Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset herätys -kondomin käyttö

Vierailija
06.08.2018 |

Päädyin viikonloppuna baari-illan jälkeen jatkoille "kaverin kaverin kaverin" luokse. Ei ollut epäselvyyttä siitä, että seksiä mennään naisen asunnolle harrastamaan. Otin jo hyvissä ajoin kondomipaketin esiin, ja kun oltiin lopulta päädytty sänkyyn saakka se oli näppärästi käsillä. Kun aloin availla paketti, nainen räjähti nauramaan "et kai oikeasti aio käyttää tuota". Olin ihan hämilläni, että mitä helv... tottakai aion. Naista huvitti suuresti se, että joku aikoo panna kumilla kun "eihän se edes tunnu kummastakaan hyvältä" jne. Hetki asiasta väiteltiin, ja lopulta hoidettiin hommat, kumilla.
Vielä seksin jälkeen nainen mutisi miten "epäkäytännöllinen kortsu on" ja "eihän kukaan noita enää käytä kun kaikilla on pillerit".
Ja tämä neiti ei ole mikään ainutlaatuinen tapaus, näitä paljaalla antavia tulee vastaan säännöllisesti. Tällaistako tämä todella on? Kumia ei käytetä, ja ketään ei pelota taudit tai vahinkoraskaudet?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kortsua panevat miehet ovat likaisia. Jos ei kelpaa kortsun kanssa, olkoon sitten ilman tai menkään panemaan niitä likaisia saastuneita kuppapil luja.

Vierailija
42/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on kokemus että miehet ei halua käyttää kumia siis ihan 1/10 sitä käyttäisi vaan. Olen itse naisena vaatinut aina kumin käyttöä ja jos ei siihen suostu ei tule seksiä.

Sama periaate, vasta parisuhteessa ja testien jälkeen suostuisin ilman. Mulla on yhdestä miehstä kokemusta ja sillekin tuntui niin helkkarin vaikeelta se kumin käyttö. Turhautuneen huokailun saattelemana sitten suostui sen laittamaan, pikkasen meni fiilis. Mitä tästä opin, asiasta on hyvä keskustella ennen kuin mennään sänkyyn. Varmaan aika harvinaisuus sellainen mies joka laittaa ihan oma-aloitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käytän kondomia. Jos mies päästäisi äännähdyksenkin sitä vastaan, niin lentäisi sängystäni helvettiin ja vähän äkkiä.

Vierailija
44/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi ei tunnu hyvältä, mutta vielä huonommalta tuntuisi hiv. Joten kumi.

Vierailija
45/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kumi jos ei parisuhdetta. Niin tein, kerran vastapuoli tapailussa onnistui kiehnätessä ennen kortsun laittoa sujahtaa työnnön verran sisään josta älähdin. Hänellä todettiin klamydia kun passitin tapahtuneen jälkeen testeihin. Vuosia myöhemmin tämä vanha tapaus oli kostautua kun sain pahanlaatuisen kohtutulehduksen ja lapsettomuutta kesti toista vuotta ennen kuin tärppäsi plussa

Vierailija
46/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan kolmasosa 30-40-vuotiaista naisista antaa paljaalla satunnaissuhteissa. M40

Vierailija
47/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kannattaisi miesten huolehtia siitä että kondomeja mukana aina kun ulos on lähdössä? Minä olen kanssa aina vaatinut kondomin käyttöä, alussa ihan kaikilta. Myöhemmin ainoastaan pitkäaikaisessa suhteessa ja aviomiehen kanssa jätetty pois. Ja silloinkin olen varmistanut että miehelle on ok jos tulen raskaaksi- kantaa oman vastuunsa siitä. Olen varmaan tosi tiukkapipoinen mutta ei ole myös koskaan ollut sukupuolitauteja.

Vierailija
48/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti halusit panna sitä. Ei jymmärrä.

Vierailija
49/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eroni jälkeen harrastanut 5 satunnaisen tuttavuuden kanssa seksiä. Heistä 4 otti kondomin pois kesken yhdynnän. Tämä yksi joka ei ottanyt oli nuori ulkomaalainen. Muut yli 40v suomalaisia. Luotto mennyt miehiin. Ei siis enää seksiä mulle ja parisuhdetta en halua.

Vierailija
50/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eroni jälkeen harrastanut 5 satunnaisen tuttavuuden kanssa seksiä. Heistä 4 otti kondomin pois kesken yhdynnän. Tämä yksi joka ei ottanyt oli nuori ulkomaalainen. Muut yli 40v suomalaisia. Luotto mennyt miehiin. Ei siis enää seksiä mulle ja parisuhdetta en halua.

Luulisi, että tuo olisi rikos. Alhaisista alhaisinta.

Vierailija
51/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v korvilla olevat naiset antavat ilman kumia. Korkeintaan katsovat ettei munan päässä näy tauteja. On ihanaa tuntea pillun puristus kullin ympärillä ilman tunnon vievää kumia ja laskea sisään♥️

Vierailija
52/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut usempi tapaus vastaan jossa nainen hanakasti vastustaa kortsua. Melkeen jo luovutin kun yhden kanssa tyssäsi siihen.

Vierailija
53/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli lähtenyt oikein "laatunaisen" kämpille.

Vierailija
54/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan kolmasosa 30-40-vuotiaista naisista antaa paljaalla satunnaissuhteissa. M40

Ja sinähän panet paljaalla? 

Vierailija
55/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on kokemus että miehet ei halua käyttää kumia siis ihan 1/10 sitä käyttäisi vaan. Olen itse naisena vaatinut aina kumin käyttöä ja jos ei siihen suostu ei tule seksiä.

Mullakin tämä kokemuksena, naisena joka käyttää vain kumia myös vakisuhteessa (mielestäni se on yksinkertaisesti paras, koska kaikki muu aiheuttaa oikeasti terveydelle haittaa naiselle, kumi taas vain vähän vähentää nautintoa miehellä, mikä ei ole vaarallista). Onpa tullut vastaan jopa lapsia ehkä halunnut mies, joka olisi vakisuhteessa ollut valmis heittämään lapsihaaveet ja käymään vasektomiassa, koska seksi olisi kuulemma tuntunut kivemmalta ilman kumia.

Vierailija
56/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajusit olla jättämättä käytettyä kortsua sinne kämppään?

Minkään valtakunnan opiskelu tai vastuunotto ei näitä kiinnnostaa, ainoastaan se että saa taas yhden isättömän lapsen tänne kärsimään ja kuolemaan.

Vierailija
57/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän panet paljaalla? 

Ilman että se toinen panee.

Vierailija
58/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvatalkoooooooooooot!!!!!!!!!!! TAHDON PORSIMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onneksi löytyy tyhmiä jotka antaa paljaalla jos muuten kiukuttelen ja joskus ilmankin.

Vierailija
59/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 kirjoitti:

Kun oliskin provo, ehkä n. 20% tapaamistani naisista on vaatinut kortsun koska eivät kåytä pillereitä. Viimeisimmän viiden panon kanssa yksi vaati kortsun

Ihan vaativat? Vai olisivatko kuitenkin vaan sanoneet, että käytetään kondomia?

Vierailija
60/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvatalkoooooooooooot!!!!!!!!!!! TAHDON PORSIMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onneksi löytyy tyhmiä jotka antaa paljaalla jos muuten kiukuttelen ja joskus ilmankin.

Tuollaiset kokemukset sinulla? Kenen sikalassa käyt? Etkö tiennyt, että eläimeen sekautuminen on rikos?