Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että miesystävä laittaa talon minun edelle

Vierailija
25.02.2023 |

Ollaan oltu yhdessä kolmisen vuotta. Miehellä on iso maalaistalo noin 200 km Hgistä, missä minä asun.

Mies on kosinut, mutta minä suostuin sillä ehdolla, että asutaan Hgissä.

Jos mies laittaisi talonsa ja maansacmyyntiin niin saisimme niin paljon rahaa, että voisimme ostaa kaksion tai kolmion esim Jätkäsaaresta, lähempää keskustaa minne olen himoinnut jo vuosia.

Mies ei kuitenkaan ole suostunut ja nyt tuntuu, ettei kosintakaan ole enää voimassa.

Jättiääkö se nyt mut yhden talon takia?!?!

Mies tekee etänä töitä niin voisi asua yhtä hyvin Helsingissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on, mutta kommentoin silti. Miksi miehen pitäisi muuttaa Helsinkiin? Jos mies haluaa jatkaa maalla asumista ja sinä haluat asua Helsingin keskustan tuntumassa, niin.. Pitäisikö teidän jatkaa eloa eri teillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sanoa myös niin, että sinä laitat Helsingissä asumisen miehen edelle.

Vierailija
4/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne naiset, aina rahan perässä.

Vierailija
5/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehen pitäisi myydä talonsa ja ostaa sulle kerrostalokämppä? Mitä jos ostaisit himoitsemasi kämpän ihan itse itsellesi.

Vierailija
6/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveää, kuka haluaa asua Helsingissä, kun on iso maalaistalo tarjolla. Ehdottaisin että jäät sinne Helsinkiin ja mies jakaa etsintää.

Vierailija
7/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan taloni kenen tahansa miehen edelle, vaikka ois joku Brad Pitt kosimassa, niin en lähde.

Vierailija
8/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
9/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin ei kannata muuttaa johonkin hikiseen kerrostaloon jotka maksaa 400 000 euroa kaksio. 300 000 eurolla saa ison omakotitalon omalla tontilla vähän kauempaa. Asun itse 120 neliön talossa joka maksoi hiukan yli 200 000 satakunnassa. Tontti on iso 10000 neliötä

Vierailija
10/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä jonku landepaukun kanssa? Vaikka olet hesan juntti.

Vierailija
11/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitathan sinäkin Helsingin miesystäväsi edelle, joten mitä eroa? Ja miksi miehen pitäisi kustantaa sinulle asunto ylipäänsä?

Vierailija
12/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47mies kirjoitti:

Helsinkiin ei kannata muuttaa johonkin hikiseen kerrostaloon jotka maksaa 400 000 euroa kaksio. 300 000 eurolla saa ison omakotitalon omalla tontilla vähän kauempaa. Asun itse 120 neliön talossa joka maksoi hiukan yli 200 000 satakunnassa. Tontti on iso 10000 neliötä

Joo onhan ne asunnot huippupaikalla kalliita!

400 000 lla ei ikävä kyllä saa kolmiota Jätkäsaaresta. Vähintään 500 000 mielellään 600 000 pitää olla. Ja tahdon just tuollaisen kolmion missä olisi tilaa

Kyllä kolmio olisi ihana, oikea huoneisto!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan