Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko ainoa, joka ei koske miehensä kaappeihin?

Vierailija
05.08.2018 |

Mies hoitaa ja siivoaa vaste- ja harrastekaappinsa itse. Enkä tutki miehen lompakkoa tai puhelinta. Sama toisin päin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapit on ihan hyvä tutkia ja järjestää säännöllisesti, näin huomataan jos on tuholaisia. (koit, turkiskuoriaiset yms). Mies ei halua kaappeja siivota (minä teen sen nopeammin ja tarkemmin) ja on todella tyytyväinen kun minä teen sen. Hän saa levätä ja minä saan siistit ja ötökättömät kaapit (mielenrauha, kerran asunut tuholaistalossa).

Vierailija
2/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Mies siivoaa itse kaappinsa ja laittaa vaatteita kierrätykseen väliajoin. Kaikki vaatteet ovat tosi hyvässä järjestyksessä, paljon paremmassa kuin omat vaatteeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
4/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin mieheni luo yli kymmenen vuotta sitten, enkä ole edes joka kaapin/komeron ovea avannut!

Vierailija
5/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa tonkia, pitäisikö väkisin kaivella, jos löytyisi vaikka jotain mistä voi pahoittaa mielensä? Aikuinen mies, osannut hoitaa asiansa ennen minuakin, niin voisin kuvitella että osaa hoitaa yhä.

Vierailija
6/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä nyt toisen tavaroita voi lähteä siivoilemaan. Mistä voin tietää mikä on tärkeä tai mikä joutaa roskiin.

Vierailija
7/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jättää pyykit narulle pariksi viikoksi kuivumaan kun mies lähtee työreissuun? Ei, viikkaan ne ja vien miehen kaappiin. Tässä perheessä ei ole mitään salaista ja jos on, eri osoitteet kutsuvat.

Vierailija
8/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä koske, mutta saan koskea jos minulla on niihin jotain asiaa. Meillä on vaatehuone, joten miehen vaatteet ovat nähtävillä minullekin. Mitään miehen omia harrastekaappeja ei ole, mutta autotallin kaapeilla käyn tosi harvoin (kesän alussa etsin sorkkarautaa ja mustekaloja,).

Vierailija
9/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu mieheni kaappien järjestykseen. Puhtaat pyykit ovat kodinhoitohuoneessa viikattuna, ja sieltä hän itse vie vaatteensa omaan kaappiinsa.

Sama koskee teinipoikaani. Hänen kanssaan tosin teen 2-3 kertaa vuodessa vaatekaappikatselmuksen, missä pieneksi käyneet vaatteet siirretään kierrätykseen ja selvitetään, millaisesta uudesta vaatteesta olisi tarvetta.

Vierailija
10/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käytän miehen puhelinta, lompakkoa ja vaatekaappia jos huvittaa ja sama toisin päin :) meillä minä tapaan pyykit laittaa koneesta kaappiin kun enemmän pyykkiå pesen.

Vierailija
11/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa miehen kaappia. En koske lompakkoon tai tutki älypuhelinta.

Vierailija
12/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piilottaa aina lahjan sukkalaatiikkoon. Miksi pilaisin yllätyksen?

En ole miehen äiti. Saa itse siivota kaappiinsa ja laittaa pyykkinsä.

Vierailija
13/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kumpikaan ei koske toisensa kaappeihin tai kukkaroihin.

Enää en laita edes vaatteita toisen kaappiin, koska hänellä on oma järjestys paremmille ja huonommille t-paidoille jne.

Vierailija
14/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan pelkästään pienen tarjottimen, joka on makuuhuoneen tv:n vieressä. Se pursuaa joskus yli vanhoja kuitteja, menneiden risteilyjen ovikortteja, ruttuisia nenäliinoja jne. Lisäksi se kerää pölyä.

Vierailija
15/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

En tod tutki miehen vaatekaappia tms.

Pitää hyvää huolta vaateistaan ja kengistään jne.

Vierailija
16/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Mies siivoaa itse kaappinsa ja laittaa vaatteita kierrätykseen väliajoin. Kaikki vaatteet ovat tosi hyvässä järjestyksessä, paljon paremmassa kuin omat vaatteeni. 

Sama. En ole mieheni palvelija tai äiti joka vahtii pukeutumista ja siisteyttä. Ihan itse saa pitää mieleisensä järjestyksessä kaikki tavaransa.

Muutenkin meillä kaikki osallistuu kodin kunnossapitoon ja tämä on johtanut siihen että esim. Liinavaatekaappi on sekalainen kaaos. Yhdet laittavat lakanapinot siihen kohtaan missä on tilaa kun minä taas haluaisin pitää tiettyä järjestystä niin että tietyn tyyppiset lakanat on yhdessä pinossa ja toiset toisessa. Olemme kuitenkin perheessä sopineet että jos jotain siivouksen ja järjestyksen taso häiritsee niin saa ihan itse siivota extraa voimiensa mukaan. Yhdessä olemme päättäneet tietyn perussiisteystason jota porukalla pidämme yllä. Näin ollaan vältytty nalkuttamiselta.

Vierailija
17/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö jättää pyykit narulle pariksi viikoksi kuivumaan kun mies lähtee työreissuun? Ei, viikkaan ne ja vien miehen kaappiin. Tässä perheessä ei ole mitään salaista ja jos on, eri osoitteet kutsuvat.

En jätä narulle. Viikkaan ja laitan pinoon esim makuuhuoneen nojatuoliin.

Kauhean ahdistava ajatus että mitään yksityistä ja salaista ei saisi olla! Tukehtuuhan siinä!

Jos luottamusta ei ole, miksi yhteen on menty? Ja kaappien ja laatikoitten penkomisella ja puhelimen ja netin vakoilullako se liitto vahvistuu ja kunnioitus pysyy? Huh huh sanon minä.

Vierailija
18/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on yhteinen vaatekomero ja minu on pakko välillä järjestellä ukon vaatteet ainaki osaks ko ne levittäytyy minu puolelle. Puhelinta tai lompakkoa en tutki ilman lupaa ja luvanki kysyn sillo ko on jotai oikeata tarvetta niinko omasta puhelimesta akku loppu ja pitää soittaa, lompakosta otan rahaa et voin käydä kaupassa.

Mut pajalla en koske mihinkää. Siellä mies saa olla iha rauhassa muutenki ko en siellä viihdy

Vierailija
19/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapit siivoan ja järjestän kaksi kertaa vuodessa, mutta miehen puhelimeen ja lompakkoon ei tulisi mieleenkään koskea. Ja mies laittaa itse kuivat pyykkinsä kaappiin. 

Vierailija
20/27 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näiden yhdessä oltujen 21 vuoden aikana mieheni kaappeihin, puhelimeen tai muuhun yksityiseen omaisuuteen koskenut, tuskinpa tästä eteenpäinkään. Mies on ihan kelpo mies ja hoitaa tavaransa oikein hyvin itse.