Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin halvat urheilurintsikathan on paljon laadukkaampia kuin jotkut kalliit urheilukaupasta ostetut.

Vierailija
04.08.2018 |

Taas löytyi yllättävän hyvät urheilurintsikat ja hintakin vaan alle 8€. Urheilukaupassa sais maksaa moninkertaisen hinnan eikä varmasti sais yhtä hyviä.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlihän on endottomasti yksi lempparikaipoistani, hyvää laafukasta ruokaa halvalla. Mutta ne vaatteet.... En ymmärrä tätä ylistushysteriaa tässä ketjussa. Se on sitä samaa muovipaskaa mitä valtaosa liikkeistä tarjoaa. Itse ostan lähes kaikki vaatteet (paitsi alusvaatteet) käytettynä, ja suosin luonnonkuituja. Mielestäni parhaat löydöt kierrätyskeskuksissa ovat olleet parin euron järvi-muodin paidat 100% silkkiä. Kyllä kestää ja kelpaa helteilläkin kun hengittää. Harmi että nää kiinahysteerikot on saanet aikaan den ettei Suomessa enää tehdä näitä tällaisia.

Monet kengät ja nimenomaan alusvaatteet, urheiluliivit ja liivit, sekä sukkahousut ja sadevastteet on sellaisia että niitä ei voi ostaa tietenkään muovittomina. Ei ole vielä keksitty korvaavia materiaaleja.

Kukaan ei edes kyseenalaista kuinka eettinen ja ympäristöystävällinen valinta tuo lidlin vaatevalikoima on. Joku jopa kuvittelee että ne tehdään saksassa... samaa kiinapaskaa se on, osataan sielläkin nyt tehdä laadukasta. Eri asia on se onko kestävä valinta. Tiedättehän te että noista muovia sisältävistä vaatteista irtoaa mikromuovia joka pesussa meidän vesistöihin? Ette varmaan tienneet edes että lähes kaikko nyky vaatteet on tehty käytännössä aina muovista. Mut jos kyseessä on se että teitä ei itse asiassa kiinnosta, saisitte hävetä. Te olette se syy miksi meidän maapallo ja luonto kärsii.

Minä olen nimenomaan ollut yllättynyt siitä, että siellä on niin paljon hyvännäköisiä vaatteita, jotka 100% puuvillaa. Oikeastaan kaikki vaatteet mitä olen nyt reilun puolen vuoden aikana ostanut taitavat olla lidlistä.

Ja mullakin on muuten kaks jostain kirpputorilta parilla eurolla ostettuja järvi-silkkipaitoja, hyviä metsäpaitoja hillan ja mustikan poimintaan.

Vierailija
62/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulle ei ole käynyt yksikään Lidlin vaate! Ostin legginsit, niiden haarat valui alaspäin kävellessä. Ostin vyötäröfarkut, jotka oli muuten sopivat, mutta vyötärölle jäi monta cm löysää. Ostin mustan neuletakin, joka venyi pesussa. Hihat alkoi roikkua. Siinä neuletakissa on myös outo haju, joka ei lähtenyt pesemällä hajuttomalla pyykkiaineella. 150 cm pitkälle pojalle ostin vappuna 150 cm naamiaisasun. Sen housujen mitoitus on pielessä. Housut oli niin pitkät, että ne jäi jalkojen alle. Nyt olen päättänyt, etten osta mitään vaatetta Lidlistä, kun siellä ei voi edes sovittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoni on 75G.

Rinnat raskaat.

Kiljun ilosta, jos nämä halpisliivit tukevat

Vierailija
64/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia noi siis on? Kun ympäryksen pitäisi oikeasti olla napakka mutta kangasta riittävästi, että rinnat mahtuu.

t. 65G

Vierailija
65/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteita olen ostanut  nimenomaan lidlistä, hinta halpa ja eivät ole menneet miksikään runsaista pesuista huolimatta, ainut ongelma on että pieniä kokoja harvoin myynnissä (32).

Vierailija
66/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteet on ok ja samaa laatua kuin vaikka joku Lindex.

Meikit ja rasvat ovat samaa laatua kuin Lumene.

Kuitenkin mun täytyy sanoa että melkein kaikista Lidlin vaatteista on saumat ratkeneet tosi nopeasti - kuten muuten Lindexinkin vaatteissa.

Käytin monta vuotta Lidlin ihonhoitotuotteita ja kärsin näppylöistä otsassa. Nyt sain lahjaksi Biothermiä ja TA-DAA! näpyt häipyi.

Vierailija
67/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Tokmannilta Essencen meikkejä, ovat vielä halvempia kuin Lidlissä, ja ovat hyviä. Ainoastaan kynsilakat ovat huonoja, mutta niin ovat Lidlissäkin, kun eivät meinaa pysyä kynsissä päivääkään.

Vierailija
68/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa mun nyt ostamissa rintsikoissa oli sisällä irrotettavat tyynyt. Kyllä ne ainakin mun rintoja tukee todella hyvin. Eikä munkaan tissit kaikkein pienimmästä päästä oo. Ap

Eihän nuo tyynyt lisää tukevuutta millään lailla, vaan ovat vaan toppausta ja ehkä estävät nännien näkymisen. Tukevuus tulee ihan muista ominaisuuksista.

Vierailija
69/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans ite tykännyt kovasti niistä leveäolkaimisista joita ei saa säädettyä (malliltaan painijanselkätoppi), pitävät isohkot tissini tiukassa paketissa ja tosi mukavan tuntuiset silti. On kestäneet käyttöä jo vaikka kuinka pitkään, eikä oo silti mennyt huonoksi millään lailla. Kupeissa on ohuehkot täytteet jotka saa kätevästi pois. Kokeilin kerran sellaisia missä on säädettävät spagettiolkaimet, niin ne ei tuntuneet tukevilta.

Jotkut Lidlin vaatteet on todella laadukkaita ja kestävät vuosikausia aktiivista käyttöä, jotkut alkavat nyppyyntyä vähän turhan nopeasti mutta luulen nyt oppineeni tunnistamaan sen materiaalin joka nyppyyntyy nopeasti niin osaan välttää sitä. En hirveästi osta muualta vaatteita nykyään, toki se on välillä ärsyttävää kun ei oo aina tarjolla sitä mitä vailla on justiin sillä hetkellä. Nytkin oon ties kuinka kauan kytännyt että koska tulee crockseja myyntiin kun edelliset alkaa olla ihan hajalla, mutta en tiiä tuleeko niitä nyt enää näin loppukesästä, ehkä mulla meni vaan ohi jos niitä oli alkukesästä.

Vierailija
70/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä urheiluliivejä on niiiiiin vaikea löytää, mutta en kyllä ikinä uskaltaisi ostaa sovittamatta. Siksi en ostakaan Lidlistä vaatteita.

Vierailija
71/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin urheiluvaatteet ovat parempia verrattuna H&M:n vastaaviin rätteihin. Kaikki viimeisimmät urheiluvaatteeni ovat Lidlistä ostettuja ja olen tyytyväinen. Viime vuonna ostin punaisen neulemekon ja paljon istuvampi verrattuna H&M:n vaatteisiin. Alusvaatteetkin tulee nykyään ostettua Lidlistä.

Vierailija
72/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko nyt ihmiset oppii että Lidlistä saa usein aidosti kelvollisia käyttötavaroita?

Ei, koska oma kokemus on muuta.

Vierailija
73/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, sama heidän topit. Yritin just laskeskella koska oon oikein ostannu

Olen parina kesänä ostanut joustavia ja keveitä toppirintsikoita. Ihania pitää, kun normiliivit tukehduttaa. Ei ehkä sovi tosi isorintaisille, mutta muuten must. Etelänreissulle lähtee aina mukaan.

Vierailija
74/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun riittäis koot ja tuki näille hinkeille. Lasten vaatteet on valitettavasti jo muutaman pesun jäljiltä olleet muodottomia rättejä. Toki se johtuu siitä, etteivät sisällä elastaania.

Vierailija
75/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte ostaa rintsikoita sovittamatta? Ja sitten jos niitä ei edes saa palauttaa? Itse olen kyllä ostanut Lidlistä sukkia tai pyjamia tms. joiden koon arvioiminen ei ole niin tarkkaa. Tai sitten mulla on jotkut erikoistissit, kun tuntuu että sovittamallakaan ei löydy sopivia...

Vierailija
76/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan kokoa xxxxl?

Arvaan ettei löydy 70F-kokoa!

Vierailija
77/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä nää kaikki rintsikat joita sieltä nyt saa. Ostin itsekiinnittyviä kaksi ja yhdet olkaimettomat. Olen tyytyväinen. Halpaa ja hyvää.

Vierailija
78/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlihän on endottomasti yksi lempparikaipoistani, hyvää laafukasta ruokaa halvalla. Mutta ne vaatteet.... En ymmärrä tätä ylistushysteriaa tässä ketjussa. Se on sitä samaa muovipaskaa mitä valtaosa liikkeistä tarjoaa. Itse ostan lähes kaikki vaatteet (paitsi alusvaatteet) käytettynä, ja suosin luonnonkuituja. Mielestäni parhaat löydöt kierrätyskeskuksissa ovat olleet parin euron järvi-muodin paidat 100% silkkiä. Kyllä kestää ja kelpaa helteilläkin kun hengittää. Harmi että nää kiinahysteerikot on saanet aikaan den ettei Suomessa enää tehdä näitä tällaisia.

Monet kengät ja nimenomaan alusvaatteet, urheiluliivit ja liivit, sekä sukkahousut ja sadevastteet on sellaisia että niitä ei voi ostaa tietenkään muovittomina. Ei ole vielä keksitty korvaavia materiaaleja.

Kukaan ei edes kyseenalaista kuinka eettinen ja ympäristöystävällinen valinta tuo lidlin vaatevalikoima on. Joku jopa kuvittelee että ne tehdään saksassa... samaa kiinapaskaa se on, osataan sielläkin nyt tehdä laadukasta. Eri asia on se onko kestävä valinta. Tiedättehän te että noista muovia sisältävistä vaatteista irtoaa mikromuovia joka pesussa meidän vesistöihin? Ette varmaan tienneet edes että lähes kaikko nyky vaatteet on tehty käytännössä aina muovista. Mut jos kyseessä on se että teitä ei itse asiassa kiinnosta, saisitte hävetä. Te olette se syy miksi meidän maapallo ja luonto kärsii.

Kyllä minäkin ennen ostin lähes kaikki vaatteeni kirppareilta, mutta nykyään niissä on vain kauhtuneita rytkyjä. UFF myy rytkyjä samalla hinnalla kuin halpakaupat. Toki Facebookissa on kaikenlaisia kirpputoreja ja siellä on ihan hyvänkin näköistä vaatetta, mutta en osta mitään vaatetta sovittamatta ensin, ja minun on vaikea löytää sopivan kokoisia vaatteita, koska olen pienikokoinen. Ainoastaan iltapuvun olen ostanut käytettynä netissä, kun myyjä oli saman kokoinen kanssani.

Mä oon laittanu omat vanhat epäsopivat ja lapselle pieneksi jääneet vaatteet UFF:in kierrätykseen. Meiltä ei ainakaan oo mitään rytkyjä sinne mennyt. Ihan hyväkuntoisia vaatteita. Liian pieniä vaan.

Vierailija
79/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia noi siis on? Kun ympäryksen pitäisi oikeasti olla napakka mutta kangasta riittävästi, että rinnat mahtuu.

t. 65G

Eri kokoisia löytyy. Riippuen mallista ja liikkeestä. Luulis noiden 44/46 rintsikoiden sopivan isompirintaisillekin.

Vierailija
80/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 65G

Eri kokoisia löytyy. Riippuen mallista ja liikkeestä. Luulis noiden 44/46 rintsikoiden sopivan isompirintaisillekin.

Esim. tällaisia on joskus ollut myynnissä:

http://offers.kd2.org/fi/fi/lidl/pdADG/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä