Lidlin halvat urheilurintsikathan on paljon laadukkaampia kuin jotkut kalliit urheilukaupasta ostetut.
Taas löytyi yllättävän hyvät urheilurintsikat ja hintakin vaan alle 8€. Urheilukaupassa sais maksaa moninkertaisen hinnan eikä varmasti sais yhtä hyviä.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Jep,kyllä lidl rules. Joka viikko jotain uutta käyttötavaraa ja alusvaatteisiin ym muihin vaatteisiin olen ollut tyytyväinen. Kaiken lisäksi sopivan kokoinen kauppa (vihaan prismoja ja cittareita). Ja se säästö! Ois kyllä suuri tappio asua jossain missä lidliä ei olisi.
Tismalleen samaa mieltä. Vihaan sitä kilometrijuoksua. Vaihtuva valikoima ja selvä säästö on syy miksi käyn lidlissä. Mutta mahtavinta on, että kahden monopolin on pakko alentaa hintoja. Riisto ei enää käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaaks kertoa kaikille?
t. ei enää muutamaan vuoteen shock absorbereita...
Sori....🙊 Innostuin tästä löydöstä vaan niin kovin. Ap
ja mä innostuin tästä sun avauksesta. - Kun jonkun kerran tällä palstalla vierailleena olen jo ehtinyt laittaa merkille, että täällä palstailee säännöllisen epäsäännöllisesti, joku jolla on päähän pinttymänä melskata ja keksiä milloin mitäkin moitittavaa ja negatiivista kerrottavaa Lidlistä, joka jos ei muuta niin on hieman onnistunut tuomaan vaihtoehtoja muuten kovin keskittyneille ja lähinnä monin paikoin miltei monopoliasemassa olevan kahden kaupan suuryksikön rinnalle.
Minusta taas tuntuu, että lidlin salaisuus on siinä, ettei sen valikoima ole kerralla liian suuri. Siinä voi muutaman laarin tsekata ruuan ostamisen ohessa. Usein löytääkin jotain kivaa ja edullisesti. Ajatuskin siitä, että lähtisi etsimään cittarista tai prismasta jotain tarpeellista on uuvuttava. Ne on liian isoja kauppoja. Kenellä on nykyään aikaa sellaiseen? Tai voimia ja kiinnostusta? Lidl on just sopivan kokoinen. Valikoima on toki joissain asioissa suppea, mutta niitä harvoja juttuja haen sitten muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaaks kertoa kaikille?
t. ei enää muutamaan vuoteen shock absorbereita...
Sori....🙊 Innostuin tästä löydöstä vaan niin kovin. Ap
ja mä innostuin tästä sun avauksesta. - Kun jonkun kerran tällä palstalla vierailleena olen jo ehtinyt laittaa merkille, että täällä palstailee säännöllisen epäsäännöllisesti, joku jolla on päähän pinttymänä melskata ja keksiä milloin mitäkin moitittavaa ja negatiivista kerrottavaa Lidlistä, joka jos ei muuta niin on hieman onnistunut tuomaan vaihtoehtoja muuten kovin keskittyneille ja lähinnä monin paikoin miltei monopoliasemassa olevan kahden kaupan suuryksikön rinnalle.
Minusta taas tuntuu, että lidlin salaisuus on siinä, ettei sen valikoima ole kerralla liian suuri. Siinä voi muutaman laarin tsekata ruuan ostamisen ohessa. Usein löytääkin jotain kivaa ja edullisesti. Ajatuskin siitä, että lähtisi etsimään cittarista tai prismasta jotain tarpeellista on uuvuttava. Ne on liian isoja kauppoja. Kenellä on nykyään aikaa sellaiseen? Tai voimia ja kiinnostusta? Lidl on just sopivan kokoinen. Valikoima on toki joissain asioissa suppea, mutta niitä harvoja juttuja haen sitten muualta.
Esim. Prisman vaaterekeillä iskee vaatesokeus. Siellä jossain välissä voiskin olla ihan kiva tuote, mutta se häviää sinne muiden vaatteiden sekaan.
Ärsyttää sekin kun nykyään ei eri vaatteet oo eri kategorioissaan. Paidat yhdessä kohtaa, housut yhdessä kohtaa, farkut yhdessä kohtaa. Kaikki on suloisessa sekametelisopassa. Siksi isommissa kaupoissa on inhottava käydä etsimässä vaatteita.
Lidlistä löytyy selkeämmin kun kaikki on omissa ”loorissaan”.
Vierailija kirjoitti:
Kallis hinta ei aina takaa laatua.
Ei tosiaa, ostin 149 merkkilenkkarit, aivann paskat.
Hain kirvitit ja pehmeimmät parhaimmat ikonä, 19,90, ja kevyet kun höyhen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin käytän lidlin urheilurintsikoita. Pesen surutta kuudessakympissä ja ostan uusia kun kulahtavat.
Miksi tuhoat vaatteitasi tarkoituksella?
Onko sinun mielestäsi ihon tuhoaminen ihottumalla, tai bakteeri/sieni/hiivatulehduksella jotenkin halvempaa.
Yhden ainoan lääkäri- ja apteekkikäynnin hinnalla ostat laatikon täyteen 8€ alusvaatteita eikätkä ihosairaudet tunnetusti parane muutamallakaan käynnillä kun sellaisen on kerran hankkinut.
Yhtään ihoa vasten tulevaa vaatekappaletta, varsinkaan alusvaatteita ei pidä pestä alle 60 asteessa.
Paitsi tietenkin av-mammojen tapauksessa. Nämä hauduttavat haarojaan kesähelteilläkin keinokuituisissa 30-asteessa "pestyissä" stringeissä 24/7 ja ihmettelevät kun äijä heittätyy kaasunaamari kasvoillaan ulos ikkunasta kun ne riisutaan.
Itse pesen rintaliivini käsin n. 70 asteen vedessä kumihanskat käsissä. Lika lähtee ja kimmoisuus pysyy, kaarituellisia rintsikoita ei suositella pestävän koneessa monestakin syystä. Isorintaisena naisena haluan kunnon tuen ja olen valmis siitä maksamaan, toisin kuin teininä, kun ostin useita rintsikoita halpisliikkeistä halvalla. Selkää särki, ryhti oli huono ja tuki olematon. Nykyään parhaat liivit saan Patricialta, ennen ostin Changesta, mutta heidän liiviensä kuppimalli ei sopinut itselleni.
Nuo crivit sportit ovat kyllä olleet hinta-laatusuhteeltaan uskomattoman hyviä. Mulla on monet trikoot ja paidat monta vuotta vanhoja ja edelleen erittäin hyvässä kunnossa.
Totta. Lidlissä uskon olevan paljon hyviä tuotteita. Enkä usk että ne on missään Kiinan hikipajassa valmistettu. Saksalaista laatua.
Miesten boxerit oli ainakin huonoja, hetkessä kuluivat haaroista puhki.
Minä olen ostanut useita trikoopuseroita ja toppeja. Ovat hyvälaatuisia. Onhan saksalainen laatu hyvä siinä missä suomalainenkin. Ei sielläkään ihan kaikki vaatteet ole laadukkaita mutta olen löytänyt useita kirpparihinnoilla.
Lidlihän on endottomasti yksi lempparikaipoistani, hyvää laafukasta ruokaa halvalla. Mutta ne vaatteet.... En ymmärrä tätä ylistushysteriaa tässä ketjussa. Se on sitä samaa muovipaskaa mitä valtaosa liikkeistä tarjoaa. Itse ostan lähes kaikki vaatteet (paitsi alusvaatteet) käytettynä, ja suosin luonnonkuituja. Mielestäni parhaat löydöt kierrätyskeskuksissa ovat olleet parin euron järvi-muodin paidat 100% silkkiä. Kyllä kestää ja kelpaa helteilläkin kun hengittää. Harmi että nää kiinahysteerikot on saanet aikaan den ettei Suomessa enää tehdä näitä tällaisia.
Monet kengät ja nimenomaan alusvaatteet, urheiluliivit ja liivit, sekä sukkahousut ja sadevastteet on sellaisia että niitä ei voi ostaa tietenkään muovittomina. Ei ole vielä keksitty korvaavia materiaaleja.
Kukaan ei edes kyseenalaista kuinka eettinen ja ympäristöystävällinen valinta tuo lidlin vaatevalikoima on. Joku jopa kuvittelee että ne tehdään saksassa... samaa kiinapaskaa se on, osataan sielläkin nyt tehdä laadukasta. Eri asia on se onko kestävä valinta. Tiedättehän te että noista muovia sisältävistä vaatteista irtoaa mikromuovia joka pesussa meidän vesistöihin? Ette varmaan tienneet edes että lähes kaikko nyky vaatteet on tehty käytännössä aina muovista. Mut jos kyseessä on se että teitä ei itse asiassa kiinnosta, saisitte hävetä. Te olette se syy miksi meidän maapallo ja luonto kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Jos Lidlin rintaliivit/urheilurintaliivit eivät olekaan sopivat, saako ne palauttaa?
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske uima- ja alusasuja. T: Lidlin myyjä.
Mä ostin Lidlistä sähkökäyttöisn kahvimyllyn jouluksi 2017. Ai että on hyvä!! Helppo puhdistaa, helppo käyttää ja tehokas. Maksoi 12,90.
Näin siellä myöhemminkin niitä, mutta malli oli eri, ei vaikuttanut yhtä helposti puhdistettavalle. Oon joka päivä niin onnellinen tästä kahvimyllystä! Se oli löytö!
Samoin Lupilu-vaatteet lapsille on olleet kestäviä ja.... On hyvää tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain kirvitit ja pehmeimmät parhaimmat ikonä, 19,90, ja kevyet kun höyhen
Mun mies juoksi Lidlin kympin lenkkareilla kymmenen maratonia.
Siis onko ne sellaisia toppimallisia, pään yli vedettäviä? Jos on niin ei toimi mulla.
Kai mulla sitten kävi vaan huono tuuri. Ostin Lidlin urheilurintsikat ja juostessa hankasivat järkyttävät jäljet, siis ihan haavat olkainten kohdalle. Ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain kirvitit ja pehmeimmät parhaimmat ikonä, 19,90, ja kevyet kun höyhenMun mies juoksi Lidlin kympin lenkkareilla kymmenen maratonia.
Mulla on xxl lastenpuolelta juoksukengät ja lidlistä naisten juoksukengät. On ihan yö ja päivä. Lidlin kengillä on todella raskas juosta. Seisovat itse asiassa vaan kaapin perällä nykyään. Aluksi en edes älynnyt kuin surkeat ne on ennen kuin hankin oikeat.
Kunpa tulisi petit-vaatteitakin. Useat vaatteet alkavat koosta 36 tai M, rintaliivit 80C:stä. Olen pari maximekkoa ostanut koossa 34, mutta olen joutunut itse lyhentämään ne. Muita vaatteita en ole ostanut, kun ovat olleet niin isoja. Käyttötavarat ovat kyllä melko hyviä, mutta matkalaukustani katkesi hihna 2 viikon jälkeen. Pitäisi jossain vaiheessa muistaa laittaa palautetta, kun on 5 vuoden takuu. Sähköhammasharja oli halpa, samoin vaihtoharjaspäät.
Vierailija kirjoitti:
Lidlihän on endottomasti yksi lempparikaipoistani, hyvää laafukasta ruokaa halvalla. Mutta ne vaatteet.... En ymmärrä tätä ylistushysteriaa tässä ketjussa. Se on sitä samaa muovipaskaa mitä valtaosa liikkeistä tarjoaa. Itse ostan lähes kaikki vaatteet (paitsi alusvaatteet) käytettynä, ja suosin luonnonkuituja. Mielestäni parhaat löydöt kierrätyskeskuksissa ovat olleet parin euron järvi-muodin paidat 100% silkkiä. Kyllä kestää ja kelpaa helteilläkin kun hengittää. Harmi että nää kiinahysteerikot on saanet aikaan den ettei Suomessa enää tehdä näitä tällaisia.
Monet kengät ja nimenomaan alusvaatteet, urheiluliivit ja liivit, sekä sukkahousut ja sadevastteet on sellaisia että niitä ei voi ostaa tietenkään muovittomina. Ei ole vielä keksitty korvaavia materiaaleja.
Kukaan ei edes kyseenalaista kuinka eettinen ja ympäristöystävällinen valinta tuo lidlin vaatevalikoima on. Joku jopa kuvittelee että ne tehdään saksassa... samaa kiinapaskaa se on, osataan sielläkin nyt tehdä laadukasta. Eri asia on se onko kestävä valinta. Tiedättehän te että noista muovia sisältävistä vaatteista irtoaa mikromuovia joka pesussa meidän vesistöihin? Ette varmaan tienneet edes että lähes kaikko nyky vaatteet on tehty käytännössä aina muovista. Mut jos kyseessä on se että teitä ei itse asiassa kiinnosta, saisitte hävetä. Te olette se syy miksi meidän maapallo ja luonto kärsii.
Kyllä minäkin ennen ostin lähes kaikki vaatteeni kirppareilta, mutta nykyään niissä on vain kauhtuneita rytkyjä. UFF myy rytkyjä samalla hinnalla kuin halpakaupat. Toki Facebookissa on kaikenlaisia kirpputoreja ja siellä on ihan hyvänkin näköistä vaatetta, mutta en osta mitään vaatetta sovittamatta ensin, ja minun on vaikea löytää sopivan kokoisia vaatteita, koska olen pienikokoinen. Ainoastaan iltapuvun olen ostanut käytettynä netissä, kun myyjä oli saman kokoinen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nimenomaan ollut yllättynyt siitä, että siellä on niin paljon hyvännäköisiä vaatteita, jotka 100% puuvillaa. Oikeastaan kaikki vaatteet mitä olen nyt reilun puolen vuoden aikana ostanut taitavat olla lidlistä.
Kirjoitat täällä, joten olet av-halparintsikkamamma.
ohis