Oletteko huomanneet, että tietyt ulkonäköpiirteet yhdistyisivät ilkeä luonteen kanssa?
Ja jos olette, niin mitkä ulkonäköpiirteet ovat teidän kokemustenne mukaan yleisiä ilkeillä ihmisillä?
Kommentit (220)
Minusta vähäilmeiset ihmiset on pahoja.
Ehkä ilkeiden sukujen sukupiirteitä löytyy. Kannattaahan se yleensäkin mieluummin katsoa kuin katua, pitääkö teoriat mitenkin hyvin paikkansa. Ei tartte näkyvästi.
Down-piirteet yhdistyvät aggressiivisuuteen.
Ihmisethän paljon matkii muita, joiden kaltaisia haluaisivat olla luonteeltaankin. Eli joku tykkää apinoida työpaikan ilkeintä hiustyyliä myöten, tavoitteet tekevät ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vähäilmeiset ihmiset on pahoja.
Totta, ilmeettömyys viittaa usein psykopatiaan jos kyseessä ei ole muuten vaan henkisesti jälkeenjäänyt yksilö.
anu saukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttöhuulet eli feikkihuulet, sen näköiset että pyllynreikä ja suuaukko ovat vaihtaneet paikkaa. Sitten nuo kyttää muita huulettomampia eli luomuhuulisia naisia pitkin nenänvarttaan ja maiskuttelevat huuliaan ärsyttävästi muiden läsnäollessa. Kuulostaa siltä kuin p-rse paukkuu.
Usein tuo feikkihuulisuus tekee myös sen että kun kasvojen alaosa ja etenkin ylähuuli muuttuu puskutraktorimaiseksi, niin nenän ja ylähuulen väliin tulee sellainen varjo joka näyttää hittleriviiksiltä! :D Silloin ihmisestä tulee vielä kaiken lisäksi oikein julman näköinen, hyi.
mistäs sinä tiedät miltä persreikä näyttää?
Katseletko omaasi iltaisin peilistä?
näyttäkö per..saukkosi silikonihuulilta?
yöks
isot pallosilmät ja vaalea tukka
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sattumaa mutta kaksi tuntemaani 'bitchiä' ovat punatukkaisia siis purkkivärillä värjättyjä. Toinen käyttää vielä paljon punaista lähtien punaisista silmälasinsangoista vaatteisiin ja kasseihin ja lompakkoon.
Molemmat oikeita dramaqueeneja ja mehiläiskuningattaria.
Sanoohan sen järkikin, että ihminen joka pukeutuu punaiseen tai värjää tukkansa punaiseksil haluaa huomiota. Ja huomionhakijat ovat yleensä idiootteja ja vastenmielisiä persoonia.
Silmät lähekkäin toisiaan ja muutenkin sijoittuneina tavallista lähemmäksi kasvojen keskilinjaa. Kasvot voivat olla leveätkin, mutta silmät ovat silti lähellä toisiaan. Sen sijaan "kauriinsilmäisillä" (suurehkot silmät kaukana toisistaan) on usein empaattinen luonne. Rumuus/kauneus muuten eivät korreloi tuon kanssa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Silmät lähekkäin toisiaan ja muutenkin sijoittuneina tavallista lähemmäksi kasvojen keskilinjaa. Kasvot voivat olla leveätkin, mutta silmät ovat silti lähellä toisiaan. Sen sijaan "kauriinsilmäisillä" (suurehkot silmät kaukana toisistaan) on usein empaattinen luonne. Rumuus/kauneus muuten eivät korreloi tuon kanssa mitenkään.
Silmienvälihullu bongattu! :D
Vielä terapiajonossa?
Mielenkiintoinen ketju! Itsellä tämänlaiset kokemukset: Viirusilmät, musta tukka/blondi ja myös blondiraidat tummatukkaisella, suttuinen meikki, katse on tyhjä ja tuima ja jopa "sieluton", pieni nenä, kynnet usein laitettu mutta ne eivät ole tehty ns. hyvällä maulla, saattaa olla joko tosi hoikka tai sitten jo ylipainon puolella oleva.
Sitten mainitakseni ei-ulkonäöllisiä piirteitä: nopea kävelytyyli, päätön kana-olemus eli ei osaa ottaa rauhassa vaan huitelee joka paikassa päämäärätiedottomasti, ei mielellään auta muita ja on aina tuomitsemassa kun joku toinen tekee virheen, puhe monotonista
Tiedän pari ilkeää sekopäätä, eivät hymyile ikinä. Ehkä joskus hieman suu kiinni, muuten eivät ikinä ollenkaan.
Tosin voihan taustalta paljastua niinkin yksinkertainen syy kuin huonot hampaat, joka viittaa taas siihen, että rumilla kasvonpiirteillä varustetut ovat usein ilkeitä, koska ovat tyytymättömiä itseensä. Loogista.
Ruskesilmäisillä on epärehellinen luonne. Tämä ei ole mikään urbaani legenda, olen todennut sen täysin todeksi IRL. Kovia valehtelijoita.
Olen huomannut että jos ihmisellä kasvaa k**pä otsassa tai naaman kohdalla on v**tu niin henkilö on yleensä epämiellyttävä.
En ole huomannut. En toisaalta myöskään ole tehnyt mitään empiiristä tutkimusta aiheesta.
Silikonirinnat ja ankkahuulet, siihen päälle vielä blondattu tukka ja tekorusketus. Onko ihminen ollenkaan?
Geneettinen ulkonäkö ei liity ilkeyteen.
Sen sijaan hankittu ulkonäkö ja olemus voi liittyä.
- veltto, lihava, turpea olemus
- kyttäävä, epäluuloinen, vikoja etsivä katse. Viiruiset silmät.
- hymyttömyys
- kyvyttömyys ja haluttomuus koskettaa toisia luontevasti. Toisaalta äkillinen, tuppautuva jopa kipeää tekevän kova halaaminen.
- toisten asioiden vatvominen, nuuskiminen ja spekulointi tekee naamaan rumia juonteita.
Alaspäin kääntyneet suupielet.
- huono liikkuminen, jäykkä, kömpelö vartalo.
- ei kontaktia omaan fyysisyyteen. Ei hoida hygieeniaa, terveyttä eikä huolehdi kehostaan.
En tunne yhtään ilkeää ihmistä, joka olisi esim. hyvä ja innostunut tanssija.
Minun serkkuni oli kaunis jo lapsena. Mutta pirullinen. Kerran leikkasi erään toisen tytön letit päänahkaa myöten, kun tyttö halusi lähteä kotiin hänen luotaan. Toisen tytön pyöränsatulan kävi viiltelemässä rikki kun tyttö oli saanut uuden pyörän.
Olen pari vuotta häntä nuorempi, ja tätini halusi antaa minulle joitain nättejä mekkoja jotka oli jäneet serkulle pieniksi. Siitäkös nousi hirveä älämölö, ja yritti estää kaikin tavoin antamasta.
Nyt olemme aikuisia ja kaunis hän on edelleen. Toimii muuten englannin opettajana koulussa. Lapsiparat.
En väitä että jos on kaunis on paha luonteeltaan. Tulipahan vain mieleen.
Viikset, aika pitkätkin. Epätasaiset hampaat. Runsas karvoitus. Tuijottaminen, vilkkuluomi. Neljä jalkaa, häntä ja tapana varastaa ruoka lautaseltasi ja pissata tennareihisi. Kyllä mä ne tunnen.
En väittänytkään olevani itse mukava :) yleistä pohdintaa, ei liity omaan luonteeseeni mitenkään. Ehkä olen jopa itse lävistetty violetti/mustahiuksinen räväkkä tyyppi :)