Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdenillan juttu ilman kortsua, mitä teen

Vierailija
05.08.2018 |

Ite oon kolmekymppinen ja eilen terassilla käydessä pöytääni istui 45v hyvännäköinen nainen. Kehui olevansa esimiehenä jossain isommassa firmassa. Juotiin yhet ja sit sanoin et mun täytyy lähteä mut se nainen välttämättä halus et mä tuun käymään sen asunnol.
Lähin sit mukaan vaikka vähän hirvittikin. Asunnolla sit se rupes suuteleen ja alko avaan paitaansa ja ja housunnappejaan. Harrastettiin sit seksiä. Naisella oli selkeesti treenattu kroppa mut pillu oli aika löysän tuntunen. Se ei puhunu kortsuista mitään ni en alkanu niiden kanssa säätämään ja lopuks vaan laukesin sisään. Sit se nainen vaan kiitteli et oli kivaa. Lähin siitä sit kotiin. Ei vaihdettu numeroita eikä sovittu jatkosta.

Nyt on hieman ruvennu vaivaamaan kun en käyttäny kortsua. Talosta päätellen naisella oli jo lapsia vaikka asuntossa ei ollu muita, et sellaisesta tuskin oli kyse.
Mistä mahtaa olla kyse ja mitä kandeis tehdä, antaa vaan asian olla vai koittaa ottaa yhteys naikkoseen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäiset naiset ei enää välitä käyttää ehkäisyä, sillä raskaaksi tulemisen mahdollisuus niin pieni. Eli ap teki oikein kun pani paljaalla, se on sen verran harvinaista herkkua

Vierailija
22/33 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko homma, teit ihan oikein kun panit paljaalla ja laskit sisälle, niin mäkin teen ellei erikseen kortsua vaadita. Se nainen halus vaan seksiä, jos tulee raskaaks niin se on sen oma asia

Juuri näin. Itsekkin olen tehnyt samalla tavalla ja hyvältä tuntuu laskea sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on aina kortsut mukana kun oon viihteellä, mutta jos nainen ei niistä mitään sano niin en mä niiden kanssa ala säätämäänkään. Nainen itse päättäköön ruumiistaan, ottaako vieraan miehen spermaa sisäänsä vai ei.

Vierailija
24/33 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin nauttivat enemmän seksistä ilman kondomia, ja miehen laukeamisesta. Ei ole mitenkään erikoista että naisetkin haluavat lyhyissä suhteissa olla ilman kumia

Vierailija
25/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo viimeiset kommentit ei edusta miesten yleistä mielipidettä. Kammottavaa. En ikinä, koskaan olisi randomin kanssa ilman kumia. Hetken ilo ja kuka ties loppuiän tauti. Eipä se riemastuttaisi huomata, että on "vain" klamydia tai tippurikaan.

Vierailija
26/33 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että kondomit jäi. Parasta mitä mies voi saada on siementää toisen miehen nainen, kai se on joku biologinen vietti.

Vierailija
27/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä score, tuommoisista milffeistä mekin aina vitsaillaan kaveriporukassa :) Oman ikäset sitten otetaan tosissaan

Vierailija
28/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä score, tuommoisista milffeistä mekin aina vitsaillaan kaveriporukassa :) Oman ikäset sitten otetaan tosissaan

Just näin, vanhemmat ja varatut etsii nuorista miehistä nimenomaan yhden kerran seksiä. Jos käy niin että tulee raskaaks niin sellanen ei ala perästä kyseleen elareita. Tollanen varattu kauan saman miehen kanssa ollut on myös varmasti tautivapaa

Vierailija
29/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu nainen tekee sitä varmaan viikottain, siksi eri miehet aina messissä kun alakertaa ei ole jumpattu ollenkaan ainoat puristukset tulee sulkijalihaksesta tarvittaessa,,,been there done that

sietä käydä testeissä, minäkin olin samanlaisessa tapauksessa, ja sain hirvittävän hiivan munaani kun ajoin yläkerran naisen pois kuleksimasta, hyi hitto

Vierailija
30/33 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että jonkun taudin voi saada. Mutta todellisuudessa miehillä tilanne on se että tilanne tekee varkaan. Jos on mahikset saada seksiä ilman kondomia niin tilaisuus on kostain syystä pakko käyttää ja laueta sisään jos ei muusta ole sovittu.

Sitte jälkeenpäin asiaa ajattelee vasta jälkeenpäin.

Vierailija
31/33 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä naisella alkaa pillu menemään jo niin löysäksi ettei mies saa siitä enää mitään irti. Varsinkin jos nainen on synnyttänyt useamman kerran. Itse ainakin kaipaan aikaa kun oman vaimokin oli vielä nuori, timmi ja kiree

Vierailija
32/33 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynämuna siinä taas itkee, nyyh.

Vierailija
33/33 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v mies, ei kauheasti kokemusta vielä naisrintamalla. Mulle kävi suurin piirtein samalla tavalla kun ap:lla.

Laivalla tanssilattialla tapasin n 40v naisen. Blondi, varakkaan oloinen ja näköinen (kallis rannekello kädessä, koruja yn). Aikaa kului jutustellessa, lopulta nainen veti mut perässään hyttiin.

Suudeltiin, veti multa housut pois. Sit otti pikkuhousunsa ja tuli mun päälle ohjas peniksen sisään ja alkoi paneen.

Ilman kumia!!

Menin siinä tilanteessa ihan lukkoon etten osannu sanoo enkä tehdä mitään. Se ratsasti niin kauan että laukesin sisään.

Sit hetki huilattiin ja daami sanoi et kivaa oli mut sun täytyy varmaan mennä, hyttikaveri voi tulla koska vaan.

Lähdin sit pois, rupes morkkis painamaan kun ei ollut kondomia. Muutenkin, oliko naisella jotain taka-ajatuksia vai halusiko vaan pelkkää seksiä. Mene ja tiedä. Tuon jälkeen käyttäny kiltisti kortsua, en halua mitää harmeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän