Voiko nainen olla cool
Toisten naisten mielestä? Miesten mielestä?
Entä mies naisten mielestä?
Kommentit (15)
Voi. Naiset tosi harvoin vaan ymmärtää cooliuden päälle, koska siihenhän kuuluu oman tien kulkeminen hyvin oleellisena osana.
joo kyllä heti kun on coolia miettiä koko ajan "mitä mieltä" muut on milloin mistäkin, että voiko siihen pukeutua, voiko sinne matkustaa ym.
Voi. Miehistä suurin osa vihaa sellaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Miehistä suurin osa vihaa sellaisia naisia.
Whjaaat=?
Ainakin mua on kerran kutsuttu niin miehen toimesta, ihmettelin että mikä sen sai niin sanomaan.
”Cool” on miehestä sanottuna positiivinen ilmaisu, mutta naisesta sanottuna negatiivinen ilmaisu. Cool nainen on viileä, suorastaan kylmä, etäinen ja ylpeä.
Olen useimmiten cool. Sanon sen mitä muut ei tajua tai uskalla. Mutten ikinä huomionhakuisesti. En koskaan puheilla tai teoilla kerjää huomiota (kehuskelu jne) vaan ihmiset kiinnostuvat minusta muista syistä. Olemukseni on cool luontaisella karismalla. Aina vähän pilkettä silmässä. Mikään ei juurikaan säikäytä. Ulospäin näkyvät reaktioni ovat hillittyjä, mutta tiedän aina mitä tehdä itsevarmasti. Yksinkertainen klassinen tyyli, jota välillä väritän pikkuhullutuksilla.
Ilmeisesti voi. Olin kerran pitämässä puhetta eräässä työtapahtumassa ja puheen jälkeen nuorempi naiskollega tuli sanomaan, että vitsi sä oot cool. No se oli ensimmäinen ja ainoa kerta kun olen tuollaisen kommentin itsestäni kuullut :D
Vierailija kirjoitti:
Olen useimmiten cool. Sanon sen mitä muut ei tajua tai uskalla. Mutten ikinä huomionhakuisesti. En koskaan puheilla tai teoilla kerjää huomiota (kehuskelu jne) vaan ihmiset kiinnostuvat minusta muista syistä. Olemukseni on cool luontaisella karismalla. Aina vähän pilkettä silmässä. Mikään ei juurikaan säikäytä. Ulospäin näkyvät reaktioni ovat hillittyjä, mutta tiedän aina mitä tehdä itsevarmasti. Yksinkertainen klassinen tyyli, jota välillä väritän pikkuhullutuksilla.
Kuulostat hyvältä tyypiltä. Siis coolilta :)
Voi. Vaimoni on cool. Yksi työkaverini on cool. Ei sitä ole mitenkään miehille varattu.
Harvemmin, koska nainen on aina lähtökohtaisesti söpö. Söpö ei oikein käy yhteen coolin kanssa.
Kyllä mulle on monesti sanottu, että olen cool.
(Miehet ja olen nainen)
Mun vaimoni ei ole vain coolein nainen jonka tunnen, vaan myös coolein ihminen ;)
Voi. Esim Monacon Albertin pitkä vaalea puoliso