Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luottaa miehiin?

Vierailija
04.08.2018 |

Olen nuori nainen jota on lapsuudessa seksuaalisesti hyväksikäytetty, oma isä ollut henkisesti äärimmäisen pahoinpitelevä eikä elämässä ole ollut juuri yhtään ns. turvallista miestä. En ole ollut yhdessäkään kunnon parisuhteessa ja tuntuu että miehille olen vain himojen kohde. Tiedän kuitenkin että kaikki miehet eivät ole sikoja. Tai ainakin tahdon niin uskoa. Olen kaikesta huolimatta hetero ja tahtoisin itselleni vakaan suhteen. En tiedä voiko sellaista muodostua kun olen yllä mainitusta syistä aika epäluuloinen ja varuillani miesten seurassa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ovat visuaalisuutensa ja putkiajattelunsa takia kovinkin himojensa orjina. Ei kovinkaan montaa hyväsydämistä miestä taida löytyä.

Ovatko naisen himoaminen ja hyväsydämisyys toisensa poissulkevia asioita. Haluatte kumppanin joka ei himoitse teitä?

Eivät sulje toisiaan pois, mutta monesti on varmaan niin, että mies on kiva saadakseen seksiä. Ei siis oikeasti ole ollenkaan hyvä tyyppi, saattaa kohdella ihmisiä noin yleensä aika huonosti. 

Arvostin nuorempana tosi paljon hyvää kemiaa miehen kanssa, se oli jopa ykköskriteeri kumppanivalinnassa. Nyt ajattelen toisin. Luonteeltaan hyvä mies on kaikkein paras. Jos sitten kemiatkin kohtaa, niin se on hieno lisä.

Vierailija
42/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ovat visuaalisuutensa ja putkiajattelunsa takia kovinkin himojensa orjina. Ei kovinkaan montaa hyväsydämistä miestä taida löytyä.

Ovatko naisen himoaminen ja hyväsydämisyys toisensa poissulkevia asioita. Haluatte kumppanin joka ei himoitse teitä?

Tämä on sellainen asia, mikä ei mene miesten päähän. Naisille pelkkä himo ei merkitse yhtään mitään. Jos joku random mies kadulla himoaa, entä sitten?

Pitää olla sellainen mies, joka tuntee naisen ja himoaa siksi. Ihan ulkonäöstä riippumatta ja mieluiten luonteen vuoksi. Mutta ihan turha selittää, sillä miehet ja naiset on tuon asian suhteen niin erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sulje toisiaan pois, mutta monesti on varmaan niin, että mies on kiva saadakseen seksiä. Ei siis oikeasti ole ollenkaan hyvä tyyppi, saattaa kohdella ihmisiä noin yleensä aika huonosti. 

Arvostin nuorempana tosi paljon hyvää kemiaa miehen kanssa, se oli jopa ykköskriteeri kumppanivalinnassa. Nyt ajattelen toisin. Luonteeltaan hyvä mies on kaikkein paras. Jos sitten kemiatkin kohtaa, niin se on hieno lisä.

Kemiaton suhde kuulostaa umpitylsältä ja elottomalta. Lojaalius, luottamus, kunnioitus toista kohtaan ja kemia eivät ole toisensa poissulkevia asioita.

Vierailija
44/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemiaton suhde kuulostaa umpitylsältä ja elottomalta. Lojaalius, luottamus, kunnioitus toista kohtaan ja kemia eivät ole toisensa poissulkevia asioita.

Ei tietenkään mutta tärkeysjärjestyksessä tulee nuo muut ensin, ja kemia tulee sitten jos muut on kunnossa.

Vierailija
45/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa suomalaisista miehistä on ihan kohtuu luotettavia. Mutta välttämättä treffipalstoilta tai lähiöbaarien juopporemmeistä niitä luotettavia kavereita ei löydy. Voin olla tietysti väärässäkin.

Hmm. Jäin miettimään, että missä sinun mielestäsi sitten olisi optimaalisesti paras paikka kohdata ja löytää kumppaniski se oma luotettu ja rakastettava ihminen?  - Jossain ydin keskustan kalliimassa ravintolassa? / tai yökerhon tanssilattialla?

En minäkään osaa ajatella, että oman rakkaani löytäisin lähiöbaarista, koska viihdyn niissä itse tavattoman huonosti. Treffipalstoilta minulla ei ole omaa kokemusta lainkaan. - mutta se mikä niissä on hyvää on se, että niissä voi reilusti ja avoimesti heti kärkeen kertoa ja esittää toiveita millaista kumppania hakee ja toioisi löytävänsä. Huijariin ja petturiin voi törmätä missä vain. Se mikä treffipalstalla hakiessa ja mahdollisesti kumppaniehdokkaan kanssa kirjoitellessa ennen ensimmäsitä live- kohtaamista on vaarallista on, että kirjoittaessa ja lukiessa tahtomattaan ja helposti luo ja muodostaa lukemastaan mielikuvia toisesta, jotka eivät vastaa ollenkaan  (omaa) todellisuutta. Toinen ei edes välttämättä valehtle tai vääristele totuutta kertoessaan ja kuvatessaan itseään ja elämäänsä. kaksi toisilleen vierasta ihmistä vain saattavat ymmärtää saman asian eri tavoin. Esimerkiksi sen mitä on alkoholin kohtuukäyttö? Entä kulttuurin aktiivinen harrastaminen. Tai vaikka klassinen pukeutuminen.   

No täytyy sen verran myöntää, että 20 vuotta sitten poikamiehenä ollessani tuli käytyä paljon keskustan ravintoloissa (Tampere), mutta ei niissä kalleimmista yökerhoissa. Ja kyllä tosiaankin niistä hyviäkin kontakteja löysi. Silloin tosin huomasin, että jos olin kahvikupin kanssa (eli siis selvin päin) liikkeellä, niin aikas hiljasta oli. Suomessa on kyllä naisille se hyvä puoli, että nainen voi nykyään yksinkin käydä pubissa leimautumatta yhtään miksikään. Eli ei tarvi sen Lissu-kaverin kanssa aina lähteä liikkeelle. Ja miehetkin nykyään käsittääkseni aika hyvin jättävät rauhaan, jos antaa ymmärtää, ettei kiinnosta. Voin tietysti yhä edelleen olla väärässä. Ja käyn yhä edelleen silloin tällöin keskustan pubeissa, for old times sake.

Tuossa on varmaan paljon totta. Itse vain en oikein perusta pubeista, toki niissä voi toisinaan käydä, mutta olen sillä rajalla, että olenko absolutisti vai en, kun käytän alkoholia noin kerran-kaksi  vuodessa. Ja silloinkin luonnollisesti kohtuudella.

Yökerhoihin en osaa lähteä, kun mennee helposti aika myöhään e. minua alkaa niissä väsyttää. Enkä ole ollenkaan vakuuttunut, että olen parhaimmillani, jossain puolihämärässä lähempänä puolta yötä, saati  pikkutunneilla... Ravintoloissa käyn, mutta ajatuksella, että menen niihin syömään, kun en jaksa laittaa ruokaa itselleni, saati muille. Vaikka toki toisinaan enemmän ja vähemmän onnistuneesti teen leipomuksia tai ruokaa tai muuta tarjottavaa, nauttien niitä sitten (mm) kavereideni tai ystävieni kanssa.

Sinkku(mies)

Eli tämä homma menee vieläkin samalla tavalla kuin 20 vuotta sitten. Jos ei käytä alkoholia, niin on selkeästi vaikeampaa luoda kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Itse opettelin silloin 20 vuotta sitten juomaan olutta, aluksi pieniä oluita. Jos ei baarit/alkoholi käy, niin sitten melkein kannattaa yrittää harrastuksen kautta. Työpaikkaromansseihin suhtaudun kyllä aika nihkeästi. Ja eihän nuo treffipalstatkaan nyt välttämättä ihan pois suljettuja ole, siellä vaan kuulemma täytyy olla aika varovainen, ettei päädy kenenkään pooliin/varalistalle.

Vierailija
46/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin toivoisin että mies kiinnostuisi minusta vain muunkin kuin ulkonäköni tähden ja että ainoa asia mikä tämän mielessä pyörii ei olisi kuinka "kaataa" minut. Toivoisin siis miestä joka rakastaa eikä vain himoa.

-ap

Etsit miehen joka ei halua seksiä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
47/47 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin toivoisin että mies kiinnostuisi minusta vain muunkin kuin ulkonäköni tähden ja että ainoa asia mikä tämän mielessä pyörii ei olisi kuinka "kaataa" minut. Toivoisin siis miestä joka rakastaa eikä vain himoa.

-ap

Etsit miehen joka ei halua seksiä. Ongelma ratkaistu.

Vihjaat siis, että mies voi tuntea vetoa naiseen vain ja ainoastaan tämän ulkonäön takia. Onpa aikuismaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän