Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin halvat urheilurintsikathan on paljon laadukkaampia kuin jotkut kalliit urheilukaupasta ostetut.

Vierailija
04.08.2018 |

Taas löytyi yllättävän hyvät urheilurintsikat ja hintakin vaan alle 8€. Urheilukaupassa sais maksaa moninkertaisen hinnan eikä varmasti sais yhtä hyviä.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiselle varmasti joo, mutta itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni toppimallisia urheilurintaliivejä. Eivät tue nimeksikään.

Noissa mun nyt ostamissa rintsikoissa oli sisällä irrotettavat tyynyt. Kyllä ne ainakin mun rintoja tukee todella hyvin. Eikä munkaan tissit kaikkein pienimmästä päästä oo. Ap

Vierailija
22/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiselle varmasti joo, mutta itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni toppimallisia urheilurintaliivejä. Eivät tue nimeksikään.

Sama kävi mielessä. Ehkä ne sopisi kotona loikoiluun, muttei varmastikaan urheiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se Cienin 4e ripsiväri on täysin kilpailukykyinen johonkin 15e Max Factoriin verrattuna.

Vierailija
24/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaaks kertoa kaikille?

t. ei enää muutamaan vuoteen shock absorbereita...

Sori....🙊 Innostuin tästä löydöstä vaan niin kovin. Ap

ja mä innostuin tästä sun avauksesta. - Kun jonkun kerran tällä palstalla vierailleena olen jo ehtinyt laittaa merkille, että täällä palstailee säännöllisen epäsäännöllisesti, joku jolla on päähän pinttymänä melskata ja keksiä milloin mitäkin moitittavaa ja negatiivista kerrottavaa Lidlistä, joka jos ei muuta niin on hieman onnistunut tuomaan vaihtoehtoja muuten kovin keskittyneille ja lähinnä monin paikoin miltei monopoliasemassa olevan kahden kaupan suuryksikön rinnalle.

Vierailija
25/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös se Cienin 4e ripsiväri on täysin kilpailukykyinen johonkin 15e Max Factoriin verrattuna.

Se ripsiväri onkin hyvää. Ostan myös meikkini sieltä. Sekä se bb-voide.

Ostin myös sellaisessa keltaisessa hylsyssä olevaa ripsaria sieltä, merkkiä en nyt muista. Mutta se ei ollutkaan niin laadukasta kuin kuvittelin. Oli täysin sulanut mun meikkipussukassa, koko ripsiväriharja ja se varsi oli sen paksun mömmön peitossa kun vedin sen harjan sieltä hylsystä ulos.

Onneksi meikkipussukasta löytyi vielä se Cienin ripsarikin niin laitoin sitten sitä. Ei muuten ollut yhtään sulanut.

Kaiken kaikkiaan harvemmin Lidlissä on tullut eteen tuote, johon olen joutunut pettymään. Ap

Vierailija
26/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaaks kertoa kaikille?

t. ei enää muutamaan vuoteen shock absorbereita...

Sori....🙊 Innostuin tästä löydöstä vaan niin kovin. Ap

ja mä innostuin tästä sun avauksesta. - Kun jonkun kerran tällä palstalla vierailleena olen jo ehtinyt laittaa merkille, että täällä palstailee säännöllisen epäsäännöllisesti, joku jolla on päähän pinttymänä melskata ja keksiä milloin mitäkin moitittavaa ja negatiivista kerrottavaa Lidlistä, joka jos ei muuta niin on hieman onnistunut tuomaan vaihtoehtoja muuten kovin keskittyneille ja lähinnä monin paikoin miltei monopoliasemassa olevan kahden kaupan suuryksikön rinnalle.

Kiva, että sain jonkun muunkin innostumaan. 🤗 Ap

Vierailija
27/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei löydy mun koossa (70E). Muuten mun urheiluvaatteista varmaan ainakin puolet on Lidlistä.

Vierailija
28/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vauvojen bodyt osoittautuneet laadukkaiksi.

Höpöhöpö.

Mä luulin et h&m bodyt on kuraa. Lidlin luupillut on vielä huonompaa...

Vierailija
29/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lidlin rintaliivit/urheilurintaliivit eivät olekaan sopivat, saako ne palauttaa?

Vierailija
30/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paljon erilaisia Lidl:n paitoja, ihan työvaatteina erilaisia paitapuseroita ja lisäksi lukuisia trikoopaitoja. Yksi kahden paidan setti oli vähän huti, ne nyppyyntyivät nopsaan ja on nyt kotipaitoja (opvat aivan mielettömän mukavaa ohutta trikoota), muuten ovat kestäneet pesua ja pitoa vaikka kuinka.

Samoin mulla on muutma neulemekko/tunika sieltä ja samoin, todella hyvää laatua, ei nukkaa. 

Ostin samaan aikaan yhden Lidl:n neulemekon kanssa vähän vastaavan lempimerkiltäni Sand:lta. Käytin sitä vähemmän, hiukan säästellen, koska oli niin kallis. Sand alkoi nyppyyntyä aika nopsaan, paljon nopeammin kuin Lidl:n halpismekko.

Vierailija
31/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hinta ei aina takaa laatua.

Vierailija
32/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa kyllä tosi hyviä vaatteita, välillä teinille ostan sieltä, itse olen senverran iso ettei mun kokoja löydy.

Moni kehunut niitä.

Vierailija
33/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja nykysin on tavallisena tossunkuluttajana melkein mahdotonta varmistua siitä kalliin "the merkkituotteesta", että se olisi valmistettu välttämättä paljoakaan, jos lainkaan eettisemmin ja kesjtävämmin, kuin se edullisempi "merkitön" tai vaikka sitten se Lidlin tarjoama vaihtoehto. 

Vierailija
34/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Lidlin rintaliivit/urheilurintaliivit eivät olekaan sopivat, saako ne palauttaa?

En tiedä...... mun ei oo tarvinnu koskaan palauttaa. Ehkä jos hintalaput on vielä tuotteessa kiinni ja paketti siistissä kunnossa. 🤔 Ap

Vierailija
35/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä...... mun ei oo tarvinnu koskaan palauttaa. Ehkä jos hintalaput on vielä tuotteessa kiinni ja paketti siistissä kunnossa. 🤔 Ap

Tjaa,a  Mutta, mutta. On kai se myönnettävä, ettei (, ainakaan Suomessa) Lidl nyt varsinaisesti ole mikään vaatekauppa....  Tosin  alusvaatteita ei monesta "oikeasta vaatekaupasta" ostetuilla ei ole vaihto tai palautusoikeutta. 

Vierailija
36/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rintaliivit kokoa 80 d - e. 

Lidlin urheiluliivit tukee ja kestää raskaissakin jumpissa ja juoksussa tosi hyvin, ei ole vain pienirintaisille. Viimeksi ostamani malli kyllä puristaa rinnat melko tiukaksi paketiksi piiloon, mutta ei haittaa, kun hyvin toimii ja hinta oli tosiaan n. 8 e.

Vierailija
37/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä yllättyisi jos liiterin urheiluvaatteet ja monet monet muut tavarat tulisivat samalta hihnalta kuin "merkkituotteetkin", eri tarroilla viimeisteltyinä vain...

No mitä tahansa vaatetta tai tuotetta tiirailee vähänkään tarkemmin, huomaa että jokaisessa tuotteessa on jossain kohtaa teksti ”made in china”.

Kaikki halvat ja kalliit tuotteet tehdään yhdessä ja samassa paikassa. Kiinassa.

Vierailija
38/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja nykysin on tavallisena tossunkuluttajana melkein mahdotonta varmistua siitä kalliin "the merkkituotteesta", että se olisi valmistettu välttämättä paljoakaan, jos lainkaan eettisemmin ja kesjtävämmin, kuin se edullisempi "merkitön" tai vaikka sitten se Lidlin tarjoama vaihtoehto. 

Merkkituotteen brandin rakentaminen eli brandin mainostaminen on äärimmäisen kallista puuhaa. Pitää palkata maailman kuuluja malleja ja esittää kalliita mainoksia heistä. Siksi kallis brandituote ei ole yhtään laadukkaampi kuin halpistuote. Kusetus on vain laadukkaampaa.

Vierailija
39/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkkituotteen brandin rakentaminen eli brandin mainostaminen on äärimmäisen kallista puuhaa. Pitää palkata maailman kuuluja malleja ja esittää kalliita mainoksia heistä. Siksi kallis brandituote ei ole yhtään laadukkaampi kuin halpistuote. Kusetus on vain laadukkaampaa.

Merkkituotteen rakentaminen on toki kallista ja usein aikaa vievää puuhaa. Mutta, jos siinä onnistuu, niin voitot voivat olla satumaisia, eikä sekään aina riitä, kuten nyt vaikka sellainenkin tavismerkit kuin Nike tai Ikea osoittavat. - Molemmat ovat tunnettuja siitä, että vuosittain käyttävät huomattavia summia välttääkseen veroja. Kun voisi luulla, että moisista tuloista olisi varaa maksaakin niitä veroja ja taata työnteijöille hyvät työolot...

Vierailija
40/100 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rintaliivit kokoa 80 d - e. 

Lidlin urheiluliivit tukee ja kestää raskaissakin jumpissa ja juoksussa tosi hyvin, ei ole vain pienirintaisille. Viimeksi ostamani malli kyllä puristaa rinnat melko tiukaksi paketiksi piiloon, mutta ei haittaa, kun hyvin toimii ja hinta oli tosiaan n. 8 e.

D ei ole vielä iso kuppi 😂 Itsellä H.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi