Naiset herätys -kondomin käyttö
Päädyin viikonloppuna baari-illan jälkeen jatkoille "kaverin kaverin kaverin" luokse. Ei ollut epäselvyyttä siitä, että seksiä mennään naisen asunnolle harrastamaan. Otin jo hyvissä ajoin kondomipaketin esiin, ja kun oltiin lopulta päädytty sänkyyn saakka se oli näppärästi käsillä. Kun aloin availla paketti, nainen räjähti nauramaan "et kai oikeasti aio käyttää tuota". Olin ihan hämilläni, että mitä helv... tottakai aion. Naista huvitti suuresti se, että joku aikoo panna kumilla kun "eihän se edes tunnu kummastakaan hyvältä" jne. Hetki asiasta väiteltiin, ja lopulta hoidettiin hommat, kumilla.
Vielä seksin jälkeen nainen mutisi miten "epäkäytännöllinen kortsu on" ja "eihän kukaan noita enää käytä kun kaikilla on pillerit".
Ja tämä neiti ei ole mikään ainutlaatuinen tapaus, näitä paljaalla antavia tulee vastaan säännöllisesti. Tällaistako tämä todella on? Kumia ei käytetä, ja ketään ei pelota taudit tai vahinkoraskaudet?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua panevat miehet ovat likaisia. Jos ei kelpaa kortsun kanssa, olkoon sitten ilman tai menkään panemaan niitä likaisia saastuneita kuppapil luja.
Tykkään näistä missä sukupuoli on turhaan mainittu vain peukutuksien kalasteluun.
Joo sehän on niin että kun yksi nainen niin kaikki naiset! Huoh.
Joo sehän on niin että kun yksi mies niin kaikki miehet! Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua panevat miehet ovat likaisia. Jos ei kelpaa kortsun kanssa, olkoon sitten ilman tai menkään panemaan niitä likaisia saastuneita kuppapil luja.
Oikeesti ei naisetkaan tykkää kumeista. Halut kärsii kun nainen on valmis ottamaan kullin sisää ja mies rupeaa räpeltämään kumin kanssa. Paljas muna luistaa paremmin ja tuntuu naisestakin paremmalta. Pillun nuoleminenkin kuuluu seksiin eikä siinä kukaan mitää suojia pidä. Naiset ovat taas imeneet paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ei naisetkaan tykkää kumeista. Halut kärsii kun nainen on valmis ottamaan kullin sisää ja mies rupeaa räpeltämään kumin kanssa. Paljas muna luistaa paremmin ja tuntuu naisestakin paremmalta. Pillun nuoleminenkin kuuluu seksiin eikä siinä kukaan mitää suojia pidä. Naiset ovat taas imeneet paljasta.
Ei mun miestuttava ainakaan räpellä kortsun kanssa, vaan sujuvasti laittaa paikoilleen eikä siinä kauaa kestä. Kiihotun itse ainakin enemmän turvallisuuden tunteesta ja välittävästä ja vastuullisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkäytetään kortsuja kotonakin vaikka ollaan oltu naimisissakin 16 vuotta. Ei ole löydetty mulle sopivaa ehkäisyä ja mies ei halua vasektomiaa.
onhan teillä sopiva ehkäisy - kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Joo sehän on niin että kun yksi nainen niin kaikki naiset! Huoh.
Yksi hyvä omena ei pelasta mätäkoria.
Ei se kumikaan aina auta. Just hajos uuden tuttavuuden kanssa ja odottelen tässä pääsyä testeihin, ihan varmuuden vuoksi. Vielä ei voi mennä kun ei ole viikko täynnä...
Minä en jaksa jallittaa naisia enää nykyään, kun en itse suostu painamaan ilman kumia, mutta se taas ei tunnu miltään. Samapa tuo.
Miten niin heistä ei ole halunnut? :D
Ohis.