Yhdenillan juttu ilman kortsua, mitä teen
Ite oon kolmekymppinen ja eilen terassilla käydessä pöytääni istui 45v hyvännäköinen nainen. Kehui olevansa esimiehenä jossain isommassa firmassa. Juotiin yhet ja sit sanoin et mun täytyy lähteä mut se nainen välttämättä halus et mä tuun käymään sen asunnol.
Lähin sit mukaan vaikka vähän hirvittikin. Asunnolla sit se rupes suuteleen ja alko avaan paitaansa ja ja housunnappejaan. Harrastettiin sit seksiä. Naisella oli selkeesti treenattu kroppa mut pillu oli aika löysän tuntunen. Se ei puhunu kortsuista mitään ni en alkanu niiden kanssa säätämään ja lopuks vaan laukesin sisään. Sit se nainen vaan kiitteli et oli kivaa. Lähin siitä sit kotiin. Ei vaihdettu numeroita eikä sovittu jatkosta.
Nyt on hieman ruvennu vaivaamaan kun en käyttäny kortsua. Talosta päätellen naisella oli jo lapsia vaikka asuntossa ei ollu muita, et sellaisesta tuskin oli kyse.
Mistä mahtaa olla kyse ja mitä kandeis tehdä, antaa vaan asian olla vai koittaa ottaa yhteys naikkoseen.
Kommentit (33)
Miksi olet noin epätoivoinen että kelpuutat 15 vuotta vanhemman? Teet tuolla vain karhunpalveluksen muille miehille jos tuo nainen oppii että ei tarvitse olla omanikäistensä kanssa..
Hankit aivot. Ja sitten hankit kortsuja. Menet sukupuolitautitesteihin. Tässä ensialkuun.
Tosiaan eniten asiassa mietityttää miten vanhemmat naiset yleensä toimivat ehkäisyasioissa, onko pillerit käytössä jne. Vai onko käytössä mitään. Itsellä huono omatunto kun en ottanut asiaa puheeksi
Sieltä tulee elarit sun maksettavaksi sit, mitäs läksit.
Tosiaan eniten asiassa mietityttää miten vanhemmat naiset yleensä toimivat ehkäisyasioissa, onko pillerit käytössä jne. Vai onko käytössä mitään. Itsellä huono omatunto kun en ottanut asiaa puheeksi
Toivottavasti panitte ihan kunnolla eikä mitään hätäistä sohaista, ota kortsu mukaan ensi kerralla kun lähdet terassille
Joo hiton hyvälle tuntu saada vanhempaa naista, ei siinä mitään valittamista. Tosiaan tuli koko homma vähän yllättäen kun en alunperin ollut naisseuraa etsimässä
Unohda koko homma, teit ihan oikein kun panit paljaalla ja laskit sisälle, niin mäkin teen ellei erikseen kortsua vaadita. Se nainen halus vaan seksiä, jos tulee raskaaks niin se on sen oma asia
Esiaviollinen seksi on syntiä. Nyt käyt heti ripittäytymässä syntisi papille, lausut pari ave mariaa päälle ja jatkat elämääsi.
Öhmöhm, tuskin 45-vuotias emäntä kertalaakista tulee sinulle raskaaksi :-) Klamydian ehkä oot voinut saada kun, se ei naisilla ilmeisesti oireile ja ko. emäntä tuntui olevan semmoinen eläväisemmän oloinen. Oottelet pari viikkoa ja käyt testeissä, tai aikaisemminkin jos alkaa alakerrassa polttelemaan. Sen jälkeen varastoit tämän kokemuksen sinne hyvien muistojen puolelle. Minun vanhempana herrasmiehenä käy vähän kateeksi tuo sinun flaksi.
Käy vaan panemassa jatkossakin jos silmää miellyttävä nainen sitä kinuaa. Kortsuja kyllä kannattaisi pitää matkassa. Odottele pari viikkoa ja jos ei ole oireita, eihän siinä mitään, jos haluat sielunrauhan, käy sitten testeissä.
Tavallaan ihan ymmärretävää et kortsut jäi, niiden kanssa homma menee aina säätämiseks ja paljaalla tuntuu paremmalta :)
Ehkä silti kumin käyttö olis viisasta.
Sul on käyny kyl mieletön tuuri, jos jatkossa pääset vielä paneen sitä ni kysy onks sillä miestä ettei tuu mitää ikävää yllätystä.
Jos asia ehkäisystä vaivaa niin mene tapaamaan sitä emäntää ja kysy suoraa samalla kun siellä on isäntä ja lapset kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin epätoivoinen että kelpuutat 15 vuotta vanhemman? Teet tuolla vain karhunpalveluksen muille miehille jos tuo nainen oppii että ei tarvitse olla omanikäistensä kanssa..
Epätoivoinen? Hah hah! Vanhempi nainen ei säästele eikä jarruttele. Hyvä valinta. Itse olisin ottanut numeron, että pääsen uudelleen pukille.
ap
Käy sukupuolitautitestissä.
Todennäköisyys tuon ikäisellä naisella tulla raskaaksi on pieni. Voi olla että halusi kokeilla tärppiä nuoremmilla siittiöillä, mutta jos varakas nainen, tuskin elareista kiinnostunut vaan pitää mieluummin täyden vapauden kasvattaa lapsi isättä.
Aloittaja on vielä nuori eikä ymmärrä maailman toimintatapaa. Aikuiset naiset panevat paljaalla sen takia kun voivat ilman raskaaksi tulemisen riskiä. Ylipäätään ihmisiä kiihottaa kaikki kielletty ja vaarallinen. Kannattaa nauttia siitä luksuksesta niin kauan kuin sitä kestää...
Olen nyt 37 v mies ja pannut paljaalla ainakin sataa naista viidellä eri mantereella eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Turha niitä tauteja on pelätä, ei muuta kuin kovaa ajoa.
Annoin kerran yhdelle miehelle laivalla paljaalla. Jotenkin en vaan saanu sanottua että käytä kumia ja sit se tulikin jo sisään. Lopuks laukeskin sisälle ja sit rupes vetään vaatteita takas päälle niinkuin mitään ei olis tapahtunu.
Jäi vähä hämmentyny olo. Jos tässäkin tapaukses kävi niin ettei se vaan uskaltanu sanoo kortsuista
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on vielä nuori eikä ymmärrä maailman toimintatapaa. Aikuiset naiset panevat paljaalla sen takia kun voivat ilman raskaaksi tulemisen riskiä. Ylipäätään ihmisiä kiihottaa kaikki kielletty ja vaarallinen. Kannattaa nauttia siitä luksuksesta niin kauan kuin sitä kestää...
Olen nyt 37 v mies ja pannut paljaalla ainakin sataa naista viidellä eri mantereella eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Turha niitä tauteja on pelätä, ei muuta kuin kovaa ajoa.
Joo, eihän sulla ole kuim hiv, kuppa ja neekerisankkeri. Älä anna noin typerää neuvoa, joku pian ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran yhdelle miehelle laivalla paljaalla. Jotenkin en vaan saanu sanottua että käytä kumia ja sit se tulikin jo sisään. Lopuks laukeskin sisälle ja sit rupes vetään vaatteita takas päälle niinkuin mitään ei olis tapahtunu.
Jäi vähä hämmentyny olo. Jos tässäkin tapaukses kävi niin ettei se vaan uskaltanu sanoo kortsuista
Tätä en tule ymmärtämään ikinä. Kaksi aikuista ihmistä kyllä panee joka reikään, muttei "kehtaa sanoa" kumista?
Vinkki: siitä keskustellaan ENNEN panoa ja varmistetaan, että jommalla kummalla on kumi.
Puhuuko muuten kukaan oikea nainen, että ANTAA? Minä en ainakaan, enkä koe vain antavani kun harrastan tajunnanräjäyttävää seksiä rakkaani kanssa.
Höpö höpö. Olet Jonne 15 v.