Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella yksinäinen,mutta haluaisin matkustella

Vierailija
05.08.2018 |

Minulla ei siis ole yhtään kaveria, mutta matkusteluinto olisi kova. Tänä vuonna päätin,että alan yksin matkustella, vaikka ajatus tuntuu inhottavalta. Toisaalta itkeminen sohvannurkassakaan ei auta asiaan. Voisiko joku suositella hyvää kohdetta yksinäiselle naiselle? Amerikka kiinnostaisi paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seuramatkalle, jos et yksin halua matkustaa.

Vierailija
2/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene! Itse olen matkustellut yksin ja on todella rentouttavaa. Vaikka kavereita onkin ja olen matkustellut paljon myös porukassa, mutta yksin on todella vapauttavaa olla reissussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Harmi kun elämä menee hukkaan yksinäisenä.

Jos olisi parisuhde niin siinä tulisi varmasti matkusteltua.

Vierailija
4/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaseuraa.fi

Vierailija
5/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaseuraa voi hakea matkustelufoorumeilta. Onko Pallontallaajat sinulle tuttu? Matkan päältäkin toki löydät seuraa, tosin naisena kannattaa ehkä varoa kertomasta että matkustaa yksin. Keksit jonkun kaverin, joka on just sillä hetkellä jossain museossa tms. kun juttelet muille.

Vierailija
6/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on hyvä matkustaa lähes missä vain, mutta löytyyhän myös esim. ryhmävaellusmatkoja.

Vierailija
7/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen yksin on kaikkein parasta. Saat olla täysin vapaa, tehdä matkastasi just sellaisen kuin itse haluat. Mä olen matkaillut yksin jo monen monen vuoden ajan, ja nyt jos joskus lähden jonkun kanssa, tuntuu koko ajan että se toinen on siinä taakkana ja painolastina, ja ahdistaa kun pitää koko ajan puhua ja ottaa se toinen huomioon. 

Vierailija
8/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyin erittäin hyvin New Yorkissa. Las Vegas oli hauska. New Orleans kiinnostava. 

Mikäli Kanada kiinnostaa, niin Vancouver oli upea ja kiinnostava.

Matkustan mielelläni yksin, koska voin mennä, mihin haluan ja tehdä, mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän