Oonko ainoa, joka ei koske miehensä kaappeihin?
Mies hoitaa ja siivoaa vaste- ja harrastekaappinsa itse. Enkä tutki miehen lompakkoa tai puhelinta. Sama toisin päin.
Kommentit (27)
Nyt kun mietin asiaa, meillä ei ole yhtään ainutta kaappia tai laatikkoa jossa olisi vain miehen tavaroita... Elämme jotenkin niin symbioosissa että meillä kaikki paperitkin on kategorioitu sisällön, ei omistajan, mukaan. Samoin kaikki tavarat joten mitään omia kaappeja ei ole. Enpä ole ennen tullut ajatelleeksi, kai tuo sitten säilyttää töissä sellaisia asioita joihin ei halua minun kajoavan. :D
En koske miehen kasseihin. Hoitakoon pesun itse.
Vierailija kirjoitti:
Niin, niihinhän kuuluukin koskea vain pestessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhjennyksen.
Mieheni pesee työvaatteensa, ei muua.
Minä hoidan kaiken muun pyykin. Myös.kaappiin laiton.
Minä myös asennan ja selvittelen kaikki kännykkä tms viat. Miestäni ei voisi vähempää kiinnostaa, hän haluaa vain toimivan koneen, jota saa käyttää.
En ole kiinnostunut, keitä ihmisiä on hänen yhteystiedoissaan.
Eikä hän minun.
Samoin. Miehen kaapit tip top. Minun kaapit suht hyvässä järjestyksessä, mutta miehen tavarat vielä paremmassa. Hänellä harvoin mikään hukassa.
Miehen puhelimiin en koske. Työn takia hänellä on useita.
Ongelma on se, että koko perheen yhteiset kaapit eteisessä, kodinhoitohuoneessa ja kellarissa ei miestä kiinnosta. Niissä olevaa turhaa tavaraa ei kukaan siivoa ja vie pois kierrätykseen.
Pesee myös itse oman pyykkinsä, likaisia sukkia ei hänen jäljiktään asunnosta löydy.
Minun jäljiltäni kyllä 😏