Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun lapseni joutuu koulun alkaessa b-luokalle!

Vierailija
05.08.2018 |

Olen tosi surullinen ja vihainen että lastani kohdellaan näin. Hän osaa jo lukea, osaa kirjoittaa. On jopa kaksikielinen! Olemme odottaneet koulun alkua kuin kuuta nousevaa ja nyt sitten kaikki menee pieleen koska joku on tehnyt ilmeisen virheen ja laittanut lapseni b-luokalle vaikka hänellä on selvästi kompetenssia a-luokalle. Otan heti huomenna yhteyttä koulun rehtoriin ja vaadin oikaisua! Onko teillä muilla ollut järkytyksiä? Lapseni on oikeasti tuleva kympin oppilas ja tosiaan palautteeni on ihan aiheesta, taidoiltaan ja tasoiltaan kuuluisi a-luokalle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli oikeasti työkaverina opettaja, joka ei koskaan huolinut kuin a-luokan. Mä olin taas aina b-luokan opettaja! Ja lapseni oli lukiossa h-luokalla. (Silti kirjoitti 4 ällää.)

Voi johtua siitä, että noilla kirjaimilla oikeasti on väliä vaikka siitä ei ääneen saisi huudella. Meidän koulussa c- ja d-luokilla on enemmän näitä, joilla on oppimisvaikeuksia, koska on paljon helpompi esim. kouluavustajan käytön kannalta, kun ovat neljän luokan sijaan kahdella. Lisäksi on niitä, jotka pärjää tosi hyvin monessa aineessa. A- ja b-luokilla on enemmän sitä keskitasoa.

No meillä ei ollut. Katuosoitteen mukaan jaettiin samalle luokalle saman seudun lapset. Ja alue oli keskivarakasta kauttaaltaan. Tuohan on aivan väärin, jos samaan luokkaan kootaan vaikeampaa ainesta. Kuinka opettajat suostuvat tuohon? Saati vanhemmat? Oppilaat eivät opi silloin toisiltaan hyviä asioita. Minä olisin nostanut äläkän, sekä opettajana että vanhempana, jos meillä olisi olut tuo käytäntö.

Vierailija
22/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä A luokalla on ne lapset jolla on jokin diaknoosi ja osa myös B luokalla mutta siellä muutama normi lapsi tukilapsena joten olen hyvin onnellinen poikani ollessa E luokalla 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ainoastaan (typerien) vanhempien vika. Kai jo katsotte peiliin?