Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että tietyt ulkonäköpiirteet yhdistyisivät ilkeä luonteen kanssa?

Vierailija
05.08.2018 |

Ja jos olette, niin mitkä ulkonäköpiirteet ovat teidän kokemustenne mukaan yleisiä ilkeillä ihmisillä?

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama kirjoittaja kun tuo toistuvasti pienisilmäisyyden kehiin, kun kuitenkin lähes kaikki suomalaiset on pienisilmäisiä. Meillähän nyt vain on kansakuntana pienet silmät.

eli ap pn sellainen lehmänsilmäinen jolla ulkonurkissa silmät ja muuta jos on sama

Vierailija
202/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. just botoksilla yhteen ilmeeseen "jäädytetty" otsa tekee joistain ihmisistä "epäselviä", toiset ihmiset ei osaa enää lukea niiden kasvoja kun pienet lihasliikkeet ja elonmerkit puuttuu. Ihmiset lukee toistensa kasvoja ja mikroilmeitä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että huulia täyttävät naiset tavoittelevat juuri sillä täytteellä peittää sen ilkeän viivahuulen joka tekee heidät ja paljastaa kovuutensa ja juonikkuutensa- sitten näytetään muka niiiiin sesuellilta ja herkältä....? Ja kun tapaa tällaisen tulee aika sekopoltsaava kuva heti ...

Vierailija
204/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava kotkannokka, monesti vielpä kyömyllä varustettuna. Siniset tai harmaat silmät, joissa kova, metallinen katse.  Ontot posket ja yksi juonne suun molemmin puolin. 

Vierailija
205/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VINKKI!

Katsokaapa ihmisten kuvia vaikka instagramista. Opetelkaa ensin kuvista tunnistamaan ns. Kolmas valkuainen.

Sen jälkeen huomaatte niitä paremmin myös livenä. Ei näy välttämättä joka kuvassa. Eli kun silmässä näkyy yleensä värillisen osan molemmilla sivuilla valkoista, niin inhottavilla ihmisillä sitä valkoista näkyy yleensä myös joko ylhäällä tai alhaalla katsottuna silmän iiriksestä silmän ollessa ihan normaaliasennossa. Varokaa tälläisiä ihmisiä! En tiedä mistä johtuu, mutta 100% sellaisista huono kokemus, vaikuttavat narsisteilta/psykopaateilta. Iljettäviä valehtelijoita ja paahtava halu satuttaa muita ihmisiä keinolla millä hyvänsä.

Oot sä tietoinen, että on olemassa sairauksia joissa silmät voi pullottaa, jollon valkuaiset näkyy ympäri iiristä.

Pahimmalla tietämälläni silmiä ei edes näy, on niin viirussa. Niin kovasti sitä naurattaa oma ylivoimaisuutensa ja muiden kuviteltu huonous.

Vierailija
206/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän turrutama naama lyhyellä tukalla ja vittumaisella, ystävälliseksi naamioidulla hymyllä jonka nähdessäsi vain tiedät että tämä akka on helvetti maan päällä

Minä olen kiltti, ensimmäisen kerran jo lapsena raiskattu. Matka tuiman näköiseksi tädiksi on ollut pitkä, eikä kukaan tule enää ilkeilemään. Jo silmälaseja vaihtamalla saa eri lookin.

Bitch-look tätiversio on paras suoja pahalta. Ideologiani on kuin Mustanaamiolla: hyville olen hyvä, mutta kuspäille karmea.

Vierailija
207/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mielestäni rumat ihmiset ovat osoittautuneet ilkeiksi niin miehissä kuin varsinkin naisissa. Mikä nyt on rumaa..esim mielestäni pienet silmät, ohuet hiukset, kulahtanut naama, mitäänsanomaton naama ja leveä läskipullanaama( olen itse kapeakasvoinen näkyvillä korkeilla poskipäillä, mitä arvostan ulkoisesti). Koska naamastani näkee etten tykkää niin jotkut niistä rupeavat ilkeiksi. Näin ollut aina.Valitettavasti.

No jopas jotain.

Et tykkää rumista ihmisistä ja sen näkee sinusta. Kun sitten nämä ihmiset tajuavat sen, he ovatkin äkkiä ilkeitä.

Onpa yllättävää.

Voi luoja teidän kanssa. Kiivetkää takaisin kohtuun kasvamaan.

Miksi ei voi ymmärtää ja olla armollinen?

Armollinen pinnallista ja muita ihmisiä heidän ulkonäkönsä perusteella halveeraavaa kusipäätä kohtaan? Älä viitsi! T:eri

Vierailija
208/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun serkkuni oli kaunis jo lapsena. Mutta pirullinen. Kerran leikkasi erään toisen tytön letit päänahkaa myöten, kun tyttö halusi lähteä kotiin hänen luotaan. Toisen tytön pyöränsatulan kävi viiltelemässä rikki kun tyttö oli saanut uuden pyörän.

Olen pari vuotta häntä nuorempi, ja tätini halusi antaa minulle joitain nättejä mekkoja jotka oli jäneet serkulle pieniksi. Siitäkös nousi hirveä älämölö, ja yritti estää kaikin tavoin antamasta.

Nyt olemme aikuisia ja kaunis hän on edelleen. Toimii muuten englannin opettajana koulussa. Lapsiparat.

En väitä että jos on kaunis on paha luonteeltaan. Tulipahan vain mieleen.

Eikö tuo teräaseiden käyttö ole lähes psykopaatin toimintaa?

Vierailija
209/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ketju on saanut yhtä pahalle päälle kuin tämä. Että evoluutio on näin alkutekijöissään. Ei olisi uskonut ihmiskunnasta.

Evoluutio taitaa olla pahojen puolella. Tiedän useampia tapauksia, jossa kiusattu on jäänyt alisuorittajaksi, joku jopa tehnyt itsemurhan.

Mutta narsistien keskittymistä ei mikään haittaa. He voivat helposti opiskella pitkälle ja jatkaa kiusaamista.

Ketju on toki hölmö, voihan tukkaa värjätä ym. Mutta on eleitä ja käytöstapoja, joissa on yhtäläisyyksiä.

Vierailija
210/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt niinkään mitkään varsinaiset ulkonäköön liittyvät piirteet, mutta ennen muuta ja  tietysti ilmeet kasvoilla kun ko. henkilö minulle puhuu paljastavat sen luonteen ja koko hänen asenteensa minua kohtaan.

Se tapa jolla hän asiansa esittää ja se äänensävy ,jolla hän sen sanoo.

Siitä ja niistä teen ensisijaisesti ihmisessä myös ne omat päätelmäni hänestä .

Niiden mukaan sitten jatketaan tai niiden perusteella saatan jopa lopettaa koko tuttavuutenikin hänen kanssaan.

Nämä ovat mielestäni ne olennaisimmat asiat , muut hänessä taas enemmän tai vähemmän sivuseikkoja ja yhdentekevyyksiä.

Tuo on todistettu ihan tutkimuksissa, että ihmiset on niin kehittymättömiä, että ilme ja elekieli merkitsevät enemmän kuin puheen sisältö. Äärimmäisen eläimellistä käytöstä siis.

Ei ikinä kannata kuunnella mitä joku sanoo! Ihmistä pitää kuunnella just silmillä nimenomaan. Oli hauska blogi aikoinaan, eyes for lies, ei taida olla enää aktiivinen mutta saattaa olla yhä luettavissa.

Ajatelkaapa sellainen ihminen joka on syntynyt venäläistyyppisten, vahvojen, ulospäin osoittavien kulmien kanssa. Jokainen vastaantulija päättelee niiden perusteella tyypin olevan vähintäänkin kirvesmurhaaja, koska "kyllä ilmeet kertoo kaiken, ei puhe".

Poloinen päätyy luultavasti leffoihin esittämään KGB:n miestä, kun ei muualle huolita.

Älkää hyvät ihmiset olko noin pinnallisia.

Vierailija
211/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavallaan jos tyypillä on tyhjä katse ja suupielet alapäin, hän on negatiivinen ihminen?

Vierailija
212/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tavallaan jos tyypillä on tyhjä katse ja suupielet alapäin, hän on negatiivinen ihminen?

No sitä et voi tietää, jos et tunne ihmistä hyvin.

Voi olla masentunut ihminen, tai ihminen jolla on vain ikävä perusilme, resting bitch face.

Vierailija
213/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä katse, etenkin ruskeissa silmissä sen huomaa helposti jos on ilkeä ihminen, tummat silmät paljastavat katseet helposti. Ei ole sellainen älykäs tai suloinen katse vaan kieroileva, inhottava ja pahantahtoinen.

Vierailija
214/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on sattunut, että lyhyet ja laihat ihmiset, miehet ja naiset on olleet monet kovia juoruamaan ja ihan ilkeilemäänkin. Mutta on hyviäkin kokemuksia tällaisista...mutta huomattavasti useampi heistä on ollut inhottava.

Vierailija
215/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus

Vierailija
216/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt niinkään mitkään varsinaiset ulkonäköön liittyvät piirteet, mutta ennen muuta ja  tietysti ilmeet kasvoilla kun ko. henkilö minulle puhuu paljastavat sen luonteen ja koko hänen asenteensa minua kohtaan.

Se tapa jolla hän asiansa esittää ja se äänensävy ,jolla hän sen sanoo.

Siitä ja niistä teen ensisijaisesti ihmisessä myös ne omat päätelmäni hänestä .

Niiden mukaan sitten jatketaan tai niiden perusteella saatan jopa lopettaa koko tuttavuutenikin hänen kanssaan.

Nämä ovat mielestäni ne olennaisimmat asiat , muut hänessä taas enemmän tai vähemmän sivuseikkoja ja yhdentekevyyksiä.

Tuo on todistettu ihan tutkimuksissa, että ihmiset on niin kehittymättömiä, että ilme ja elekieli merkitsevät enemmän kuin puheen sisältö. Äärimmäisen eläimellistä käytöstä siis.

Entä oletko koskaan tullut ajatelleeksi sitä,kuinka monella eri äänensävyllä voikaan sanoa jo vaikkapa sellaisen yksinkertaisen tervehdyksen, kuin 'hyvää päivää' tai 'hei, mitä kuuluu'.

Voihan sitä esim. sanoa 'hyvää päivää' sellaisella äänensävyllä, ettei se jätä sille tervehtimisen toiselle osapuolelle mitään epäilyn sijaa sille , että se todellisuudessa tarkoittaa ' vieläkö te siis  täällä nurkilla roikutte,arvasinhan minä, ja nyt lähdette kyllä ja vähän äkkiä, mutta ensin selvitetään tämä asia, jonka te kyllä itsekin hyvin tiedätte ja parasta nyt löytää ne hyvät selityksenne tälle kaikelle !'

(...vain hölmö tulkitsisi sitä siinä tilanteessa normaaliksi tervehdykseksi, tai miksikään 'hyvän päivän toivotukseksi missään mielessä)

Paremminkin sen todellinen sanoma ja viesti  tilanteessaan on: 'Jaaha, nyt löydyitte ja jäitte kiinni, astukaas esiin sieltä...'

Vierailija
217/220 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella paljon psyykkisiä häiriöitä ihmisillä. Hyvä, jos jokainen sairastunut saa tarvitsemaansa terapiaa ja sopivan lääkityksen. 

Vierailija
218/220 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi perusteella olet itse todella vastenmielisen näköinen ja kuuloinen!

Vierailija
219/220 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkein tuntemani ihminen on huolellisesti silmänsä rajannut, jatkuvalla tekohymyllä itsensä asustanut vanhempi nainen. Hänellä on tummanpunaista huulipunaa ohuissa huulissaan ja hän on käynyt kavennuttamassa nenäänsä kapeammaksi. Hänellä on kerrassaan maaninen hammashymy päällä koko ajan. Vaaleat silmät tuijottavat mustalla rajatuista silmistä pistävästi. 

Vierailija
220/220 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset tai kananperse tukka/käheä nauru keski-ikäisellä naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi