Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin mies kelpuuttaa minut äidiksi?

Vierailija
06.08.2018 |

Ongelma on että haluaisin itse lapsia, mutta mies ei vielä, hänestä molemmilla vanhemmilla on PAKKO olla vakituinen työ jo ennen lasten hankintaa. Opiskelen alaa jolla työtä löytyisi varmasti vaikka saisikin ensin lapsia (sosiaali-ja terveysala). Enää vähän jäljellä koulua. Mies ei kuitenkaan suostu yrittämään lapsia ennen valmistumista ja vakituista työtä, kun taas moni opiskelukaverini esim. On tullut raskaaksi ennen valmistumista. Mies taas vie keskittymistäni opiskelulta, mm. Herättää aamulla aikaisin kun minulla on työpäivä tai harjoittelua vaikka saisin vielä nukkua ja vaatii minua mukaan matkoille jotka vie fokusta opiskelusta. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä? Olen itse kohta 28 v Ja mies saman ikäinen. En kovin kauaa pystyisi odottamaan ennen kuin alkaa yrittää lapsia, koska muuten pelkään että en niitä saa ikinä jos hedelmällisyys heikkenee. Mies myös vaihtaa mielipidettä, vähän aikaa sitten sanoi että voisi alkaa yrittää raskaaksi tuloa kun valmistun ja nyt että vasta kun minulla on Vakityö.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle että voi olla jopa helpompi saada vakityö kun lapset hankittu. Mutta ei usko.

Ap

Vierailija
82/106 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut miehelle että voi olla jopa helpompi saada vakityö kun lapset hankittu. Mutta ei usko.

Ap

Mitä sinä sitten tästä ketjusta haet? Ei meistä kukaan sinun miestäsi vakuuttuneeksi saa jos hän todella on noin tietämätön. Vaihda ukkoa tai ole ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Face the facts. Mies ei halua lapsia, tai ei ainakaan sinun kanssasi.

Vierailija
84/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin että jos mies haluaa lapsia hän tajuaa 28-vuotiaana että niitä pitää alkaa yrittää tässä iässä?

On totta että naisia syyllistetään aina siitä että on väärä aika lisääntyä, milloin ei ole vakityötä tai milloin opiskelee tai on liian nuori tai vanha. Tuleekohan itsellekään yleisesti hyväksyttyä ajankohtaa siihen, 28 v opiskelija, melkein valmis mutta ei vakituista työtä vaan pätkiä. Ei ihme että syntyvyys on matalaa :(

Ap

Vierailija
85/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa mies ei osallistu edes lapsiperhearkeen.

Vierailija
87/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt koulun loppuun.

Vierailija
88/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin hyvä idea käydä koulu loppuun. Jotenkin tuntuu vaan että miehelle se ei riitä eikä se jos saan määräaikaisen jostain, vaan pitää olla se vakityö :( mies haluaa myös matkalle taas ensi kesäksi kun taas minä en, olen päättänyt kieltäytyä siitä, enää en lähde matkalle ennen kuin aletaan yrittää lasta ja samoin työelämä prioriteetissa ylempänä. Tiedän kyllä että mies suuttuu näistä päätöksistäni mutta sille ei voi mitään.

Ap

Vierailija
89/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oma suunnitelmani olisi että käyn koulun loppuun ja hankin määräaikaisen työn, ja sitten alkaisin yrittää raskautta. Mutta en tiedä suostuuko nykyinen mies siihen. Jos ei suostu, pitää etsiä toinen mies. Lapsen saanti on kuitenkin niin suuri asia että siitä en suostu kompromissia tekemään, koska tiedän että katkeroituisin jos en edes yrittäisi ikinä.

Ap

Vierailija
90/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyn pettäminen ei ole kovin todennäköistä koska meillä ei ole seksiä juuri ikinä. Mies on aika haluton ja vaikka minä voin haluta monta kertaa viikossa, mies ehkä kerran kuussa. :( tyydyttää itseään kyllä joka viikko usean kerran. Kun meillä on yhdyntä mies on tosi tarkka kondomista.

Ap

Luin koko ketjun. Siinä tapauksessa, ettei ole trolli, ap:n antamilla tiedoilla tähän suhteeseen ei lapsia tule.

Jos ap vielä jaksaa katsella sivusta miehen yhden hengen sekstailua vuodesta toiseen, vaikka yhteistä seksiä ei käytännössä ole, niin jo on surkea elämä edessä. Täysin pimennossa nyt on, mitä ap ja mies tekevät yhdessä.

Anoppi + mies, jotka eivät ole selvillä onko iäkäs vanhus hoitokodissa enää elossakaan, on puhdasta legendaa. Kyllä ne sieltä jonkin ilmoituksen kuolemantapauksesta lähettävät.

Vierailija
91/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen alkanut miettiä eroakin jo. Kotona mies pelaa pelikoneella ja tosiaan seksiä meillä ei ole, muuten on kunnon mies ja olisi melkein täydellinen jos haluaisi kanssani lapsia. Riidat lapsen saannista ja seksittömyys (joudun itse tyydyttämään itseni), nakertavat suhdetta.

Ja ihan todella mies sanoi vähän aikaa sitten kun kysyin isoäidistään, ettei tiedä onko elossa ja ettei se kiinnosta :( itsellä kaikki isovanhemmat jo kuolleet enkä ymmärrä tuollaista suhtautumista. Samoin anoppi sanoi kerran ettei tiedä onko äitinsä elossa ja ettei käy häntä katsomassa ikinä. Asutaan miehen kanssa samassa kaupungissa missä sijaitsee palvelutalo, jossa isoäiti on. Mies on käynyt siellä viimeksi 8 vuotta sitten. Anoppi asuu myös 20 km päässä palvelutalosta.

Ap

Vierailija
92/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että harkitset tarkkaan, haluatko jatkaa tuossa suhteessa.

Vierailija
93/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kyllä. Pitäisi vaan löytää joku toinen mies sitten, kai normaaleja, luotettavia kunnon miehiä on olemassa...

Se miksi harkitsen on että pelkään jääväni lapsettomaksi tämän miehen takia ja että mies ei aina välitä tarpeistani, mm. Herättää aamuyöllä kun menee töihin vaikka minulla olisi iltavuoro.

Ap

Vierailija
94/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kelpuuttaa omaksi äidikseen?

Vierailija
95/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelet vielä noin vanhana? Oletko jäänyt luokalle?

Lapsukainen, sinä joudut opiskelemaan 3-4 uutta ammattia loppuelämäsi aikana. Väkisinkin olet aika vanha siinä vaiheessa.

Vierailija
96/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin välillä tuntuu kyllä että mies pitää minua äitinä. Mies mm. Haluaisi että peittelisin hänet iltaisin... Onhan se söpöä mutta ei sellaista jaksa joka ilta. En tiedä millaisen kasvatuksen on saanut vanhemmiltaan...

Ap

Vierailija
97/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin välillä tuntuu kyllä että mies pitää minua äitinä. Mies mm. Haluaisi että peittelisin hänet iltaisin... Onhan se söpöä mutta ei sellaista jaksa joka ilta. En tiedä millaisen kasvatuksen on saanut vanhemmiltaan...

Ap

Ap. Vähän enemmän yritystä >:( Ei me palstalaiset täysin aivottomia sentään olla.

Vierailija
98/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo. Mieheni on oikeasti tuollainen.

Ap

Vierailija
99/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ap se et suostu tajuamaan että se mies EI HALUA KANSSASI LAPSIA.

Miksi ap ei tajua että ne kersat EIVÄT OLE MIKÄÄN IHMISOIKEUS ! Niitä saa tehdä _AINOASTAAN_ ne ihmiset jotka ovat hyvissä varoissa, ei veloissa ja vakituiset työpaikat. Tuollaiset idiootit kuin ap, pitäisi kastroida ja kuohia.

Vierailija
100/106 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen taas ei ole asiallista että lasten hankkiminen olisi muka vain hyvin toimeentulevien oikeus. Kyllä minäkin keskituloinen olen ja minusta se riittää. Jos vain rikkaat saisivat lisääntyä syntyvyys varmaan laskisi ennestään. Tosin edellinen viesti taisi olla provo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi