijäporukkansa avoimesti pilkkaavat rumaa naista ja naureskelevat hänelle, että pääsi reppana sentään säälipanolle.
Ja kyllä vaan miehetkin antavat hyvin ilkeitä pakkeja naisille, jonka ulkonäkö ei miellytä. Jotkut ovat hyvin innokkaita ilkkumaan toisen ulkonäköä, vaikkei tämä olisi lähestynytkään. Ette te miehetkään mitään pyhimyksiä ole. Tämän voin kertoa sinulle pitkällä kokemuksella hyvin vaatimattoman näköisenä naisena.
Ulkoisesti vaatimattomat naiset saavat pakit alfoilta? Tässä taas nähdään että naisten on aina pakko pariutua ylöspäin. Tavalliset miehet eivät kelpaa.
Ei. Tasoteoriaketjussa nimenomaan opetettiin, että naiset joutuvat tyytymään itseään alempitasoisiin, koska alfoja ei riitä kaikille. Eli kaunis nainen & ruma mies on normi.
Koettakaa nyt itse pysyä perässä tän teidän teorian kanssa, älkääkä jatkuvasti muuttako sitä sen mukaan, miten keskusteluun parhaiten sopii!
Eiköhän se mennyt juuri päinvastoin teorian mukaan eli alfat pyörittää pillukarusellia ja normimiehet joutuvat tyytymään jämiin eli yksinhuoltajiin, lihaviin, rumiin, yli 30v tms tai olemaan yksin
Tälläkin palastalla akat ovat kertoneet miten on parempi tyytyä seksiin silloin tällöin komistuksen kanssa kun olla epäviehättävän miehen kanssa. Kaikki tiedetään mitä tuo tarkoittaa koska 80% miehistä ovat alle keskiarvon naisten mielestä.
Ja 80 % miehistä on viimeistään kolmekymppisenä parisuhteessa. Eli joko naiset pariutuvat alle keskiarvon miesten kanssa tai sitten tuo jankuttamasi väite ei pidä paikkaansa.
Aika moni tietämäni mies pitää sivusuhdetta tai panee muita aina kun tulee mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä viihdyttävää lukea, että itsensä tavikseksi ja luultavasti omasta mielestään romanttiseksi kunnon mieheksi luokitteleva mies puhuu pillukarusellista ja kutsuu joitakin naisia jämiksi.
Olen lähempänä sitä alfaa joka pyörittää pillukarusellia. En tosin mitään yhdenyönjuttuja harrasta vaan monta suhdetta samalla.
Juu, uskotaan.
Ja tuon nollakommentin tarkoitus oli? Enpä nyt mitään axl smith juttuja ala harrastamaan vaan sen takia että saisin jotkut palstamammat hiljaisiksi.
Pikkupojat käy päivittäin lainaamassa Pekalta tiskiainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on vielä kolmekymppisenäkin täysin kokematon naisasioissa, täytyy hänessä olla jotain pahasti vialla... Anteeksi nyt vaan. Joko luonne on vinksallaan tai sitten olemus on luotaantyöntävä.
Turha naisista hakea vikaa. En minä ainakaan kiinnostu epätoivoa hohkaavista "anteeksi että olen olemassa"-tyyppisistä miehistä. Olemus on ihmisessä se tärkein asia, ei niinkään ulkonäkö. Itsevarmuus ja tietynlainen anteeksipyytelemättömyys on todella kiihottavaa, ja taatusti herättää kiinnostuksen. Itsekeskeisyys ja ns. lahnamaisuus saa ainakin minut juoksemaan karkuun...
Älä viitsi yleistää! Itse olen aina ollut heikkona ujoihin miehiin ja mainitsemasi röyhkeä anteeksipyytelemättömyys on mulle ihan uskomaton turn-off. Harmi vaan, että asetelma on aina sama: machopaskiainen lähestyy minua ja minä annan pakit, minä lähestyn kainostelijaa ja se antaa mulle pakit.
Kohtaanto-ongelma. Sehän se, ei mitkään tasot.
Ehkä se kainostelija mies tahtoo parisuhteen ja etsii oman tasonsa naista siihen ja väärin oletat kelpaavasi koska kelpaat jollekin komealle machopaskiaiselle yhden yön panoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tarina on minulla.
Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä.
Yksin jääneet ovat juuri tyypillisiä romanttisia, herkkiä ja empaattisia kílttimiehiä. Niillä häiriköillä ja huligaaneilla on jo yläasteella seurustelusuhteita
AV:lla nämä empaattiset ja herkät miehet sitten suunnittelevat naisten orjuuttamista s.e.ksin saamiseksi kaikille miehille ja muuta sellaista mukavaa. Kyllä on herttaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tarina on minulla.
Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä.
Tässä voi olla totuuden siemen ..
Minullakin oli kuvitelmat, että noin 25 -vuotiaana varmasti olen hyvässä parisuhteessa ja ennen 30:n ikää on mahdollisesti perhe.
Naisia katsoin aina pitkä suhde mielessä. Toki halusin seksiä, mutta kuitenkin samalla myös muuta kuin yhtä kertaa ja heihei.Miksi sitten yli 30 -vuotiaana onnistuin kohtaamaan sen oikean enkä nuorempana? Ehkä pitkää romanttista suhdetta kaipaavat naiset eivät ole nuoria tai jos ovat, he ovat joko uskovaisia tai pyörivät jossain aivan muualla kuin ravintoloissa, jotka ennen tinder-aikaa olivat se yleisin tapaamispaikka.
Olet tässä ihan ytimessä eli tavalliset mukavat naiset eivät ole baarissa/ravintolassa/yökerhossa ja jos ovatkin, ovat siellä kavereidensa kanssa eikä elämänkumppania hakemassa. Omista 20-30 v tuttavista ei yksikään pyöri yöelämässä, opiskelijabileissä tms. Eikä yksikään ole uskovainen.
Onnellinen 44v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä valejuttuja.
Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta.
Katsotaanko tilastoja? Kolmikymppiseksi saakka kokemattomat ovat marginaaliryhmä.
Terveiset marginaalista.
Onneksi 32v onnisti ja nykyään on parisuhde ja perhe :)
Miehelle tämä ei ole etenemistä vaan alamäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.
Itsekin olin 28v asti kokematonMyös ylipaino ja mielenterveysongelmat. Mun tarina on sellainen että olin lievästi ylipainoinen teininä, jolloin niitä ensimmäisiä kokemuksia olisi pitänyt hankkia.
No en kehdannut, häpesin lievää ylipainoa aika paljon ja sairastuin myös masennukseen minkä takia kiinnostusta lopulta ei enää edes ollut.
No äkkiä olinkin jo 18v ja hävetti oma tilanne niin paljon, että eristäydyin kavereista kun sain kuulla vaan vit*uilua. Tuossa vaiheessa en enää ollut ylipainoinen vaan hoikka, mutta kokematon.Hoidin amiksen loppuun ja sit inttiin, ei oikein ollut sillä hetkellä edes aikaa seurustella. Sitten ikää on jo 20v ja ei kokemusta seurustelusta tai seksistä. Saa huomata ettei ympärillä edes ole vapaita naisia (asun itäsuomessa pienellä paikkakunnalla) joten eipä tässä ole mitään tehtävissä. Tuskin osaisin edes seurustella, mitä mä suhteella edes tekisin? 💑
Seksiä en uskalla harrastaa kun ikää yli 20v ja kokematon.
En ole enää ruma, saan paljon kehuja somessa. Lisäksi kävin kesällä monissa häissä eri puolilla suomea ja voi pojat sitä naisten määrää jotka haluaisi tutustua muhun. Meillä on vain yhteisiä kavereita (muita yhdistäviä tekijöitä ei ole) ja silti vielä toistaiseksi 3 eri naista laittaa säännöllisesti viestiä ja kyselee kuulumisia ja tapailenko ketään??
Mikä sun ongelma on? Miksei kukaan sinusta kiinnistunut nainen kelpaa? Älä missaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies saisi edes puhua tasoteoriasta ilman että häntä luokiteltaisiin huonoksi? Itsehän te myös siitä puhutte.
Ja kyllä se vaan menee niin ettei yli 30-v nainen enää ole sitä halutuinta luokkaa ellei ole joku kim kardashian. Havainto vaan, en minä keksi näitä juttuja.
Itse olin kolmekymppisenä melkein kuin Pekka. Tosin olin työnarkomaani ja ystävät järjestäneet pari kertaa pillua. Nyt vanhempana on nainen ja lapsia kun kaverit järjesti rehvejä.
Asuin ja työskentelin pikku kylällä kaukana vapaista naisista. Yritin vaikka millä deittisivulla monta vuotta tuloksetta, ei mun kirjoituksilla, sijainnilla, faktoilla... yksikään nainen lämmennyt jotta olis vaivautunut vastaamaan. Yksinkertaisesti ei voinut keneenkään edes tutustua. Täältä päin tunnen montakin töissä käyviäkin "Pekkola"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on kaksi: joko pitää laskea rimaansa niin alas, että alkaa tarjontaa löytymään, tai sitten tekee kaikkensa jotta oma taso nousee. Kyllähän naisiakin kehoitetaan ensimmäisenä fiksaamaan ulkonäkönsä: laihduttamaan ja treenaamaan. Joissakin tapauksissa jopa kirurgisia kosmeettisia toimenpiteitä suositellaan. Toisin sanoen, ulkonäköä pitää hiulata niin kauan, että vastakkaisen sukupuolen kiinnostus herää. Tosin, joskus on myös kohdattava totuus: kaikki eivät vain yksinkertaisesti löydä kumppania vaikka minkä yrittäisivät. Tämän tiedän epäviehättävänä keski-ikäisenä naisena varsin hyvin.
Mulle ainakin käy usein niin, että naiset antavat mulle pakit ja valitsevat vähemmän tasokkaan miehen. Tai sitten mun käsitys on vääristynyt
Luulen, ettet osaa käyttäytyä ja esiintyä syystä tai toisesta edukseksi? Tähän auttaa harjoittelu. Älä ole outo.
Eipä tuo "Pekka" ole menettänyt juuri mitään, ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole naisen kanssa, että sitä pitäisi alkaa suremaan.
"Pekkakin" voisi rohkeasti alkaa homoksi, ei tule turhia pettymyksiä lordoosien kanssa ja elämä hymyilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja itketään täällä joka ikinen päivä? Kuka jaksaa vatvoa jonkun toisen henk. Koht. asioita päivästä toiseen. Pekalle on käynyt huono tuuri, voi voi. Elämä jatkuu.
Entäs jos Pekka olisi veljesi, tai kaverisi?
Jos Pekka olisi veljeni, toki yrittäisin potkia sitä perseelle ja haalia tyrkylle sinkkunaisia kaveripiiristä. Onko tämä jotenkin niin arka asia, ettei voi sukulaisilta tai kavereilta pyytää apua etsintään ja omien vikojen karsintaan?
Miksi syyttelette Pekkaa siitä että kuka vain kelpaisi, kunhan on joku? Eikö sanonut suoraan että jokunen nainen olisi hänestä ollut kiinnostunut, mutta hän ei heistä! Voiko olla enää puhtaammat tarkoitusperät Pekalla kun ei käyttänyt näiden naisten kiinnostusta hyväkseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi syyttelette Pekkaa siitä että kuka vain kelpaisi, kunhan on joku? Eikö sanonut suoraan että jokunen nainen olisi hänestä ollut kiinnostunut, mutta hän ei heistä! Voiko olla enää puhtaammat tarkoitusperät Pekalla kun ei käyttänyt näiden naisten kiinnostusta hyväkseen?
No eikö sitä voisi antaa edes mahdollisuuden? Sellaiset rakkautta ensi silmäyksellä jutut kun ovat pelkkää paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi yli nelikymppistä neitsytmiestä. Toinen ylipainoinen pitkäaikaistyötön, toinen hyväpalkkainen nörtti. Fiksuja molemmat.
Itse sain ekan kokemuksen 25-vuotiaana, kun asiaan panostin. Sitä ennen olin luullut ja odottanut, että kyllä se oikea sieltä saapuu. Ei saavu.
Seksiä sain, kun melkein kuka vain kelpasi. Oikeaa seurustelua ei näiden kanssa tahtonut, vaikka oli useampi monivuotinenkin suhde. En ole koskaan rakastunut tai ihastunut niin, että joku olisi ihastunut myös itseeni.
Nykyisin olen yksin, ja viihdynkin aika hyvin näin, vaikka tietysti ihmetyttää, että miten se näin meni.
Ala-asteella luulin toisin, mutta tuossa 25v maissa tajusin asian, että ei vain onnistu tällä tavalla. Kyllä yksin voi oikeasti jäädä.
Ja sitten ihmetellään kun naiset ei halua näitä jotka panisivat vaikka orankia. Kiva elää niin että on panopuuna miehelle joka oikeasti pitää sua vaan siinä seksin takia ja on heti valmiina vaihtamaan jos saa parempaa. Miehet aina väittää että logiikka on miesten laji, mutta näiden keskustelujen perusteella miestä epäloogisempaa olentoa ei ole.
Toisesta voi tykätä ja voi olla hänen ystävänsä, vaikka ei rakastaisikaan. Jonkun rakkaus voi olla huonompaa ja valheellisempaa kuin toisen tykkääminen.
Kaikkein valheellisinta ja huonointa on sellainen että ollaan vuosia toisen ihmisen kanssa ajatelleen salaa että en oikeasti edes seurustele. On ihan oikein että tällainen mies on nykyään sinkku. Ja veikkaan että pariutuminen käy vuosi vuodelta vaikeammaksi, koska naisten kusipäätutka paranee iän ja kokemuksen karttuessa.
Kuinka mones elämän rakkaus itselläsi mahtaa olla takana? Joka toinen ihana rakkaus päättyy eroon. Onko se jotenkin vähemmän kusipäistä valehdella rakastavansa toista ja erota sitten kahden vuoden päästä, kuin se, ettei puhu rakkauksista eikä naimisiinmenosta, vaan ottaa tunteet vakavasti?
Jos ihminen ei ole rakastunut kehenkään, yksinkö ja ilman hellyyttäkö hänen pitää koko loppuelämänsä olla? Kukaan ei ole missään sanonut, että "naisia vaihdetaan lennossa", kun pointti just oli, ettei ole sitä naista, ensimmäistäkään.
Ei Pekka ole jäänyt mitään paitsi.
Eikä Pekan tarvitse hävetä mitään.
Pekka on itse asiassa voittaja.
Ei nainen ja parisuhde ole mikään saavutus.