Naiset herätys -kondomin käyttö
Päädyin viikonloppuna baari-illan jälkeen jatkoille "kaverin kaverin kaverin" luokse. Ei ollut epäselvyyttä siitä, että seksiä mennään naisen asunnolle harrastamaan. Otin jo hyvissä ajoin kondomipaketin esiin, ja kun oltiin lopulta päädytty sänkyyn saakka se oli näppärästi käsillä. Kun aloin availla paketti, nainen räjähti nauramaan "et kai oikeasti aio käyttää tuota". Olin ihan hämilläni, että mitä helv... tottakai aion. Naista huvitti suuresti se, että joku aikoo panna kumilla kun "eihän se edes tunnu kummastakaan hyvältä" jne. Hetki asiasta väiteltiin, ja lopulta hoidettiin hommat, kumilla.
Vielä seksin jälkeen nainen mutisi miten "epäkäytännöllinen kortsu on" ja "eihän kukaan noita enää käytä kun kaikilla on pillerit".
Ja tämä neiti ei ole mikään ainutlaatuinen tapaus, näitä paljaalla antavia tulee vastaan säännöllisesti. Tällaistako tämä todella on? Kumia ei käytetä, ja ketään ei pelota taudit tai vahinkoraskaudet?
Kommentit (70)
Ap on kohdannut halpuuden huipentuman. Miksi edes vedit homman läpi, kuuluu kysymys.
Aina käytän kumia randomin kanssa. Ei kiinnosta taudit eikä jälkikasvu
Kai se luulee, että siistin näköisellä ihmisellä ei voi olla tauteja. Vähän kuten moni luulee, että kondomi on varma suoja tauteja ja raskauksia vastaan.
Kondomi ei kuitenkaan suojaa satavarmasti mitään tautia vastaan, ja osaa vastaan (esim. satiaset) se ei anna suojaa lainkaan. Ja raskauden ehkäisyssä kondomi on aivan onneton, ei ihme että nuorilla on paljon vahinkoraskauksia jos ovat kumin varassa.
Miten tähänkin asiaan saadaan miesten ja naisten välille joku taistelu ja ikäänkuin tätä tapahtuisi taas vain naisten toimesta?
Ihan yhtälailla miehet kieltäytyvät kumista.
Itseasiassa ex mieheni kieltäytyi kumista vieraan naisen kanssa vaikka seurusteli kanssani. Että joo. Eiköhän se riipu ihan siitä omasta ällistä eikä sukupuolesta että miten vastuullisesti asiat hoidetaan.
Itse en ole harrastanut, mutta mitä kavereiden touhuja kuunnellut niin kyllä, kaikki panee paljaalla ihan vieraitakin ihmisiä eikä näytä huolettavan raskaudet tai sukupuolitaudit.
Ei tunnu hyvältä kortsun kanssa. Pilaa tunnelman. Nainen oon.
Ei saunaakaan mennä vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet muistakaa, että valehtelu pillereiden käytöstä ei ole rikos.
Ja hyvä ettei ole. Kuinka siitä voitaisiin edes tehdä rikos kun ihminen voi aina sanoa vain "unohtaneensa" pillerit.
Minäkin vain unohdin maksaa ja nyt pidätetään varkaudesta. Sen todellakin pitäisi olla rikos, koska jos mies ottaa kondomin pois sekin on rikos.
No, tuosta tietää, että se painaa kaikkia paljaalla, eli tauteja varmasti on.
Oma kokemukseni on, että miehet kärttävät ilman kumia vielä tilanteessakin, vaikka kumin käytöstä on sovittu. Todella luotaantyöntävää.
Kyllä, kumi tappaa spontaaniuden. Kyllä, ilman tuntuu paremmalta.
Silti ainoa milloin olisin ilman kumia: molemmat käy testeissä ja sitten ollaan uskollisessa, monogaamisessa suhteessa. N
Minulla ei ole ollut tauteja eikä tule
Missä niitä Naiset herätys -kondomeita myydään?
Minun ei tarvitse vaatia kondomin käyttöä, kun en harrasta irtosuhteita lainkaan (en kyllä pystyisikään koskemaan ihmiseen jota kohtaan minulla ei ole tunteita). En ymmärrä miten te ihmiset uskallatte... Yhdestä kerrasta voisi saada vaikka hiv-tartunnan. Muistelkaapa yli 10 vuoden takaista Aki Hakkaraisen tapausta... Kymmenet naiset antaneet ilman kumia. Ja jos joku ehtii kommentoimaan että yksittäistapaus, niin jonkun kohdalle sekin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu hyvältä kortsun kanssa. Pilaa tunnelman. Nainen oon.
Samaa mieltä, näin ajattelevat useimmat terveet naiset.
Suomessa väestöstä viidennes on tuhonnut seksuaalisuutensa psyykenlääkkeillä.
Heille on ihan sama onko seksiä ollenkaan, saati sitten millaista.
N. 52
Singapore
V 2019 enemmän sukupuolitautitapauksia kuin aiemmin. Tästä se kertoo.
Jos joku haluaa painaa sua ilman kumia, sehän on painanut kaikkia muitakin ilman kumia. Mieti sitä.
Naista kiihottaa tulla saastutetuksi ja "siitetyksi". Ero kiihoittuneisuudessa on valtava kumilla ja ilman, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet muistakaa, että valehtelu pillereiden käytöstä ei ole rikos.
Ja hyvä ettei ole. Kuinka siitä voitaisiin edes tehdä rikos kun ihminen voi aina sanoa vain "unohtaneensa" pillerit.
Minäkin vain unohdin maksaa ja nyt pidätetään varkaudesta. Sen todellakin pitäisi olla rikos, koska jos mies ottaa kondomin pois sekin on rikos.
Maksaminen on pakollista, ehkäisyn käyttäminen ei. Tietenkin on väärin valehdella käyttävänsä ehkäisyä jos ei oikeasti käytä, mutta ei siitä rangaista pidä.
Eiköhän niin naisissa kuin miehissä ole niitä, jotka ovat urpoja ehkäisyn kanssa. Naisella saattoi toki noin muuten olla mielessä lapsen hankinta. Moni haluaa lapsia, mutta miestä ei löydy ja turvaudutaan ties minkälaisiin keinoihin. Tietysti riskialtista panna paljaalla tautien puolesta. Itse en sitä tekisi edes lapsen toivossa.
Vaadin aina kortsun käyttöä. Miehet, jotka ehdottavat paljaalla panemista saavat minut ajattelemaan, että he haluavat lapsia.
Olen kuullut monen naisen sanovan kuinka inhottavia kondomit on. Syövät pillereitä ja aborttikin on keksitty, taudeista ei niin väliä! Mulle miehenä on armeijassa näytetyt kuvat kukkakaalikullista syöpyneet niin pahasti mieleen etten paljaalla kyllä pane 👍
M33
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa noin 120:stä viisi on vaatinut käyttämään kondomia.
Kaikki iältään alle 30 v.
M. 55
Bangkok
Oletko miettinyt, miten iljettävä heistä olet, kun yksikään ei ole halunnut sinua toista kertaa eikä pysyvää suhdetta?
Nykyihminen elää niin kaikenlaisten kemikaalien, hajusteiden ja hormonihäiritsijöiden kyllästämässä ympäristössä, että feromonien vaikutus parin valinnassa on paljon hämärtynyt. Välillä kyllä kuulee jonkun valittavan, että esim. oman miehen hiki haisee ällöttävältä. Tämähän on merkki siitä, ettei pari ole biologisesti yhteensopiva, mutta harva sen takia eroaisi. Ehkä siitä osittain johtuukin se, että nykyään on paljon lapsettomuutta, johon ei aina löydetä selvää syytä. Toki lapsia myös ruvetaan hankkimaan myöhemmin.