Käyttämättömiä maskeja. Mitä niillä voi tehdä?
Minulla on vuonna 2020 netistä ostettuja maskeja 75 kpl avaamattomissa paketeissa. Itse en noita käytä. Onkohan kenelläkään noille mitään käyttöä enää. Minne voisi toimittaa? Vai heitänkö roskiin?
Kommentit (11)
En tykkää ko. maskin mallista. Jos käyttäisin käyttäisin toista mallia.
Ap
Älä roskiin heitä. Niitä voi tarvita tulevien epidemioiden aikana. Voit myös lahjoittaa ne eri paikkoihin.
Niitä tarvitaan kota taas kun kiinasta tulee uusi tehokas aalto. Jos et itse käytä, niin vie vaikka työpaikan kahvihuoneeseen.
Minä en ainakaan heittäisi vielä pois, sitä ei yhtään vielä tiedä millaisessa virusaallossa ollaan keväällä Kiinan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä roskiin heitä. Niitä voi tarvita tulevien epidemioiden aikana. Voit myös lahjoittaa ne eri paikkoihin.
Mieluummin lahjoittaisin kuin heittäisin roskiin. Mikä taho ottaisi vastaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lahjoittaisin kuin heittäisin roskiin. Mikä taho ottaisi vastaan?
Ap
Monet julkiset paikat voivat ottaa vastaan. Kysy päiväkodeista, kirjastoista jne. Googlesta voi löytää vaihtoehtoja haulla "minne käyttämättömät maskit" tms.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tarvitaan kota taas kun kiinasta tulee uusi tehokas aalto. Jos et itse käytä, niin vie vaikka työpaikan kahvihuoneeseen.
Vaikka työpaikan kahvihuoneessa kelpaa kaikki, niin maskeja en ole sinne viemässä.
Ap
Ei tämä ollut viimeinen epidemia. Kohta voi tulla joku uusi ja taas käytetään. Säästä ne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ollut viimeinen epidemia. Kohta voi tulla joku uusi ja taas käytetään. Säästä ne.
Muita maskeja löytyy n 50+ kpl. Mun ongelma on nimenomaan se, että säilön kaiken. Nyt en enää halua säilöä noita. Roskiin, en mielellään heitä.
Mikset käytä. Itse ainakin käytän ja käytän jatkossakin esim jos olen flunssassa.