Teho-osasto eläimille? WTF???????
https://www.helsinki.fi/fi/yliopistollinen-elainsairaala/tietoa-meista/…
Onko nää siis oikeesti ihan tosissaan?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jäin tässä miettimään, että jos oma koira jäisi esim auton alle ja vaatisi sitä myöten tehohoitoa, niin kyllä olis lähdön aika. Tehohoito on hyvä asia heille, jotka ovat valmis pitämään teennäisesti eläimen hengissä. Maksaa omasta pussistaan sen, tietenkin.
Itse en pidä koiraa niin tärkeänä, että maksaisin hengissä pidosta satasia tai tonneja. Rakashan tuo nyt on, mutta ei näitä päätöksiä kuulu tunteella tehdä. Koira on eläin.
Uohdit vaan mainita, että tehohoito on hyvä muillekin kuin teennäisesti hengissäpitäjille. En ole edes varma, suostuisiko sairaala moiseen teennäiseen hengissäpitoon. Sinun linjallasi jo ruokinta ja antibioottikin lienee luonnon kiertokulun häirintää?
Eli te olette oikeasti sitä mieltä, että se teidän lemmikkihurttanne on arvokkaampi kuin ihminen, joka kritisoi eläinten tehohoitoa ja psykiatriaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli te olette oikeasti sitä mieltä, että se teidän lemmikkihurttanne on arvokkaampi kuin ihminen, joka kritisoi eläinten tehohoitoa ja psykiatriaa?
Olen valmis maksamaan koirani hoidosta tuhansia. Tuon kritisoijan terveyspalveluita rahoitan vain välillisesti maksamieni verojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan varat pitää käyttää sairaiden IHMISTEN hoitoon!! Nytkin moni jää hoitamatta kun rahaa tutkimuksiin ei mukamas ole. Toki jos omistaa lemmikin, voi ITSE maksaa lemmikin tehohoidot.
Itse olen lemmikkini hoidot maksanut. Itsekin käyn yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai mulle oma perheenjäsen on tärkeämpi kuin joku ventovieras torvelo. En laittaisi sinun hoitoihisi vapaaehtoisesti euroakaan, koirani hoitoon laittaisin aika paljonkin, jos ennuste olisi hyvä tai edes kohtalaisen hyvä. Sehän on minun oma koirani.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen tunteeton ihminen korvattaisiin hyvällä lemmikillä niin maailma olisi parempi paikka :) Mieluummin sitä asuu hyvän lemmikin kuin psykopaatin kanssa.
Kaikki lemmikin hoidot olen maksanut itse. Lisäksi olen käynyt yksityisellä hammas- ja lääkärihoidossa viimeiset 20 vuotta.
Antaa tyhmien maksaa jos haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, että eläin ei nyt vain koskaan ole yhtä arvokas kuin ihminen.
Suurin osa eläimistä on paljon tärkeämpiä maapallolle kuin ihminen. Jos kaikki ihmiset kuolisivat, maapallo voisi paljon paremmin. Jos taas tietyt alkueläimet tai hyönteiset kuolisivat, maapallo olisi tuhoon tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eläimistä on paljon tärkeämpiä maapallolle kuin ihminen. Jos kaikki ihmiset kuolisivat, maapallo voisi paljon paremmin. Jos taas tietyt alkueläimet tai hyönteiset kuolisivat, maapallo olisi tuhoon tuomittu.
Ja sinä olisit vapaaehtoisesti valmis antamaan elämäsi maapallon puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi luonto hoitaa sen puolen kyllä, kunhan ihmiset eivät vaan lisäänny liikaa. Yksin en voi tehdä mitään maapallon puolesta.
Kysymys olikin siitä, onko eläimet arvokkaita. Tai jopa arvokkaampia kuin ihmiset. Kyllä ovat, riippuu siis mistä näkökulmasta katsoo.
Missä yhteiskunta maksaa lemmikkien tehohoidon? Ihan sen saa omasta pussistaan kaivella, jos haluaa lemmikkiään hoidattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäin tässä miettimään, että jos oma koira jäisi esim auton alle ja vaatisi sitä myöten tehohoitoa, niin kyllä olis lähdön aika. Tehohoito on hyvä asia heille, jotka ovat valmis pitämään teennäisesti eläimen hengissä. Maksaa omasta pussistaan sen, tietenkin.
Itse en pidä koiraa niin tärkeänä, että maksaisin hengissä pidosta satasia tai tonneja. Rakashan tuo nyt on, mutta ei näitä päätöksiä kuulu tunteella tehdä. Koira on eläin.
Toisin sanoen: "Rakashan tuo koira on, mutta ei nyt sentään niin rakas kuin jokavuotinen Thaimaan reissu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on just näitä ihmisiä, joiden mielestä kukaan muu ei ole arvokas ja kaikki saisivat kuolla pois, kunhan hänestä itsestään pidetään parasta huolta ja hengissä on säilyttävä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihminen nyt on vain niin tyhmä, että muut ärsyyntyvät jankkauksesta. Eläinlääketiede kehittyy vain, kun yritetään ns. mahdottomia, esim. hoitaa terveeksi eläin jota vielä viime vuonna ei olisi pystytty pelastamaan. Tämän "koemateriaalin" yliopisto saa ihmisiltä, jotka ovat kaiken lisäksi valmiit maksamaan.
Surkea avaus AP.
Olet täyttä sontaa. Sinua ei tarvitse hoitaa yhteiskunnan verovaroilla todellakaan.