Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te hikipossut ette käytä antiperspiranttia?

Vierailija
04.08.2018 |

Kamalia hikiläikkiä kainaloissa. Näyttää kamalalta ja pahalta myös haisee. Eikö perushygienia ole tuttua kaikille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki mä voin pistää antiperspiranttia kainaloon, mutta miten sitten kasvot, hiuspohja, korvantaustat, niska, kaula, rintakehä, kämmenet, selkä, takapuoli, polvitaipeet, jalat....

Toki on mahdollista laittaa antiperspiranttia myös niihin ruumiinosiin.

Kasvoihin ja hiuksiin ja pimppaanko? Älä höpise hölmöjä.

Myös kainaloissa on karvoja joten eivät karvat sen levitystä estä.

Ei tainnut nyt olla kyse karvoista...

Vierailija
22/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki mä voin pistää antiperspiranttia kainaloon, mutta miten sitten kasvot, hiuspohja, korvantaustat, niska, kaula, rintakehä, kämmenet, selkä, takapuoli, polvitaipeet, jalat....

Ei, mutta hiukset eivät voi olla dödön töhnässä, eikä limakalvoille voi levittää dödöä. Ja naamassa on meikkiä, ei siihen voi sivellä päälle antiperspiranttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala kun yksi läski haisi pahalta tässä yksi päivä. Siihen käryyn ei olisi kyllä mikään perus antiperspiranttikaan auttanut.

Vierailija
24/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta hiukset eivät voi olla dödön töhnässä, eikä limakalvoille voi levittää dödöä. Ja naamassa on meikkiä, ei siihen voi sivellä päälle antiperspiranttia.

Minä lisään tuohon, että dödön joutuminen herkälle silmänympärysiholle tai kasvoilta suuhun tai silmiin ei ole myöskään hyvä ajatus.

Vierailija
25/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän antiperspiranttia kainaloihin, hajutonta .En haise hielle milloinkaan,väittää ukko.

En kyll pahemmin hikoilekkaan muualla kuinlenkillä ja ruumiillisessa työssä.

Nyt kesällä juoksen juoksen järveen ,tulee raikas olo.

Vierailija
26/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tuhauttaa tuoksua rektaaliin jos ap imee ja nuolee mun uloketta.

Vierailija
27/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hikoilijat kokeilkaa deodoranttikiveä.

Deodoranttikivi on erilainen deodorantti, se ei sisällä allergisoivia aineita (on hypoallergeninen) ja alumiiniyhdisteitä. Se perustuu kokonaan eri toiminta ajatukseen kun yleisimmät deodorantteja joita Suomessa on myyty vuosikymmenet.

Deodoranttikivi perustuu siihen, että siinä on mineraalisuoloja, jotka estävät bakteerien kasvua ja ehkäisevät hikoilua. Sitä on käytetty pitkään erityisesti Aasiassa, Jenkeissä sitä on ollut vuosikymmeniä, mutta se on alkanut yleistyä Euroopassa vasta tämän vuosikymmen puolella. Suomessa sitä on saanut apteekista piparin vuoden ajan, sitä ennen siihen ihastuneet tilasivat ulkomailta Amazonista jne. Jostain syystä Suomessa ei vieläkään saa deodoranttikivi tuotetta marketeista, ei vaikka sille ei ole mitään estettä ettei sielläkin olisi.

Mutta lukekaapa itse, mitä siitä Anna kirjoitti viime vuonna.

https://www.yliopistonapteekki.fi/deocrystal-stick-deodoranttikivi-100-…

https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/mineraalikivideodorantti-testissa-o…

Minä ja muutama tuttu jolle olen siitä vuosien mittaan kertonut on ihastunut todella paljo siihen.

Se on kaiken lisäksi edullista, aiemmin minulla meni 10 roll-on purkkia vuodessakaan, deodoranttikivi kestää kaksi vuotta, mutta on hieman kalliimpi ostaa. Säästöä syntyy silti runsaasti, koska 20 roll-on hinta on noin 70 euroa kahdessa vuodessa ja deodoranttikivi maksaa 12,80.

Kannattaa kokeilla.

Niin ja Amazon.co.uk löytyy myös suihkeena nimellä thai deodorant stone -hakemalla, jos on paljon hikoileva mies ja haluaa helpotusta siihen.