Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttämättömiä maskeja. Mitä niillä voi tehdä?

Vierailija
01.01.2023 |

Minulla on vuonna 2020 netistä ostettuja maskeja 75 kpl avaamattomissa paketeissa. Itse en noita käytä. Onkohan kenelläkään noille mitään käyttöä enää. Minne voisi toimittaa? Vai heitänkö roskiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käytä. Itse ainakin käytän ja käytän jatkossakin esim jos olen flunssassa.

Vierailija
2/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ko. maskin mallista. Jos käyttäisin käyttäisin toista mallia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roskiin heitä. Niitä voi tarvita tulevien epidemioiden aikana. Voit myös lahjoittaa ne eri paikkoihin.

Vierailija
4/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tarvitaan kota taas kun kiinasta tulee uusi tehokas aalto. Jos et itse käytä, niin vie vaikka työpaikan kahvihuoneeseen.

Vierailija
5/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan heittäisi vielä pois, sitä ei yhtään vielä tiedä millaisessa virusaallossa ollaan keväällä Kiinan vuoksi.

Vierailija
6/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä roskiin heitä. Niitä voi tarvita tulevien epidemioiden aikana. Voit myös lahjoittaa ne eri paikkoihin.

Mieluummin lahjoittaisin kuin heittäisin roskiin. Mikä taho ottaisi vastaan?

Ap

Vierailija
7/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lahjoittaisin kuin heittäisin roskiin. Mikä taho ottaisi vastaan?

Ap

Monet julkiset paikat voivat ottaa vastaan. Kysy päiväkodeista, kirjastoista jne. Googlesta voi löytää vaihtoehtoja haulla "minne käyttämättömät maskit" tms.

Vierailija
8/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä tarvitaan kota taas kun kiinasta tulee uusi tehokas aalto. Jos et itse käytä, niin vie vaikka työpaikan kahvihuoneeseen.

Vaikka työpaikan kahvihuoneessa kelpaa kaikki, niin maskeja en ole sinne viemässä. 

Ap

Vierailija
9/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ollut viimeinen epidemia. Kohta voi tulla joku uusi ja taas käytetään. Säästä ne.

Vierailija
10/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ollut viimeinen epidemia. Kohta voi tulla joku uusi ja taas käytetään. Säästä ne.

Muita maskeja löytyy n 50+ kpl. Mun ongelma on nimenomaan se, että säilön kaiken. Nyt en enää halua säilöä noita.  Roskiin, en mielellään heitä.

Vierailija
11/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkassuojana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän