Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä juttu. Olin eilen sellaisissa juhlissa ja siellä oli sellainen mies, jonka rekisteröin aika nopeasti narsistiksi

Vierailija
05.08.2018 |

Mies oli hyvin paljon esillä, hän oli silmiinpistävän iloinen ja hymyilevä koko ajan. Hänessä oli kuitenkin jotenkin ilkeä pohjavire, jonka aistin. Halusin päästä jututtamaan tuota tyyppiä ja kun juttelin hänen kanssaan, olin entistä vakuuttuneempi, millainen tyyppi hän on oikeasti: valheellinen. Äsken kävin katsomassa facesta hänen tyttöystävän kuvia ja sieltähän löytyi juuri sellainen nainen kuin odotinkin: herkkäkasvoinen, mutta kasvoista näkyy kärsimys. Hänestä huokuu läheisriippuvuus.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista tunnistaa narsisti, mutta sinä et voi sanoa niin, koska et ole saanut mitään vahvistusta luulollesi.

Vierailija
62/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että jos on iloinen, ja puoliso näyttää herkältä, on narsisti? Minä ihan luulin että ne kriteerit on vähän erilaiset.

No ei se kyllä ihan näin yksinkertaista ole. Ihmisessä on paljon sellaisia piilo-ominaisuuksia. Pelkkä herkkyys ei riitä, mutta esim läheisriippuvaisten kasvoilta näkee monesti sellaista raskautta. Kärsimys näkyy kasvoissa. Siis se, että on paljon kannettavaa. Sitä on vaikea sanallisesti selittää.

Entäs jos mieltä painaa huoli työpaikan yt-neuvotteluista, sairaasta sukulaisest tai ok-talon rakentamisesta? Olisi kiva kuinka erotat tämän läheisriippuvuudesta.

Kerran on elämässäni tullut vastaan ihminen, josta voin sanoa että on mielestäni narsisti. Hänellä on taipumus lokeroida muut pikaisen kohtaamisen perusteella juuri läheisriippuvaiseksi, seksin puutteessa eläviksi ja milloin miksikin.

Niin ja ap, kerrotko minullekin kuinka ihmeessä pystyt FB-kuvien perusteella päättelemään, että joku on läheisriippuvainen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla