Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin halvat urheilurintsikathan on paljon laadukkaampia kuin jotkut kalliit urheilukaupasta ostetut.

Vierailija
04.08.2018 |

Taas löytyi yllättävän hyvät urheilurintsikat ja hintakin vaan alle 8€. Urheilukaupassa sais maksaa moninkertaisen hinnan eikä varmasti sais yhtä hyviä.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nyt ihmiset oppii että Lidlistä saa usein aidosti kelvollisia käyttötavaroita?

Vierailija
2/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, sama heidän topit. Yritin just laskeskella koska oon oikein ostannu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt ihmiset oppii että Lidlistä saa usein aidosti kelvollisia käyttötavaroita?

Mä oon tienny sen jo pitkään. Siksi ostankin vaatteeni sieltä aina kun tulee sopivia eteen. Ap

Vierailija
4/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ne kasvorasvat ovat paljon parempia kuin NS huippumerkit. Ne mitkä maksaa pari euroa.

Vierailija
5/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sieltä joskus talvitakin, silloin hieman vitsillä. On ollut ihan huippu.

Vierailija
6/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Minun piti viedä vaihtoon jokainen pusero, minkä lidlistä ostin. Onneksi vaihto onnistui helposti.

Vierailija
7/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vauvojen bodyt osoittautuneet laadukkaiksi.

Vierailija
8/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaaks kertoa kaikille?

t. ei enää muutamaan vuoteen shock absorbereita...

Vierailija
9/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minun piti viedä vaihtoon jokainen pusero, minkä lidlistä ostin. Onneksi vaihto onnistui helposti.

Se on hyvä, että vaihto ja palautus toimivat.

Vierailija
10/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vauvojen bodyt osoittautuneet laadukkaiksi.

Aaaa, ne oli aivan ihania silloin kun meidän lapsi oli vielä sen ikäinen. Ostin Lidlistä monet bodyt ja vauvan vaatteet. Aivan ihania oli.

Nyt lapsi on jo sen kokoinen, n.145cm että vähemmän hänelle löytyy vaatteita Lidlistä. Ensiviikolla näytti poikien bokserit olevan tarjouksessa. Täytyy käydä hakemassa. Ap

Vierailija
11/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat urheilusukkani olen ostanut Lidlistä alle viidellä eurolla pari.

Samoin urkkapaidat, housut ja liivit ovat hinta/laatusuhteeltaan loistoluokkaa.

Vierailija
12/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän lidlin urheilurintsikoita. Pesen surutta kuudessakympissä ja ostan uusia kun kulahtavat.

Vierailija
13/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaaks kertoa kaikille?

t. ei enää muutamaan vuoteen shock absorbereita...

Sori....🙊 Innostuin tästä löydöstä vaan niin kovin. Ap

Vierailija
14/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä yllättyisi jos liiterin urheiluvaatteet ja monet monet muut tavarat tulisivat samalta hihnalta kuin "merkkituotteetkin", eri tarroilla viimeisteltyinä vain...

Vierailija
15/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin käytän lidlin urheilurintsikoita. Pesen surutta kuudessakympissä ja ostan uusia kun kulahtavat.

Miksi tuhoat vaatteitasi tarkoituksella?

Vierailija
16/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin edelliset varmaan joskus pari vuotta sitten. Edelleen on yhtä napakat kuin uutena. Ap

Vierailija
17/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas löytyi yllättävän hyvät urheilurintsikat ja hintakin vaan alle 8€. Urheilukaupassa sais maksaa moninkertaisen hinnan eikä varmasti sais yhtä hyviä.

Noiden hinta vietnamilaisen tehtaan lastauslaiturilla on ehkä 0,50€ kappale kun ostat merikontillisen kerrallaan.

Eli täsmälleen saman verran kuin merkkituotteilla jotka maksavat viereisessä kaupassa 48€

7,50€ hinnassa on useammankin kuluttajan kannalta tarpeettoman portaan katetta, veroja, maksuja, rahtia ja brändituotteella tietenkin vielä 40€ myynnin ja markkinoinnin kuluja.

Vierailija
18/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,kyllä lidl rules. Joka viikko jotain uutta käyttötavaraa ja alusvaatteisiin ym muihin vaatteisiin olen ollut tyytyväinen. Kaiken lisäksi sopivan kokoinen kauppa (vihaan prismoja ja cittareita). Ja se säästö! Ois kyllä suuri tappio asua jossain missä lidliä ei olisi.

Vierailija
19/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiselle varmasti joo, mutta itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni toppimallisia urheilurintaliivejä. Eivät tue nimeksikään.

Vierailija
20/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhoat vaatteitasi tarkoituksella?

Onko sinun mielestäsi ihon tuhoaminen ihottumalla, tai bakteeri/sieni/hiivatulehduksella jotenkin halvempaa.

Yhden ainoan lääkäri- ja apteekkikäynnin hinnalla ostat laatikon täyteen 8€ alusvaatteita eikätkä ihosairaudet tunnetusti parane muutamallakaan käynnillä kun sellaisen on kerran hankkinut.

Yhtään ihoa vasten tulevaa vaatekappaletta, varsinkaan alusvaatteita ei pidä pestä alle 60 asteessa.

Paitsi tietenkin av-mammojen tapauksessa. Nämä hauduttavat haarojaan kesähelteilläkin keinokuituisissa 30-asteessa "pestyissä" stringeissä 24/7 ja ihmettelevät kun äijä heittätyy kaasunaamari kasvoillaan ulos ikkunasta kun ne riisutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi