Milloin mies kelpuuttaa minut äidiksi?
Ongelma on että haluaisin itse lapsia, mutta mies ei vielä, hänestä molemmilla vanhemmilla on PAKKO olla vakituinen työ jo ennen lasten hankintaa. Opiskelen alaa jolla työtä löytyisi varmasti vaikka saisikin ensin lapsia (sosiaali-ja terveysala). Enää vähän jäljellä koulua. Mies ei kuitenkaan suostu yrittämään lapsia ennen valmistumista ja vakituista työtä, kun taas moni opiskelukaverini esim. On tullut raskaaksi ennen valmistumista. Mies taas vie keskittymistäni opiskelulta, mm. Herättää aamulla aikaisin kun minulla on työpäivä tai harjoittelua vaikka saisin vielä nukkua ja vaatii minua mukaan matkoille jotka vie fokusta opiskelusta. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä? Olen itse kohta 28 v Ja mies saman ikäinen. En kovin kauaa pystyisi odottamaan ennen kuin alkaa yrittää lapsia, koska muuten pelkään että en niitä saa ikinä jos hedelmällisyys heikkenee. Mies myös vaihtaa mielipidettä, vähän aikaa sitten sanoi että voisi alkaa yrittää raskaaksi tuloa kun valmistun ja nyt että vasta kun minulla on Vakityö.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen taas ei ole asiallista että lasten hankkiminen olisi muka vain hyvin toimeentulevien oikeus. Kyllä minäkin keskituloinen olen ja minusta se riittää. Jos vain rikkaat saisivat lisääntyä syntyvyys varmaan laskisi ennestään. Tosin edellinen viesti taisi olla provo.
Ap
Ei ole provo, vaan tosiasia. Naisten touhu ärsyttää niin saaatanasti kun se ei mene jakeluun, että ne kersat ei ole mikään ihmisoikeus joka tulee sitä kautta kun on saanut pilun. Kersoilla on syntyessään oikeus saada hyvä ja huolista vapaa taloudellisesti turvattu elämä, mitä ei kouluja käymättömät perceaukiset työttömät ämmmät pysty kersoille tarjoamaan. Hyvä elämä kersoille tarkoittaa että on äiti ja isä, naimisissa, niillä on vakituiset työt, ja koti on omakotitalo eikä velkaa ole satoja tuhansia joita ei saa kukaan ikänä maksettua. Ja sen tähden sitten kersat joutuu kärsimään kun vanhemmat ovat perceaukisia uuvatteja joilla on velkaa witusti, eikä rahaa riitä mihinkään muuhun kuin puuroon ja näkkileipään, kaikki muu haetaan luteita kihiseviltä kirpputoreilta. Se on saaatana tuollainen ihmisoikeus rikos, laittaa kersat kärsimään kun äiti on hooro ja tyhmä kuin saapas.
Teidän suhteenne tila ei kuulosta hyvältä? Ihan kuin miehesi olisi muuttumassa tuosta seksittömyydestään ja pelaamisestaan.
Eroa ennemmin. Miten lapsi parantaisi, kun suhde ei voi hyvin?
Mietin eroa mutta sellaisia ratkaisuja ei tehdä äkkiä. Mietin myös löytäisinkö luotettavan miehen joka myös haluaa lapsia.
Ap
Viesti 99 voisi tosin olla anoppini kirjoittama. Anoppi nimittäin myös sanoi että vasta kun on vakityö, on oikeus lisääntyä.
Ap